Juni/juli/august termins-tråd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2014

asff

Familie skriver:

Hej alle sammen.

Syntes lige vi manglede en tråd for os som har termin her til sommer, jeg har i hvert fald ikke kunne finde nogen tråd

Det kunne være rart at høre hvordan det går i jer andres graviditet, så kan vi måske følge hinanden hen af vejen. 

Håber det er nogen som er frisk på ideen og har lyst til at dele ud af erfaringer, oplevelser og forventninger.

Glædelig jul 

HEJ

Jeg har termin 25. juli Det er nr 2. En upser, som vi hurtigt var enige om, var mere end velkommen Dog har jeg en lille balledemager på 11 måneder, så det bliver nok hårdt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

JH12

Hvis alt går vel så hedder terminen 28.06  

Mit 2 (3) barn.. 

Anmeld

9. december 2014

Fra2-3..Håb

Familie skriver:

Hej alle sammen.

Syntes lige vi manglede en tråd for os som har termin her til sommer, jeg har i hvert fald ikke kunne finde nogen tråd

Det kunne være rart at høre hvordan det går i jer andres graviditet, så kan vi måske følge hinanden hen af vejen. 

Håber det er nogen som er frisk på ideen og har lyst til at dele ud af erfaringer, oplevelser og forventninger.

Glædelig jul 

Hej.

Jeg har termin 18 juli 2015. Første barn. Har stadig svært ved at tro at der er en baby på vej, på trods af at vi har set hjerteblink.. Glæder mig utrolig meget til NF, hvor en milepæl er nået! 

Vi fortæller familien det juleaften, hvordan fortæller I andre det, eller hvordan har I fortalt det?? 

Anmeld

9. december 2014

Hvem?

Termin 30.06.15 - 4. barn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. december 2014

Cillepop

Tillykke til jer alle. 

Jeg har termin den 7 august og med første barn. Simpelthen så spændende!  

Anmeld

9. december 2014

Mia&Allan

Familie skriver:

Hej alle sammen.

Glædelig jul 

Vi venter en lille guldklump til 7. August 

Jeg har en datter i forvejen fra oktober 2010 og det er anden graviditet sammen med min mand, dog håber vi det går bedre denne gang end i sommers 

Anmeld

9. december 2014

Familie

Hvor er det dejligt at høre om alle jer som har opnået graviditet 

Til "Fra2-3..Håb" så har jeg termin den 29/7. Vi kunne ikke vente, så en uge efter en positiv test sagde vi det til mine forældre Min svigerfar mangler dog at få nyheden, men han har været på en lang ferie og han bliver overrasket med en "verdens bedste bedstefar"- krus her i weekenden. Han har også haft fødselsdag så han får denne gave efter han har fået sin rigtige fødselsdagsgave, så regner med at han bliver overrasket. 

Hvordan vil i andre fortælle nyheden?

Anmeld

9. december 2014

Miss BananaHammock

Familie skriver:

Hvor er det dejligt at høre om alle jer som har opnået graviditet 

Til "Fra2-3..Håb" så har jeg termin den 29/7. Vi kunne ikke vente, så en uge efter en positiv test sagde vi det til mine forældre Min svigerfar mangler dog at få nyheden, men han har været på en lang ferie og han bliver overrasket med en "verdens bedste bedstefar"- krus her i weekenden. Han har også haft fødselsdag så han får denne gave efter han har fået sin rigtige fødselsdagsgave, så regner med at han bliver overrasket. 

Hvordan vil i andre fortælle nyheden?

Venter mig barn nr. 2 og 3 med termin d. 16/7 

Vi har fortalt det til forældre og søskende og tætteste venner. Resten af familien får det afvide på vores søns fødselsdag på lørdag og resten af veninderne får det afvide på min fødselsdag d. 21/12. Men ellers deler vi det først med resten af verden efter NF!  Har været til lægen i dag, så kender først dato for NF om en uges tid når brevet kommer. 

Tillykke til alle jer andre. 

Anmeld

9. december 2014

*CKB*

Jeg har termin 13/6 

Det er vores første barn - og forhåbentlig får vi at vide hvad det bliver, til kønsscanning d. 22/12 

Anmeld

9. december 2014

Camilla19

Familie skriver:

Hej alle sammen.

Glædelig jul 

Første graviditet og termin D. 18 august 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.