Emil er døv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2009

Miamaja

suanne85 skriver:

Er ikke vild med kiropraktor  for at være ærlig

Det skal du absolut ikke vaere. en kiropraktor er guld vaerd. jeg var orebarn som lille og laegerne troede faktisk det gik ud over min horelse (dog var jeg heldig og horer optimalt). det eneste der virkede var en kiropraktor.

kan kun anbefale det

Skynd dig at bruge tegn sprog med Emil  det er super nemt og giver jer mulighed for at kommunikere sammen

http://www.signingtime.com/intro-video/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

sarahb

ihhh altså søde, håber det bedste for den lille skatte mand...
men reagerer han ikk når i kalder på ham, og hvad med boel testen???

Anmeld

26. august 2009

stine_olesen

Jeg er selv et øre barn har været det gennem hele min barndom, har fået lagt dræn MANGE gange. Min mor har fortalt da jeg skulle have det første gang brugte de meget tid på at lære mig jeg skulle have en maske over munden til når de bedøver en, sådan så det ikke kom som et shok at jeg fik noget over næse og mund, de brugte de der støv masker til arbejds brug, ved ikke om det evt kan hjælpe ved ikke om de stadig bedøver en sådan mere, men ihvertfal håber jeg det kan hjælpe.
Hilsen Stine

Anmeld

26. august 2009

Vingummien

Rikke Houmøller Thaarup skriver:

Sikke noget skidt med det lille pus!

Da jeg læste dit indlæg, måtte jeg lige fortælle dig om dette:
Her fornyelig læste jeg om immundefekter i forbindelse med at min store datter er syg. Jeg tænkte lidt på, om i skulle få checket Emil. Det er en blodprøve, der tages hos lægen. se på www.idf.dk 
Børn, der er meget plaget af mellemøre-, hals-, lunge- og alt mulig andet betændelse kan have sådan en defekt og der er flere på debatten, som har historier som jeres. 
Det er jo ikke sådan at børnene er farligt-syge pga. en immundefekt..  Heldigvis!!

Held og lykke med den lille mand!

Det vil jeg da lige prøve at læse om. Tak

Anmeld

26. august 2009

Vingummien

sarahb skriver:

ihhh altså søde, håber det bedste for den lille skatte mand...
men reagerer han ikk når i kalder på ham, og hvad med boel testen???

Vi skal råbe hehe, så reagere han. Men her i dag syntes jeg ikke rigtig der var noget, kun hvis han kiggede på os.

Jamen den var fin, men de siger jo at man ikke altid kan regne med den.

Anmeld

26. august 2009

Vingummien

stine_olesen skriver:

Jeg er selv et øre barn har været det gennem hele min barndom, har fået lagt dræn MANGE gange. Min mor har fortalt da jeg skulle have det første gang brugte de meget tid på at lære mig jeg skulle have en maske over munden til når de bedøver en, sådan så det ikke kom som et shok at jeg fik noget over næse og mund, de brugte de der støv masker til arbejds brug, ved ikke om det evt kan hjælpe ved ikke om de stadig bedøver en sådan mere, men ihvertfal håber jeg det kan hjælpe.
Hilsen Stine

Det er sådan han skal bedøves med sådan en maske, men vi skal skam ikke øve. Det troede jeg, men da jeg spurgte om vi så skulle kom derned inden sagde hun nej. har eller hørt at mange kommer derned inden så de ser masken osv. Men det skal vi ikke

Anmeld

26. august 2009

sarahb

suanne85 skriver:

Vi skal råbe hehe, så reagere han. Men her i dag syntes jeg ikke rigtig der var noget, kun hvis han kiggede på os.

Jamen den var fin, men de siger jo at man ikke altid kan regne med den.

ej hvor er det bare træls.. men mal endelig ikk F... på væggen før det er tjekket...
jeg fik også dræn i som lille og kunne heller ikk høre det vilde, men det blev HELTnormalt

Anmeld

26. august 2009

Vingummien

sarahb skriver:

ej hvor er det bare træls.. men mal endelig ikk F... på væggen før det er tjekket...
jeg fik også dræn i som lille og kunne heller ikk høre det vilde, men det blev HELTnormalt

Nej det er rigtig, men man kan ikke lade være at tænke på det, ens lille baby ikke. Og da hun sagde det, så kunne jeg egentlig godt se det, fordi han har ikke udviklet med sproget overhovedet. Det er kun det andet han er godt med i udvikling, så godt han nu kan efter alt den sygdom.

Og er bare hårdt, fordi har jo aldrig været noget med ham, altid været glad og frisk og foran sin alder osv. Så startede han i vuggestue og så er det bare gået nedad.

Anmeld

26. august 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Ja det var så den melding vi fiik nede ved ørelægen idag, og så har han fået mellemøre betændelse igen, og skal så have pencilin.

Den 10 September skal vi så derned igen, for han skal opereres og have lagt dræn ind, og det kunne ikke gå hurtigt nok. De skulle desværre på kursus torsdag i næste uge så der kunne de ikke, og nu på torsdag var for hurtigt når han skal have pencillin.

Han er lige lagt ind og sove med en omgang panodil, så må vi  se om han får sovet lidt.

Er spændt på der den 10 hvordan han tager det og hvordan jeg selv tager det, og håber virkelig det hjælper, for er synd for Emil det her, og som lægen sagde  så kunne vi ikke byde ham det, og er synd at han ikke kan høre noget.
Sad en dame i venterummet hun kiggede på ham og smilede så begyndte han at græde, det siger bare hvor sølle han er

Nu siger alle jo at det ikke gør ondt at være hos kiropraktor.... Det gør det skam heller ikke. Man kan godt blive sådan lidt træt agtig i hele kroppen bagefter, som om der er en influenza på vej.... men det er væk dagen efter og er ikke noget særligt.

Jeg har nemlig selv gået til kiropraktor, og det var bare en lettelse i hele kroppen, lige når man havde været der. Så jeg havde ingen betænkeligheder ved at tage Emma med derhen, bortset fra at jeg var klar over, hun nok ville blive lidt forskrækket.

Men hun skreg og skreg bagefter hver gang. Vi var der to gange... Det var jo så fordi det faktisk GJORDE ONDT på hende pga. hendes hofteskred...stakkels pus!!! Men det andet hun fik gjort gjorde ikke ondt, der var det kun forskrækkelsen....

Jeg synes klart du skulle prøve at tage til kiropraktor med ham, hvis det virkelig kan have nogen effekt på ørerne.

Anmeld

27. august 2009

JustAnotherName

Krydser fingre og håber alt det bedste for lille Emil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.