suanne85 skriver:
Ja det var så den melding vi fiik nede ved ørelægen idag, og så har han fået mellemøre betændelse igen, og skal så have pencilin.
Den 10 September skal vi så derned igen, for han skal opereres og have lagt dræn ind, og det kunne ikke gå hurtigt nok. De skulle desværre på kursus torsdag i næste uge så der kunne de ikke, og nu på torsdag var for hurtigt når han skal have pencillin.
Han er lige lagt ind og sove med en omgang panodil, så må vi se om han får sovet lidt.
Er spændt på der den 10 hvordan han tager det og hvordan jeg selv tager det, og håber virkelig det hjælper, for er synd for Emil det her, og som lægen sagde så kunne vi ikke byde ham det, og er synd at han ikke kan høre noget.
Sad en dame i venterummet hun kiggede på ham og smilede så begyndte han at græde, det siger bare hvor sølle han er 
Nu siger alle jo at det ikke gør ondt at være hos kiropraktor.... Det gør det skam heller ikke. Man kan godt blive sådan lidt træt agtig i hele kroppen bagefter, som om der er en influenza på vej.... men det er væk dagen efter og er ikke noget særligt.
Jeg har nemlig selv gået til kiropraktor, og det var bare en lettelse i hele kroppen, lige når man havde været der. Så jeg havde ingen betænkeligheder ved at tage Emma med derhen, bortset fra at jeg var klar over, hun nok ville blive lidt forskrækket.
Men hun skreg og skreg bagefter hver gang. Vi var der to gange... Det var jo så fordi det faktisk GJORDE ONDT på hende pga. hendes hofteskred...stakkels pus!!! Men det andet hun fik gjort gjorde ikke ondt, der var det kun forskrækkelsen....
Jeg synes klart du skulle prøve at tage til kiropraktor med ham, hvis det virkelig kan have nogen effekt på ørerne.