Emil er døv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2009

Jules

suanne85 skriver:

Er ikke vild med kiropraktor  for at være ærlig

Okaiii... Det var bare en kanon god oplevelse for os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Jeg mener, om Emil taler. siger mor far kat bil osv. (Altså på "baby-sprog") Men er det forståeligt?

Nej det gør han ikke, altså han ævler løs på baby sprog men er ikke sådan maan forstå ord, kun når han peger

Anmeld

25. august 2009

Vingummien

Jules skriver:

Okaiii... Det var bare en kanon god oplevelse for os.

har bare hørt de kan være lidt hårde

Anmeld

25. august 2009

Jules

suanne85 skriver:

har bare hørt de kan være lidt hårde

Det virker voldsomt... og ja jeg tudede os hver gang... Men det hjalp Viktor så meget .... Med Viktors nakke fik han kun et chok når det sagde en "knæk" lyd... Og 30 sec senere var han oppe ved mig og så holdt han op med at græde... Så det var kun et chok han fik... Er overbevist om det ikke gjorde ondt...

Anmeld

25. august 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Nej det gør han ikke, altså han ævler løs på baby sprog men er ikke sådan maan forstå ord, kun når han peger

Så tror jeg ikke at Emil er helt døv. For så ville han ikke kunne det. Så ville han frem råbe LYDE. nærmeste som skrig.

En af mine bette pus (som ikke er bette mere hun er lige blevet 18) Hun er har hørt tale da hun var lille, men da hun var omkring et-2 år blev hun døv. Hun er helt døv i dag og fungere kun med høreapp. Men hun har et ganske almindelig sprog i dag lige netop fordi hun havde hørt tale, mens hun lå i maven og de efterfølgende par år.

Så at ørelægen i dag testede Emil døv, vil jeg formåde er pga mellemørsbetændelsen.

Men som Jules skrive så er en kiropraktor en god ting. Og jo det kan virker voldsomt, og der kan komme efter reaktion. Men der kan sørme også komme efter reaktion ved at få lagt dræn, da det giver arvæv, hver gang de falder ud og der skal indsættes nye.

Anmeld

25. august 2009

Vingummien

Jules skriver:

Det virker voldsomt... og ja jeg tudede os hver gang... Men det hjalp Viktor så meget .... Med Viktors nakke fik han kun et chok når det sagde en "knæk" lyd... Og 30 sec senere var han oppe ved mig og så holdt han op med at græde... Så det var kun et chok han fik... Er overbevist om det ikke gjorde ondt...

Anmeld

25. august 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Så tror jeg ikke at Emil er helt døv. For så ville han ikke kunne det. Så ville han frem råbe LYDE. nærmeste som skrig.

En af mine bette pus (som ikke er bette mere hun er lige blevet 18) Hun er har hørt tale da hun var lille, men da hun var omkring et-2 år blev hun døv. Hun er helt døv i dag og fungere kun med høreapp. Men hun har et ganske almindelig sprog i dag lige netop fordi hun havde hørt tale, mens hun lå i maven og de efterfølgende par år.

Så at ørelægen i dag testede Emil døv, vil jeg formåde er pga mellemørsbetændelsen.

Men som Jules skrive så er en kiropraktor en god ting. Og jo det kan virker voldsomt, og der kan komme efter reaktion. Men der kan sørme også komme efter reaktion ved at få lagt dræn, da det giver arvæv, hver gang de falder ud og der skal indsættes nye.

Det ene øre var der ingen reaktion, men på det andet var der lidt.

Lyder da sygt med kiropraktor hehe er selv pylret

Anmeld

25. august 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Det ene øre var der ingen reaktion, men på det andet var der lidt.

Lyder da sygt med kiropraktor hehe er selv pylret

Hehe det er faktisk som Jules beskriver det. At de bliver forskrækket and thats it. ( de kan dog også få racer pga "giftstofferne" kommer ud af kroppen) men det gør IKKE ondt på dem.

Anmeld

25. august 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Hehe det er faktisk som Jules beskriver det. At de bliver forskrækket and thats it. ( de kan dog også få racer pga "giftstofferne" kommer ud af kroppen) men det gør IKKE ondt på dem.

Racer hehe

hvis du hørte hvordan han skreg bare han skal kigges i halsen lige før jeg selv tuder

Anmeld

26. august 2009

qp

Ejh hvor synd ... stakkels lille mand altsåååh!
Jeg håber det bedste for Emil...

Kh qp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.