Emil er døv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.467 visninger
39 svar
0 synes godt om
25. august 2009

Vingummien

Ja det var så den melding vi fiik nede ved ørelægen idag, og så har han fået mellemøre betændelse igen, og skal så have pencilin.

Den 10 September skal vi så derned igen, for han skal opereres og have lagt dræn ind, og det kunne ikke gå hurtigt nok. De skulle desværre på kursus torsdag i næste uge så der kunne de ikke, og nu på torsdag var for hurtigt når han skal have pencillin.

Han er lige lagt ind og sove med en omgang panodil, så må vi  se om han får sovet lidt.

Er spændt på der den 10 hvordan han tager det og hvordan jeg selv tager det, og håber virkelig det hjælper, for er synd for Emil det her, og som lægen sagde  så kunne vi ikke byde ham det, og er synd at han ikke kan høre noget.
Sad en dame i venterummet hun kiggede på ham og smilede så begyndte han at græde, det siger bare hvor sølle han er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2009

mariamiss6

nårh det var da også en tung besed at få....

er han helt døv? eller kunne det rettes op ved denne her operation?

Anmeld

25. august 2009

Vingummien

mariamiss6 skriver:

nårh det var da også en tung besed at få....

er han helt døv? eller kunne det rettes op ved denne her operation?

Altså, hun målte og han kunne ikke høre noget, og da han har vand i ørene vil de så ligge dræn ind.
Men ja der er et men, vi fik aldrig målt hans øre da han blev født, fordi deres computer til det ikke virkede dengang, så de kunne ikke gøre det.

Så om hele hans hørelse kommer efter det, er meget spændende så det skal tjekkes op på. Hun syntes det var underlig at vi aldrig har fået det tilbudt igen at få tjekket hans øre.

Anmeld

25. august 2009

mariamiss6

25. august 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Altså, hun målte og han kunne ikke høre noget, og da han har vand i ørene vil de så ligge dræn ind.
Men ja der er et men, vi fik aldrig målt hans øre da han blev født, fordi deres computer til det ikke virkede dengang, så de kunne ikke gøre det.

Så om hele hans hørelse kommer efter det, er meget spændende så det skal tjekkes op på. Hun syntes det var underlig at vi aldrig har fået det tilbudt igen at få tjekket hans øre.

osse. Stakkels lille Emil.

Anmeld

25. august 2009

Jules

Da vi gik til kiropraktor med Viktor anbefalede han os faktisk at komme igen hvis vi fik bøvl med det i døjer med nu....

Måske skulle i overveje det indtil han kan blive opereret?Kan jo være det slet ikke bliver nødvendigt så?

Anmeld

25. august 2009

Klumpe-dumpe

Har Emil et sprog?

Xér for ham

Anmeld

25. august 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Har Emil et sprog?

Xér for ham

Hvad mener du? Lige inden jeg svare hehe så jeg ikke misforstår

Anmeld

25. august 2009

Vingummien

Jules skriver:

Da vi gik til kiropraktor med Viktor anbefalede han os faktisk at komme igen hvis vi fik bøvl med det i døjer med nu....

Måske skulle i overveje det indtil han kan blive opereret?Kan jo være det slet ikke bliver nødvendigt så?

Er ikke vild med kiropraktor  for at være ærlig

Anmeld

25. august 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Hvad mener du? Lige inden jeg svare hehe så jeg ikke misforstår

Jeg mener, om Emil taler. siger mor far kat bil osv. (Altså på "baby-sprog") Men er det forståeligt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.