Emil er døv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2009

Mira0911

Håber han får sin hørelse... men øv hvis han er 100% døv...

Krydser alt hvad jeg kan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Diana...

Ej søde det jeg ked af at høre håber det hjælper d. 10 

alt for jer. Men som en anden skriver når han har sit babysprog så tror jeg altså heller ikke han er døv altså sådan 100%

Knus Diana der håber det i orden jeg svare på dette inde på jeres side 

Anmeld

26. august 2009

Vingummien

Diana... skriver:

Ej søde det jeg ked af at høre håber det hjælper d. 10 

alt for jer. Men som en anden skriver når han har sit babysprog så tror jeg altså heller ikke han er døv altså sådan 100%

Knus Diana der håber det i orden jeg svare på dette inde på jeres side 

Mange tak, det er da helt i orden med mig i hvert fald hehe. Grunden til jeg selv skriver det herinde er fordi de kender hele hans historie fra bunden af med alt hans sygdom fra han startede i vuggestue. Rigtig meget har der været, er rigtig øv.
Men han var glad i dag, og håber da i hvert fald han er frisk den 5

Håber også det dræn er nok

Anmeld

26. august 2009

Mormilla

Ej det er jeg da ked af at høre! Da jeg var lille kunne jeg heller ikke høre pga stoppet øre og jeg kunne ikke holde et dræn i øret Men lige inden jeg skulle ha nye tromme hinder valgte de at ligge dræn igen og det blev der Jeg høre godt i dag!!!

Håber at din søn snart får det godt igen!!!

Anmeld

26. august 2009

Diana...

suanne85 skriver:

Mange tak, det er da helt i orden med mig i hvert fald hehe. Grunden til jeg selv skriver det herinde er fordi de kender hele hans historie fra bunden af med alt hans sygdom fra han startede i vuggestue. Rigtig meget har der været, er rigtig øv.
Men han var glad i dag, og håber da i hvert fald han er frisk den 5

Håber også det dræn er nok

Åhh det lyder som om han har haft en hård start, håber at han snart kommer sig og dejligt at han er en frisk dreng tros sygdom osv. Og hun er jo LÆKKER.

Ihh det håber jeg os vil så gerne møde jer os den lille lækker mås.

Knus

Anmeld

26. august 2009

Vingummien

Mormilla skriver:

Ej det er jeg da ked af at høre! Da jeg var lille kunne jeg heller ikke høre pga stoppet øre og jeg kunne ikke holde et dræn i øret Men lige inden jeg skulle ha nye tromme hinder valgte de at ligge dræn igen og det blev der Jeg høre godt i dag!!!

Håber at din søn snart får det godt igen!!!

Oki, det var da dejligt at det lige virkede i sidste øjeblik, det kan man vist kalde held.
håber han kan holde det inde i øret

Anmeld

26. august 2009

Vingummien

Diana... skriver:

Åhh det lyder som om han har haft en hård start, håber at han snart kommer sig og dejligt at han er en frisk dreng tros sygdom osv. Og hun er jo LÆKKER.

Ihh det håber jeg os vil så gerne møde jer os den lille lækker mås.

Knus

Ja, det har han også. F.eks den der virus/feber udslæt har han haft 3 gange nu på lidt over 2 måneder.
Halsvirus 2 gange og øjenbetændelse osv osv

Anmeld

26. august 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Sikke noget skidt med det lille pus!

Da jeg læste dit indlæg, måtte jeg lige fortælle dig om dette:
Her fornyelig læste jeg om immundefekter i forbindelse med at min store datter er syg. Jeg tænkte lidt på, om i skulle få checket Emil. Det er en blodprøve, der tages hos lægen. se på www.idf.dk 
Børn, der er meget plaget af mellemøre-, hals-, lunge- og alt mulig andet betændelse kan have sådan en defekt og der er flere på debatten, som har historier som jeres. 
Det er jo ikke sådan at børnene er farligt-syge pga. en immundefekt..  Heldigvis!!

Held og lykke med den lille mand!

Anmeld

26. august 2009

Trolde_mor

suanne85 skriver:

Altså, hun målte og han kunne ikke høre noget, og da han har vand i ørene vil de så ligge dræn ind.
Men ja der er et men, vi fik aldrig målt hans øre da han blev født, fordi deres computer til det ikke virkede dengang, så de kunne ikke gøre det.

Så om hele hans hørelse kommer efter det, er meget spændende så det skal tjekkes op på. Hun syntes det var underlig at vi aldrig har fået det tilbudt igen at få tjekket hans øre.

Krydser alt hvad der krydses kan, for at Emil ikke viser sig at være helt døv

Anmeld

26. august 2009

Barbamama

Åh altså.... Nu må det da snart gå fremad for jer.... Føler sådan med jer altså.
Mht kiropraktor så har jeg faktisk lige været af sted med lille Carla i dag
Den behandling hun får er for hendes nakke og hun bliver ikke knækket men får små lette tryk og så vrider han hendes nakke lidt. Hun siger ikke noget men nyder det bare. Jeg har selv brugt kiropraktor meget og det gør ikke ondt. Men ja det kan godt se voldsomt ud og børnene bliver forskrækkede fordi det er uvante bevægelser der bliver lavet med dem. Det har hjulpet mig meget og det hjælper også Carla kan jeg se. Det er bare super dejligt.
Jeg håber virkelig det bedste for jer....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.