Puh ja wow er en tidsrøver, glas selv været der, jeg brugte al min vågne tid på at spille...ja jeg var en gamer tøs på højt plan, spillede udelukkende wow, spillede healer på meget højt plan og tjente penge på det
Hvis jeg af en eller anden grund var vågen og ikke sad ved computeren tænkte jeg på hvad jeg skulle træne næste gang, eller hvordan jeg kunne opnå dit eller dat i spillet.
Wow er jo ikke bare et spil, det er en verden.,Man sidder og spiller med andre mennesker fra hele verden og man kan ikke bare trykke på pause...verden fortsætter når du ikke spiller, og det vil man gerne være med til, ellers bliver man jo "tabt"
Det er bygget op, så man er afhængig af at samarbejde med andre spillere for komme videre...og de er afhængige af dig, og der former sig et venskab, og du vil jo ikke svigte dine venner vel?
Jeg har skrevet dette for at give jer et lille indblik i en gamers verden...
Jeg stoppede selv for 6 år siden, jeg fik en depression, som delvist kom af at jeg spillede mere og mere, spillet tog overhånd, fordi jeg flygtede fra en overskuelig hverdag, vil en verden der var meget mere overskuelig
Heldigvis fik jeg hjælp, gik til psykolog i en periode og livet blev overskuelig igen, jeg valgte at "fryse" min account, fordi jeg mente jeg ville vende tilbage, men jeg er ikke vendt tilbage, jeg er simpelthen for bange for at "ryge ned i hullet igen" og jeg har ikke tiden til et for det tager lang tid
Sørg for at han får hjælp, involver nogle mennesker der kender ham, man kan ikke bare stoppe af sig selv, spillet er så vanedanende og ja man bliver afhængig og man kan ikke selv se at det er så slemt