læs den Bog der hedder kærligheden sprog, eller google kærlighedstyper, denne bog viser hvordan vi (med vores forskellige personligheder og typer) viser og giver kærlighed, den beskriver også hvordan vi modtager kærlighed. At du skal sige søde og tvinges til gaver, er en gang fis! Du viser kærlighed på din måde og det skal din "kære" mand altså anderkende.
Dernæst at du græder let, ef noget du kan arbejde på men så sandelig da også ham! Han får dig jo tydeligvis til at græde ved at gøre der ked af det og sige du er forkert som du er, at du skal ændre dig
Han skal elske dig for den du er, moren til hans børn og kvinden han faldt for, han skal støtte dig i at sætte ord på dine føle erlser modtage og anerkende dem, og du skal øve dig i at sætte ord på.
At han bliver irriteret over du ikke rydder op/ordne ting/smider vasketøjet til vask er fair nok, men at drive den helt derud er ikke ok! Og sige ting som du skader vores datter, og jeg havde dig
Sikke da en opførsel, børn kan mærke når tingene ikke er ok som om du viser og fortæller du er ked af det er bedre end at gå og lege gæt og grimasser, det vil først så utryghed i din datter, så ud til højre med den odre. Øv dig i stedet i at mærke dig selv, give udtryk for det du føler og tænker, så vil du automatisk virke mere selvstændig.
Og sp vil jeg sige han skal blande sine forældre uden om det, han er en voksen mand og må dele problemerne med sin kone og ikke sin mor far.
Par terapi er en kanon ide, og jeg syntes du skal give ham et ultimatum, hvis jeg skal ændre mig, skal du gøre det med mig og det bliver i par terapi, igen vil du fremstå mere selvstændig, jeg syntes dog ikke du skal ændre det du ikke vil, hvis du har det godt med at drøfte beslutninger med din mand, må han også rykke lidt hen mod dig og du kan evt vælge nogle kategorier der ikke har den store betydning som du selv kan styre
Til slut KÆMPE 
Anmeld