Opdragelse dreng på 4år til april

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2014

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Jo, det glemte jeg at sige...

ella har et værelse hvor hun sover og hvor hun har legetøj. Og vi bruger legeværelset til det

Jeg vil heller ikke have soveværelset bliver et skidt rum.

Nej heldigvis er jeg ikke alene, men har en mand der arbejder MEGET og har en lille en på 5 mdr

Nej nemlig - så bruger jeg trappe trinet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

DortheL

Anonym skriver:

Det er ofte "jeg vil ikke have det" "nej det skal/må du ikke" 

og så sagde pædagogerne jeg sku imøde komme ham med sætninger..

faren er en hård banan (ingen kære far)  

Idag sad han på trappen da han spyttede og jeg forklaret at jeg ikk vil have det og at jeg blev ked af det..

da han sku sove , var Han ingen uartig hvor til jeg ber ham om at sove og at det var godnat nu .. 

Så græder han og vil ha/savner far.

Jeg tænker det måske kunne være ham til gavn, at tilbyde ham alternativer. Fx 'det må du ikke, men du må gerne....' Så oplever han måske ikke at få et nej hele tiden!

Hvor tur ser han sin far?

og hvad med din kæreste- hvor meget er han inde over?

Anmeld

27. november 2014

modesty

Jep han ser ham måske to gange på det halv år 

OK. Jeg tænker at det sagtens kan spille en rolle i forhold til hvordan han har det følelsesmæssigt. Ikke at det undskylder grænseløs opførsel, men det er i hvert fald meget vigtigt at anerkende hans følelser omkring savnet af far.

Anyways, herhjemme var dét der hjalp, konsekvens. At tage noget fra ham som han godt kan lide (TV, Ipad, whatever) HVER gang han slår o.s.v. Så det ville jeg prøve hvis jeg var dig.

Anmeld

28. november 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

OK. Jeg tænker at det sagtens kan spille en rolle i forhold til hvordan han har det følelsesmæssigt. Ikke at det undskylder grænseløs opførsel, men det er i hvert fald meget vigtigt at anerkende hans følelser omkring savnet af far.

Anyways, herhjemme var dét der hjalp, konsekvens. At tage noget fra ham som han godt kan lide (TV, Ipad, whatever) HVER gang han slår o.s.v. Så det ville jeg prøve hvis jeg var dig.

Ja det r det nemlig. 

Tak for dit råd, det vil jeg prøve af

Anmeld

29. november 2014

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Jeg tænker det måske kunne være ham til gavn, at tilbyde ham alternativer. Fx 'det må du ikke, men du må gerne....' Så oplever han måske ikke at få et nej hele tiden!

Hvor tur ser han sin far?

og hvad med din kæreste- hvor meget er han inde over?

Ja det var da værd at prøve 

Han ser hans far hver anden weekend og hver torsdag.. 

Han rejser igen her den 15, så har han været hjemme i tre mdr 

så ska farmor tage fars weekender og hver torsdag men det ved jeg ikk helt om jeg er en go ide? 

Min kæreste arbejder meget i den er periode så de ses ikk så tit ..

vi bor os hver for sig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.