Nørreslet skriver:
Jeg kan godt følge dig i det du siger, men jeg tror ikk du ville kunne holde dit barn helt væk fra faren hvis han ønsker en tilværelse med jeres fælles barn. Dit barn vil ikk have en dårlig tilværelse fordi h*n har en dårlig far, din kærlighed og din opdragelse kan rette det hele, jeg prøver bestemt ikk at sige hvad du skal gøre jeg ville bare aldrig kunne leve med mig selv hvis jeg fik en abort lige meget hvor elendig en far barnet måtte have.

Omsorgssvigt fra den ene forælder kan ødelægge barnet resten af livet, der skal ikke så meget til, før de grundlæggende byggesten ligger på vakkelvornt fundament, det kan omsorg fra den anden forælder ikke rette op på, det er ikke plus og minus, der udligner hinanden.
- og i denne sammenhæng skal man helt undlade ordet "jeg", når man er eller overvejer at blive forælder, skal man lære at tilsidesætte sine ønsker og altid handle til barnets bedste, ens egen situation er ikke længere i centrum, og lige netop i dette tilfælde vil en abort være det bedste, Og så handler det ikke længere om, hvorvidt man kan leve med beslutningen eller ej, i dette tilfælde er der for mig at se ikke noget godt alternativ.
Anmeld