Håber du er kommet tættere på en afklaring.
Men må skrive, at en ting er det juridiske - og hvad jeg forstår er det svært at få frataget en far eller mor samvær.
En anden ting er barnet og dets forhold til sine forældre, lad os sige far får samvær hver 14. Dag, ja måske under opsyn, men dit barn vil holde af sin far. Dit barn vil have en far og den far skal du kunne tale pænt om, den far skal du kunne sidde i stue med og nyde en fødselsdag, konformation hvad ved jeg. I min verden er det at få et barn sammen den ultimative forpligtigelse, for sp er man forpligtiget til at samarbejde om barnet og aldrig tale skidt om hinanden foran barnet.
Jeg er ikke modstander af abort, men det er en kvindes ret til at vælge. Du skal selvsagt også vælge, og kan sagtens forstå en abort er enormt svært, men du skal vide hvad du vælger fra og til.
en ting er at vælge den store kærlighed til, vælge den lækre bløde krop, det skønne barn til. Du vælger også formodentlig også faren til, og for dit barns skyld skal du tåle den far, for dit barn vil elske sin far. Vælger resten af livet til med ham i livet for det stopper ikke hare når dit barn bliver 18, det er også når dit barn skal giftes, er færsig med sin uddannelse, får barn osv osv osv. Er far i barnets liv, er faren en person dit barn elsker og vil være sammen med også selvom du synes han er helt igennem forfærdelig.
Anmeld