Så blev han sur og gik...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ja, så nåede han at blive sur, tage tøj på og gå ud af døren på under 5 min.. Suresen. Typisk man ikke kan have en ordentlig snak/diskussion som voksne mennesker, jesus christ.. 

Nå, min kæreste og jeg er i fuld gang med PB og ønsker os inderligt en lille en. I den forbindelse anbefaler man jo visse vitaminer osv til at forbedre chancerne og graviditeten og jeg tager selvfølgelig mine piller. Derudover har jeg været ude og købe nogle Omega3 piller til os begge to. Min kærste hader alle former for piller og det ved jeg godt, men han går meget op i at jeg skal spise mine og gøre min krop mest muligt klar til en baby, hvilket jeg synes er rart han går op i - MEN! Så er det jo så hans tur til at spise pillerne i dag så jeg laver et glas saft og giver ham pillerne også går han i baglås. Han vil ikke spise dem. Det bliver jeg self. irriteret og såret over fordi han skal da også ville spise piller for vores fremtidige barns skyld. i min verden er der ikke så meget at overveje, så æder man bare de skide piller og kommer videre, selvom man ikke synes om det. Ja undskyld mit sprog. 

Så prikkede jeg til ham da han ikke ville spise dem og sagde han skulle da tage dem for det var jo det bedste og der er jo en grund til man anbefaler det osv. men han var ligeglad for blev ret sur og skred... Nu sidder jeg jo ked af det tilbahe og forstår ham virkelig ikke. Hvorfor kan han ikke bare æde de piller for vores barn skyld? Come on, altså.... 

Undskyld den lange smøre - er det bare mig der er nærtagende eller synes i også han burde tage sig sammen?

Helt ærligt, vælg dine kampe

Jeg ville være fløjtede ligeglad, det var noget andet hvis i var i noget behandling hvor lægen havde sagt det var vigtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2014

Anonym trådstarter

Tak for svaret alle sammen. 

Dog har 95% af jer misforstået min besked. Måske har jeg forklare det dårligt. 

Min kæreste VILLE gerne have vitaminer og DERFOR købte jeg dem. Det var hans ide! Ikke min! Derfor det pludseligt undrede mig han skulle stille sig på bagbenene den ene dag til den anden, uden nogen grund. Tror faktisk bare han var i dårligt humør. Og han har taget pillerne igen og indrømmet han bare var i surt humør. Så jeg har hverken puttet pillerne i munden på ham, tvunget ham, købt pillerne uden hans accept eller tvunget ham på bogen anden måde. Det var helt og holdent hans ide.

Anmeld

17. november 2014

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Jeg er også på din kærestes side her.. I har prøvet i 3 måneder! Hvis i havde prøvet i årevis og havde fertilitetsproblemer, kunne jeg måske godt følge tankerne om at begge parter skulle tage div. kosttilskud med håb om at forbedre chancerne. Men synes det er lidt voldsomt at pådutte ham piller her, specielt hvis han ikke er vild med tanken og ellers er normalt sund og rask. 

Jeg har aldrig "påduttet" ham pillerne tværtimod. Det var helt og aldeles hans ide. 

Ville da aldrig tvinge et andet menneske til noget det ikke ville. 

Anmeld

17. november 2014

TNBC

Anonym skriver:

Tak for svaret alle sammen. 

Dog har 95% af jer misforstået min besked. Måske har jeg forklare det dårligt. 

Min kæreste VILLE gerne have vitaminer og DERFOR købte jeg dem. Det var hans ide! Ikke min! Derfor det pludseligt undrede mig han skulle stille sig på bagbenene den ene dag til den anden, uden nogen grund. Tror faktisk bare han var i dårligt humør. Og han har taget pillerne igen og indrømmet han bare var i surt humør. Så jeg har hverken puttet pillerne i munden på ham, tvunget ham, købt pillerne uden hans accept eller tvunget ham på bogen anden måde. Det var helt og holdent hans ide.

så ved du næste gang at du ikke skal stejle fordi han siger nej. lad vær med at GIV ham pillerne, lad ham selv styre det.

Anmeld

17. november 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

så ved du næste gang at du ikke skal stejle fordi han siger nej. lad vær med at GIV ham pillerne, lad ham selv styre det.

Ja man skal sku passe lidt på kan jeg se. Meeeen han plejer jo heller ikke at stejle når jeg giver ham dem det var åbenbart bare en dårlig dag med en panik reaktion fra hans side. Normalt er det intet problem - derfor det var så mærkeligt. Men ellers ja

Anmeld

17. november 2014

natashalarsen

Min mand og jeg prøvede i 1 år og 6 mdr at få nummer 2.. Først da jeg lagde piller og tanken væk vupti nu jeg gravid og er 15+4 :')

Anmeld

17. november 2014

Anonym trådstarter

natashalarsen skriver:

Min mand og jeg prøvede i 1 år og 6 mdr at få nummer 2.. Først da jeg lagde piller og tanken væk vupti nu jeg gravid og er 15+4 :')

God pointe og tillykke 

Anmeld

17. november 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Ja, så nåede han at blive sur, tage tøj på og gå ud af døren på under 5 min.. Suresen. Typisk man ikke kan have en ordentlig snak/diskussion som voksne mennesker, jesus christ.. 

Nå, min kæreste og jeg er i fuld gang med PB og ønsker os inderligt en lille en. I den forbindelse anbefaler man jo visse vitaminer osv til at forbedre chancerne og graviditeten og jeg tager selvfølgelig mine piller. Derudover har jeg været ude og købe nogle Omega3 piller til os begge to. Min kærste hader alle former for piller og det ved jeg godt, men han går meget op i at jeg skal spise mine og gøre min krop mest muligt klar til en baby, hvilket jeg synes er rart han går op i - MEN! Så er det jo så hans tur til at spise pillerne i dag så jeg laver et glas saft og giver ham pillerne også går han i baglås. Han vil ikke spise dem. Det bliver jeg self. irriteret og såret over fordi han skal da også ville spise piller for vores fremtidige barns skyld. i min verden er der ikke så meget at overveje, så æder man bare de skide piller og kommer videre, selvom man ikke synes om det. Ja undskyld mit sprog. 

Så prikkede jeg til ham da han ikke ville spise dem og sagde han skulle da tage dem for det var jo det bedste og der er jo en grund til man anbefaler det osv. men han var ligeglad for blev ret sur og skred... Nu sidder jeg jo ked af det tilbahe og forstår ham virkelig ikke. Hvorfor kan han ikke bare æde de piller for vores barn skyld? Come on, altså.... 

Undskyld den lange smøre - er det bare mig der er nærtagende eller synes i også han burde tage sig sammen?

Jeg havde været ligeglad med at manden nægtede men ved gud han skulle sige det pænt, som mange andre siger hvis i spiser varieret og sundt er det jo lige meget.

Anmeld

17. november 2014

natashalarsen

Ps jeg er det meeest usunde menneske i verden! Men bestemt ikk overvægt,  er bare sød tandet  så leeev som mennesker og hyg jer 

Anmeld

17. november 2014

StudPsyk

Anonym skriver:

Jeg har aldrig "påduttet" ham pillerne tværtimod. Det var helt og aldeles hans ide. 

Ville da aldrig tvinge et andet menneske til noget det ikke ville. 

Jeg synes det er at pådutte, når du decideret laver saftevand og finder pillerne frem. Så har du jo ligesom sagt "Nu skal du tage disse piller". Intentionen var måske god, men jeg forstår godt hvordan det er blevet modtaget  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.