Ja, så nåede han at blive sur, tage tøj på og gå ud af døren på under 5 min.. Suresen. Typisk man ikke kan have en ordentlig snak/diskussion som voksne mennesker, jesus christ..
Nå, min kæreste og jeg er i fuld gang med PB og ønsker os inderligt en lille en. I den forbindelse anbefaler man jo visse vitaminer osv til at forbedre chancerne og graviditeten og jeg tager selvfølgelig mine piller. Derudover har jeg været ude og købe nogle Omega3 piller til os begge to. Min kærste hader alle former for piller og det ved jeg godt, men han går meget op i at jeg skal spise mine og gøre min krop mest muligt klar til en baby, hvilket jeg synes er rart han går op i - MEN! Så er det jo så hans tur til at spise pillerne i dag så jeg laver et glas saft og giver ham pillerne også går han i baglås. Han vil ikke spise dem. Det bliver jeg self. irriteret og såret over fordi han skal da også ville spise piller for vores fremtidige barns skyld. i min verden er der ikke så meget at overveje, så æder man bare de skide piller og kommer videre, selvom man ikke synes om det. Ja undskyld mit sprog.
Så prikkede jeg til ham da han ikke ville spise dem og sagde han skulle da tage dem for det var jo det bedste og der er jo en grund til man anbefaler det osv. men han var ligeglad for blev ret sur og skred... Nu sidder jeg jo ked af det tilbahe og forstår ham virkelig ikke. Hvorfor kan han ikke bare æde de piller for vores barn skyld? Come on, altså....
Undskyld den lange smøre - er det bare mig der er nærtagende eller synes i også han burde tage sig sammen? 
Anmeld