Så blev han sur og gik...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Jeg synes det lyder mere til at jeres forhold "lider" af tilfældige, og måske ofte, diskussioner. Og at det ikke så meget drejer sig om pillerne, men derimod jeres parforhold. Det med at lytte og svare derefter. Prøve at sætte sig i den andens sted. Forstå at i er mand og kvinde - altså meget forskellige. Uden at vide noget som helst om jer, så synes jeg bare det lyder som en "hverdagssituation" hvor man går forbi hinanden...

Siger det mest for at opfordre dig til at tage en ordentlig snak med ham. Sig at du gerne vil snakke og pointere at du ikke vil ha han bare smutter.. og undgå at hidse dig op. Det må jo også være hårdt for parforholdet at forsøge sig med PB i længere tid

Ja det er bare en hver dags ting men nej vi diskutere faktisk rigtig sjældent så det er ikke helt rigtigt. Men tak ellers 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2014

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Reelt set er det først nødvendigt at tage pillerne når du er gravid. Hvis din mand ikke ønsker at tage pillerne synes jeg det er helt fint. De der kapsler kan desuden give de værste sure opstød. Jeg tog dem aldrig(omega 3) kun mine vitaminpiller(med folinsyre i) og jernpiller.

spis sundt og varieret.

Selvfølgelig skal din mand ikke blive voldsomt sur. Men synes i skal snakke om det og i må begge respektere hinanden. 

hvis I har førsøgt i over 12 mdr synes jeg I skal søge hjælp

Jeg troede man anbefalede at tage multivitamin med folinsyre 3 mdr inden graviditet???? Vi har kun forsøgt i 3 mdr nu. 

Anmeld

16. november 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Ja det er bare en hver dags ting men nej vi diskutere faktisk rigtig sjældent så det er ikke helt rigtigt. Men tak ellers 

Okay det er jo meget godt

Jeg læser netop nu i bogen "Mænd er fra Mars. Kvinder er fra Venus" af John Gray. En god bog hvis man vil gøre sig lidt klog på hankønnet

Anmeld

16. november 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Okay det er jo meget godt

Jeg læser netop nu i bogen "Mænd er fra Mars. Kvinder er fra Venus" af John Gray. En god bog hvis man vil gøre sig lidt klog på hankønnet

Uh det ville være spændende. Tak

Anmeld

16. november 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Havde i talt om han skulle tage kosttilskud før du købte dem? 

Anmeld

16. november 2014

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Havde i talt om han skulle tage kosttilskud før du købte dem? 

Ja

Anmeld

16. november 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Ja

Og han var enig? Hvis han var enig, så var det måske bare et dårligt tidspunkt? Du må jo spørge ham hvorfor han reagerede så voldsomt. Måske har han alligevel ikke mod på at tage dem, men følte sig presset? 

Personligt så synes jeg det er unødvendigt at tage kosttilskud andet end det anbefalede såsom folinsyre. Hvis i gerne vil være gravide, så kommer i længst med sund kost alligevel  

Anmeld

16. november 2014

KomSåBaby!

Hvis det er noget I, i fællesskab har aftalt inden vitaminer osv er blevet købt - så syntes jeg måske det er mærkeligt han bliver sur.. Men måske ramt du bare et dårligt tidspunkt eller han har fået benet forkert ud af sengen, IDK.

Men børn bliver/blev også lavet på alkohol, uplanlagte, one night stands, i middelalderen og i vikingetiden.. Det jeg mener er, at ja der er massere af gode anbefalinger man kan følge - men børn kommer når børn skal komme.. Her tog det ca. 10 mdr, uden meget andet end sex.. Så glæd jer over I er der i jeres liv og forhold, at I ønsker jer er en dejlig baby - og så knald derud af, i sidste ende er det det der skal til!

Held og lykke herfra! 

Anmeld

16. november 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg troede man anbefalede at tage multivitamin med folinsyre 3 mdr inden graviditet???? Vi har kun forsøgt i 3 mdr nu. 

Det kan godt være at det anbefales. Men så tror jeg at der er rigtig mange der ikke har fulgt anbefalingerne. Jeg synes også at man kan gå for meget op i alt det der.

Jeg synes det at få et barn er noget der springer ud af kærlighed. Det ender bare med at gå op i planlægning æl-målinger og sex på bestemt tid. Omlægning af kost, udeladelse af diverse ernærings genstande og medicin i lange baner. 

Er det virkelig ikke nok med at graviditeten er fyldt med ændringer. Som kost, manglende alkohol, fysiske forandringer og belastninger. Psykiske forandringer med Fru Hormonella der raser det ene øjeblik for i det næste at græde over mummitroldene i tv.

i stedet for så nyd den tid inden du er gravid. Nyd tiden inden baby kommer. Sov længe, lig på maven, hav sex i underlige stillinger. Drik jer fulde og vær ligeglade med piller og diverse kost tilskud.

Elsk hinanden i får aldrig mere tid til det end nu

ja det blev vist lidt langt 

med hilsen fra en der er midt i en fødselsreaktion og godt kunne savne "de gamle dage"

Anmeld

16. november 2014

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

Jeg synes bare du skal lade pillerne stå fremme og sige at han kan tage dem hvis han får lyst (og måske undskylde den lidt anmasende måde at servere pillerne! Han skal ikke føle sig tvunget eller føle at han ikke gør sit bare fordi han ikke tager de der vitaminer. Så synes bare du skal tage dem der anbefales af hensyn til barnet og så skal i nyde jeres tid sammen inden i en dag bliver 3 - for så er der ikke samme tid/overskud/lyst til hinanden den første tid. Så lad være med at planlægge sex, undlad æl-test osv. slap af og nyd hinanden.

Pøj pøj med projektet :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.