Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:
Jeg troede man anbefalede at tage multivitamin med folinsyre 3 mdr inden graviditet???? Vi har kun forsøgt i 3 mdr nu.
Det kan godt være at det anbefales. Men så tror jeg at der er rigtig mange der ikke har fulgt anbefalingerne. Jeg synes også at man kan gå for meget op i alt det der.
Jeg synes det at få et barn er noget der springer ud af kærlighed. Det ender bare med at gå op i planlægning æl-målinger og sex på bestemt tid. Omlægning af kost, udeladelse af diverse ernærings genstande og medicin i lange baner.
Er det virkelig ikke nok med at graviditeten er fyldt med ændringer. Som kost, manglende alkohol, fysiske forandringer og belastninger. Psykiske forandringer med Fru Hormonella der raser det ene øjeblik for i det næste at græde over mummitroldene i tv.
i stedet for så nyd den tid inden du er gravid. Nyd tiden inden baby kommer. Sov længe, lig på maven, hav sex i underlige stillinger. Drik jer fulde og vær ligeglade med piller og diverse kost tilskud.
Elsk hinanden
i får aldrig mere tid til det end nu
ja det blev vist lidt langt
med hilsen fra en der er midt i en fødselsreaktion og godt kunne savne "de gamle dage"
Anmeld