Nyt fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2014

Becks

Holst85 skriver:

Øv det er jeg ked af at høre.. Har det ikke været en dyr fornøjelse?? 

Jeg krydser så meget på at jeg får verdens bedste julegave i år.. Nemlig at ku sige til min dejlige kæreste at jeg er gravid.. 

Jeg skulle kun betale for sæden og hormonerne... Kom af med maks 2300 pr. forsøg :)

Det håber jeg også for dig  Krydser fingre for jer <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2014

Holst85

Becks skriver:

Jeg skulle kun betale for sæden og hormonerne... Kom af med maks 2300 pr. forsøg :)

Det håber jeg også for dig  Krydser fingre for jer <3

Okay, ja det var jo ikke så slemt.. :-) 

Anmeld

14. november 2014

tarkoflen

Becks skriver:

Tak søde du  

Ja, det er super rart - føler mig så tryg derinde :)

Forhåbentlig er det det, der skal til... 

Jeg blev henvist i januar i år, men valgte så at tage 2 forsøg mere... Det endte ud med positiv test i begge, som desværre ikke holdte... Der sagde Cfc selv stop, de ville ikke byde mig det mere og så gav jeg selv efter... Har måske altid, inderst inde, været "bange" for at gå skridtet videre - Nu er jeg kun glad 

Det er da også et kæmpe skridt at tage! Man vil jo helst det bare går nemt og lige til

Det er så vildt at skulle i gang med ægudtagning og alt hvad dertil hører! Men når først man er i gang, så er det jo bare sådan det er!

Det skal bare gå godt nu, og forhåbentlig har de fundet ud af hvorfor det er så svært, så de kan sørge for det ikke sker igen og du får din lille guldklump  

Anmeld

15. november 2014

Becks

tarkoflen skriver:

Det er da også et kæmpe skridt at tage! Man vil jo helst det bare går nemt og lige til

Det er så vildt at skulle i gang med ægudtagning og alt hvad dertil hører! Men når først man er i gang, så er det jo bare sådan det er!

Det skal bare gå godt nu, og forhåbentlig har de fundet ud af hvorfor det er så svært, så de kan sørge for det ikke sker igen og du får din lille guldklump  

Ja, jeg havde aldrig troet det skulle tage så lang tid, og være så svært :( Men jeg er mere kampklar end nogensinde, og ved godt det ikke er sikkert det lykkedes i første forsøg.. Det er også okay, bare jeg ikke skal igennem flere SA'er, for det tror jeg ikke min psyke kan klare..

Jeg er hunderæd for ÆU, frygter smerterne... Men det er det værd, når jeg endelig kan sidde med min guldklump i armene. For først der, tør jeg tro på det. Jeg vil nok være hunderæd, hele graviditeten igennem, i frygt for at miste endnu engang...

Anmeld

15. november 2014

tarkoflen

Becks skriver:

Ja, jeg havde aldrig troet det skulle tage så lang tid, og være så svært :( Men jeg er mere kampklar end nogensinde, og ved godt det ikke er sikkert det lykkedes i første forsøg.. Det er også okay, bare jeg ikke skal igennem flere SA'er, for det tror jeg ikke min psyke kan klare..

Jeg er hunderæd for ÆU, frygter smerterne... Men det er det værd, når jeg endelig kan sidde med min guldklump i armene. For først der, tør jeg tro på det. Jeg vil nok være hunderæd, hele graviditeten igennem, i frygt for at miste endnu engang...

Jeg tror det er de færreste der tænker det bliver en kamp at få børn, men når de så kommer, så er det fordi det var lige præcis det barn det passede perfekt til en 

Jeg kan godt forstå du er nervøs for æu, det gjorde rocker ondt på mig! Men jeg har to veninder der slet ikke kunne mærke det, så det kan gå begge veje. Og selvom det gjordevoldsomt ondt, så gør jeg det uden at blinke igen! Og havde mine æg kunne bruges havde jeg også meldt mig som donor, da vi havde fået Thea også selvom det langt fra er en fest! Og ærligt så er det hele glemt eller i hvert fald fortrængt nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.