Hej tøser 
Det er godt nok længe siden, jeg sådan rigtig har været herinde - Har dog læst med på sidelinjen og besvaret eneklte tråde...
Efter jeg havde min 4 SA i maj, henviste CFC mig til Riget, mhp. IVF..
Jeg var noget ængstelig, da jeg havde hørt mange sige, lige netop Riget havde mange fordomme mod sådan én som mig, som havde valgt at blive mor til et donorbarn. MEN, må sige alt blev gjort til skamme, de er SÅ søde derinde 
Jeg var til første samtale med min kontaktlæge, som på baggrund af mine SA´ere, ville henvise mig til deres klinik for gentagende aborter - Yay tænkte jeg, så kunne det være, at det snart ville lykkedes mig at holde på graviditeten..
Jeg var til 2 informationsmøder, et om IVF og et om Abortus Habitualis enheden - Super gode møder, hvor alle vi, som er i samme situation, fik rigtig meget ud af det...
4/11 var jeg til samtale på Abortus Habitualis enheden - Sjovt nok er min kontaktlæge på fertilitets afd. den samme på abort enheden 
Alle mine bp. så fine ud, der var heldigvis ingen kromosomfejl at finde hos mig, dog er et tal, som findes når man danner blodpropper i moderkagen let forhøjet - Mit var på 12, og det skal heæst være på 10 eller under - Men man reagere dog først, når det er over 40... Alligevel valgte de at tage en ny bp. for at se om det er faldet eller steget, eller bare stadig ligger på 12..
Udover det, så har jeg IKKE PCOS, som Hvidovre hosp. ellers konstaterede i Juli 2007 
Min ægreserve er meget lav, og det bekræfter mig kun i, at det var det helt rigitge valg jeg tog, for 4 år siden - At jeg skulle være enlig mor til et barn, med hjælp fra en donor... 
Man mistænker det er mine æggeledere, som er for langsomme om, at få det befrugtede æg ned i livmoderen, da jeg abortere meget tidligt i forløbet hver gang... Den ulempe undgår vi heldigvis, når det er IVF jeg skal igennem..
Når jeg står med en positiv test, efter IVF. Skal jeg ringe til til dem på klinikken for gentagende aborter, hvor jeg så vil blive tilknyttet programmet: Tender Loving Care..
Det er et program, hvor de følger op med ekstra bp., scanninger og kontroller, frem til 16 uge - Så jeg vil blive fulgt tæt 
Jeg tilmeldte mig IVF i søndags, da min mens endelig kom. Men desværre havde de ikke plads til mig denne gang, da vi var for mange tilmeldte... Så det bliver først til Januar
Et lille pip fra mig - Og stort tillykke til jer der har født og er blevet velsignet med de 2 gyldne streger