Nyt fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2014

Becks

modesty skriver:

Vores søn er blevet til via IVF på Riget og jeg har ikke andet end rosende ord til dem. Vi var igennem 4 forsøg før det lykkedes, og det medførte mange tårer og frustrationer. De var bare så forstående og omsorgsfulde, og der var altid en skulder at græde ved.

Jeg har en veninde som har været tilknyttet deres abortus habitualis afdeling og som er i 20. uge nu.

Hvor er jeg glad for at høre, andre også har gode erfaringer med dem 

Jeg har indtil videre kun mødt Elisabeth, som er min kontakt læge, både med IVF og abortus habitualis enheden...

De virker rigtig søde og forstående 

Fedt med din veninde <3 Håber jeg er ligeså heldig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2014

Becks

MoarHvidovre skriver:

Super dejlig update. Jeg er sikker på, at 2015 bliver DIT år

Tak søde 

Det er jeg også sikker på  <3

Anmeld

12. november 2014

Becks

BigHope13 skriver:

Ej ej ej, hvor fantastisk 

kunne jeg simpelthen ikke lade være med at svare på

til becks, sikke en skøn Update, hvor fedt at du har fået sådan en god kemi med klinikken , det betyder virkelig meget.

godt at du kan opretholde din positivitet med din baggrund, og når du så oven i købet får at vide du skal vente til det nye år. 

Krydser fingre for at 2015 bliver starten på dit nye liv, både med graviditet og titlen som mor

Tak søde 

2015 er mit år 

Stort tillykke med Thor <3

Anmeld

12. november 2014

Kay

Becks skriver:

Hej tøser

Det er godt nok længe siden, jeg sådan rigtig har været herinde - Har dog læst med på sidelinjen og besvaret eneklte tråde...

Efter jeg havde min 4 SA i maj, henviste CFC mig til Riget, mhp. IVF..

Jeg var noget ængstelig, da jeg havde hørt mange sige, lige netop Riget havde mange fordomme mod sådan én som mig, som havde valgt at blive mor til et donorbarn. MEN, må sige alt blev gjort til skamme, de er SÅ søde derinde

Jeg var til første samtale med min kontaktlæge, som på baggrund af mine SA´ere, ville henvise mig til deres klinik for gentagende aborter - Yay tænkte jeg, så kunne det være, at det snart ville lykkedes mig at holde på graviditeten..

Jeg var til 2 informationsmøder, et om IVF og et om Abortus Habitualis enheden - Super gode møder, hvor alle vi, som er i samme situation, fik rigtig meget ud af det...

4/11 var jeg til samtale på Abortus Habitualis enheden - Sjovt nok er min kontaktlæge på fertilitets afd. den samme på abort enheden

Alle mine bp. så fine ud, der var heldigvis ingen kromosomfejl at finde hos mig, dog er et tal, som findes når man danner blodpropper i moderkagen let forhøjet - Mit var på 12, og det skal heæst være på 10 eller under - Men man reagere dog først, når det er over 40... Alligevel valgte de at tage en ny bp. for at se om det er faldet eller steget, eller bare stadig ligger på 12..

Udover det, så har jeg IKKE PCOS, som Hvidovre hosp. ellers konstaterede i Juli 2007

Min ægreserve er meget lav, og det bekræfter mig kun i, at det var det helt rigitge valg jeg tog, for 4 år siden - At jeg skulle være enlig mor til et barn, med hjælp fra en donor...

Man mistænker det er mine æggeledere, som er for langsomme om, at få det befrugtede æg ned i livmoderen, da jeg abortere meget tidligt i forløbet hver gang... Den ulempe undgår vi heldigvis, når det er IVF jeg skal igennem.. 

Når jeg står med en positiv test, efter IVF. Skal jeg ringe til til dem på klinikken for gentagende aborter, hvor jeg så vil blive tilknyttet programmet: Tender Loving Care..

Det er et program, hvor de følger op med ekstra bp., scanninger og kontroller, frem til 16 uge - Så jeg vil blive fulgt tæt

Jeg tilmeldte mig IVF i søndags, da min mens endelig kom. Men desværre havde de ikke plads til mig denne gang, da vi var for mange tilmeldte... Så det bliver først til Januar  

Et lille pip fra mig - Og stort tillykke til jer der har født og er blevet velsignet med de 2 gyldne streger

hvor er det dejligt for dig at der endelig sker noget, helt fantastisk

Har fulgt dig siden før jeg blev gravid med Elna, og kan slet ikke forstå at du har skulle vente så længe... for at du står med en positiv test til januar og at lille blyp bliver der inde og vokser sig stor og stærk

Anmeld

12. november 2014

modesty

Becks skriver:

Hvor er jeg glad for at høre, andre også har gode erfaringer med dem 

Jeg har indtil videre kun mødt Elisabeth, som er min kontakt læge, både med IVF og abortus habitualis enheden...

De virker rigtig søde og forstående 

Fedt med din veninde <3 Håber jeg er ligeså heldig 

Hvad hedder hun til efternavn?

Anmeld

13. november 2014

tarkoflen

Jubiiii endelig søde Becks, endelig er der nogen der tager ekstra hånd om dig! Det har du så meget fortjent 

Jeg håber så uendelig meget at det "bare" er en omgang IVF der skal til, og så får du drømmen opfyldt  Hvordan kan det egentlig være, at du har ventet så længe med at komme på riget og derved i IVF behandling?

Anmeld

13. november 2014

Miss BananaHammock

Becks skriver:

Weeeee! Hvor er det fedt <3 Stort tillykke <3

Tak  

Anmeld

13. november 2014

Miss BananaHammock

BigHope13 skriver:

Ej ej ej, hvor fantastisk 

kunne jeg simpelthen ikke lade være med at svare på

til becks, sikke en skøn Update, hvor fedt at du har fået sådan en god kemi med klinikken , det betyder virkelig meget.

godt at du kan opretholde din positivitet med din baggrund, og når du så oven i købet får at vide du skal vente til det nye år. 

Krydser fingre for at 2015 bliver starten på dit nye liv, både med graviditet og titlen som mor

Tak 

Anmeld

13. november 2014

BigHope13

Becks skriver:

Tak søde 

2015 er mit år 

Stort tillykke med Thor <3

Tusind tak

ja det er så meget dit år

Anmeld

13. november 2014

Putomanen

Hvor er det dejligt, at du er glad for Riget og at du kan komme i gang med IVF. 

Vi gik på Riget, og var rigtig glade for det.

Vi havde Elisabeth Carlsen som kontaktperson, og hun er rigtig sød og dygtig. Jeg går nnæsten ud fra at det er den samme :-D

Jeg krydser alt hvad jeg kan for, at 2015 bliver et fantastisk år for dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.