Nyt fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2014

Becks

Kay skriver:

hvor er det dejligt for dig at der endelig sker noget, helt fantastisk

Har fulgt dig siden før jeg blev gravid med Elna, og kan slet ikke forstå at du har skulle vente så længe... for at du står med en positiv test til januar og at lille blyp bliver der inde og vokser sig stor og stærk

1000 tak 

Og tillykke med lille Viva <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

Becks

modesty skriver:

Hvad hedder hun til efternavn?

Larsen :)

Anmeld

13. november 2014

Becks

tarkoflen skriver:

Jubiiii endelig søde Becks, endelig er der nogen der tager ekstra hånd om dig! Det har du så meget fortjent 

Jeg håber så uendelig meget at det "bare" er en omgang IVF der skal til, og så får du drømmen opfyldt  Hvordan kan det egentlig være, at du har ventet så længe med at komme på riget og derved i IVF behandling?

Tak søde du  

Ja, det er super rart - føler mig så tryg derinde :)

Forhåbentlig er det det, der skal til... 

Jeg blev henvist i januar i år, men valgte så at tage 2 forsøg mere... Det endte ud med positiv test i begge, som desværre ikke holdte... Der sagde Cfc selv stop, de ville ikke byde mig det mere og så gav jeg selv efter... Har måske altid, inderst inde, været "bange" for at gå skridtet videre - Nu er jeg kun glad 

Anmeld

13. november 2014

Becks

Putomanen skriver:

Hvor er det dejligt, at du er glad for Riget og at du kan komme i gang med IVF. 

Vi gik på Riget, og var rigtig glade for det.

Vi havde Elisabeth Carlsen som kontaktperson, og hun er rigtig sød og dygtig. Jeg går nnæsten ud fra at det er den samme :-D

Jeg krydser alt hvad jeg kan for, at 2015 bliver et fantastisk år for dig. 

Dejligt med én mere, der er glade for dem 

Jeg føler mig så tryg derude, ligesom jeg gjorde på cfc, og det er det vigtigste for mig... <3

På mit kort, står der Elisabeth Larsen :)

1000 tak <3

Anmeld

14. november 2014

Holst85

Becks skriver:

Dejligt med én mere, der er glade for dem 

Jeg føler mig så tryg derude, ligesom jeg gjorde på cfc, og det er det vigtigste for mig... <3

På mit kort, står der Elisabeth Larsen :)

1000 tak <3

Hvad synes du om CFC, og hvordan gik dit forløb inde hos dem.. 

Er selv i behandling derinde så ville bare høre andres oplevelser af dem.. 

Anmeld

14. november 2014

Kay

Becks skriver:

1000 tak 

Og tillykke med lille Viva <3

Tak

Anmeld

14. november 2014

Becks

Holst85 skriver:

Hvad synes du om CFC, og hvordan gik dit forløb inde hos dem.. 

Er selv i behandling derinde så ville bare høre andres oplevelser af dem.. 

Jeg har været SÅ glad for dem, og var meget ked af, at jeg ikke skulle behandles hos dem mere :/

Alle 4 gange jeg har aborteret, har jeg været alene derinde til scanning... Og hver gang, er jeg brudt fuldstændig sammen - de smed alt og var på mig med det samme, lige meget hvir lang tid det tog... Jeg følte ikke på nogen måde, at jeg var en pengemaskine for dem - Det var Svend Lindenberg selv, der tog beslutningen om at jeg skulle videre til ivf på riget... Som han sagde: "Vi kan sagtens fortsætte med IUI, men det gavner kun os, ikke dig"

Anmeld

14. november 2014

Holst85

Becks skriver:

Jeg har været SÅ glad for dem, og var meget ked af, at jeg ikke skulle behandles hos dem mere :/

Alle 4 gange jeg har aborteret, har jeg været alene derinde til scanning... Og hver gang, er jeg brudt fuldstændig sammen - de smed alt og var på mig med det samme, lige meget hvir lang tid det tog... Jeg følte ikke på nogen måde, at jeg var en pengemaskine for dem - Det var Svend Lindenberg selv, der tog beslutningen om at jeg skulle videre til ivf på riget... Som han sagde: "Vi kan sagtens fortsætte med IUI, men det gavner kun os, ikke dig"

Hvad er IUI er helt ny med alle de forkortelser, han er bare så sød og humoristisk.. 

Blev du gravid 4 gange og aborterede alle gangene eller er det forstået forkert eller hvad.. 

Anmeld

14. november 2014

Becks

Holst85 skriver:

Hvad er IUI er helt ny med alle de forkortelser, han er bare så sød og humoristisk.. 

Blev du gravid 4 gange og aborterede alle gangene eller er det forstået forkert eller hvad.. 

IUI er insemination :) Jeg var igennem iui-D som betyder det er med donorsæd...

Ja, jeg var igennem 8 behandlinger, som resulterede i 4 graviditeter, som endte med spontan abort hver gang...

Han er meget humoristisk, de kan jeg godt lide 

Anmeld

14. november 2014

Holst85

Becks skriver:

IUI er insemination :) Jeg var igennem iui-D som betyder det er med donorsæd...

Ja, jeg var igennem 8 behandlinger, som resulterede i 4 graviditeter, som endte med spontan abort hver gang...

Han er meget humoristisk, de kan jeg godt lide 

Øv det er jeg ked af at høre.. Har det ikke været en dyr fornøjelse?? 

Jeg krydser så meget på at jeg får verdens bedste julegave i år.. Nemlig at ku sige til min dejlige kæreste at jeg er gravid.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.