Anonym skriver:
Tusind tak for alle jeres svare 
jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, det er dagen der på, vores kæmpe skænderi 
Min kæreste er lige, som en gryde der koger på fuld blus. - han kommer ikke af med sit stress løbende, men det hele kommer på engang, og det han sagde i går til sin gravide kæreste er utilgivelig i mine øjne, han sagde alt det, som han ved sårer mig mest! 
Jeg har gået til terapi i over to år bare engang om måneden for, at få min selvtillid op. I går tog han det op, og sagde jeg vilde ønske, at jeg kunne ha en NORMAL kæreste så kunne finde ud af sit liv selv (ironi er den at han har seriøst brug for terapi til at håndtere hans stress, som han gøre helt forkert)
Så når jeg siger til ham han er gået for langt, at det er en form for psykisk terror griner han i mine øjne og siger altid skal du overregere, Jeg brokker mig bare 
jeg sagde til ham det er ikke en chance i helvede vi bliver sammen, uden vi to går til terapi. - Så sagde han nej, men så sagde jeg, så er det slut. Fordi vi kan tydelig ikke snakke sammen, så sagde han, at OKAY du vinder, så tager vi afsted men det er bare spil af penge!
min kæreste har aldrig været særlig omsorgfuld, men jeg har set ham med børn der er han gode. jeg har valgt at få et barn med ham fordi jeg mener vi kunne godt sammen, men lige nu med mine hormonbriller på tænker jeg NEJ:
abort er ikke en mulighed, jeg kunne ikke leve med mig selv om jeg gjorde det. Men måske sker der noget nu, fordi jeg var monster stresset i går, og har intet sovet i nat, og min livmor kramper på en meget mærkeligt måde nu.
og jeg har stærke smerter
Hej med dig.
Jeg tror ikke du mister fordi du har ondt nu, det kan sagtens komme fordi du er stresset og ked af det mv. Tag det med ro så godt du kan både fysisk og psykisk.