Jesus! gået fra min kæreste 10 uger gravid!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.399 visninger
34 svar
60 synes godt om
12. november 2014

Anonym trådstarter

OMG! 

Lige pludselig i aften fik jeg nok! efter 5 år sammen,  og hørte på ham hvor dramatisk jeg er, og hvor meget jeg hele tiden forventer af ham, og hvorfor jeg ikke kan tage mig sammen og tage en uddannelse! (er ordblind og har kæmpet mig igennem en uddannelse, men det går desværre langsomt pga. min ordblindhed)og gået af p-pillerne for 3 måneder siden, og blevet gravid med det samme!

Min kæreste og mig er ikke gode for hinanden  JESUS hvorfor kunne jeg ikke ha set dette før!!!!!!!!! jeg er nu 10 uger gravid!!!!!!! 

dette er overhovedet ikke det liv jeg havde planlagt  

Hvad helvede sker der? 

hvad skal jeg gøre!!!!!!!!!!! hold kæft jeg føler mig syg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2014

Kløver

Tror du ikke hormonerne kan medvirke dine følelser, må jo ha været en grund til at i valgte at starte en familie sammen for kun 3 mdr siden 

Anmeld

12. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ved ikke hvad der er det rigtige for dig at gøre- men var jeg i din situation, ville jeg kontakte lægen og få foretaget en abort. Det kan godt være jeg lyder lidt kold, men jeg ville ikke bevidst byde mit barn at være delebarn og slet ikke med forældre der ikke er gode sammen. 

Men er der slet ikke udsigter til at I kan finde sammen alligevel? Har det været skidt de sidste par år også? Eller er det kun hans "udbrud" igår? Er det kun igår ville jeg nok prøve at få talt sammen. 

Anmeld

12. november 2014

Linkaa

Hejsa

Jeg synes ikke nødvendigvis abort er den første løsning... Der er rigtig mange enlige mødre, som klarer det rigtig flot!

selv gik jeg fra min datters far, straks efter fødslen. Vi var stort set ikke sammen under graviditeten (boede mest i hver sit land) og jeg har ALDRIG fortrudt at være alene. Ej heller de værste nætter, hvor hun ikke ville sove, vi begge var syge osv. 

Du skal følge dit hjerte, og der er lang tid til den lille kommer ud Måske kan I nå at finde en god løsning, og om ikke andet, var der vel en rigtig god grund til at du gerne ville være mor nu

Kram

Anmeld

12. november 2014

B&J

om det er for sent eller ej du har op set i ikke er gode for hinanden og det er det vigtigste, og du skal nok klare dig sammen med jeres baby alene <3....

Anmeld

12. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

For 3mdr siden var i glade og aftalte at lægge P-pillerne?  Er du sikker på i begge ikke bare har haft en "nedsmeltning"? Måske lidt hormonbetinget? 

Anmeld

12. november 2014

Patriark

Anonym skriver:

OMG! 

Lige pludselig i aften fik jeg nok! efter 5 år sammen,  og hørte på ham hvor dramatisk jeg er, og hvor meget jeg hele tiden forventer af ham, og hvorfor jeg ikke kan tage mig sammen og tage en uddannelse! (er ordblind og har kæmpet mig igennem en uddannelse, men det går desværre langsomt pga. min ordblindhed)og gået af p-pillerne for 3 måneder siden, og blevet gravid med det samme!

Min kæreste og mig er ikke gode for hinanden  JESUS hvorfor kunne jeg ikke ha set dette før!!!!!!!!! jeg er nu 10 uger gravid!!!!!!! 

dette er overhovedet ikke det liv jeg havde planlagt  

Hvad helvede sker der? 

hvad skal jeg gøre!!!!!!!!!!! hold kæft jeg føler mig syg 

Som en anden påpeger er det heldigvis ikke for sent, at få foretaget en abort.

Anmeld

12. november 2014

babyprojekt

Fejl

Anmeld

12. november 2014

babyprojekt

mor:) skriver:

Jeg ved ikke hvad der er det rigtige for dig at gøre- men var jeg i din situation, ville jeg kontakte lægen og få foretaget en abort. Det kan godt være jeg lyder lidt kold, men jeg ville ikke bevidst byde mit barn at være delebarn og slet ikke med forældre der ikke er gode sammen. 

Men er der slet ikke udsigter til at I kan finde sammen alligevel? Har det været skidt de sidste par år også? Eller er det kun hans "udbrud" igår? Er det kun igår ville jeg nok prøve at få talt sammen. 

Nu jeg nysgerrig  Men hvad ville du gøre hvis du fik et barn med en mand, som du troede skulle være jer to for altid. Men så finder i ud af når barnet er født og måske et par år gammelt. Hvad ville du så endelig gøre, når du ikke vil byde det at være dele barn??? Er bare lidt nysgerrig 

Anmeld

12. november 2014

Patriark

babyprojekt skriver:

Nu jeg nysgerrig  Men hvad ville du gøre hvis du fik et barn med en mand, som du troede skulle være jer to for altid. Men så finder i ud af når barnet er født og måske et par år gammelt. Hvad ville du så endelig gøre, når du ikke vil byde det at være dele barn??? Er bare lidt nysgerrig 

Måske du skulle læse indlægget igen?! 

Brugeren skriver- bevidst-... Så dit tænkte eksempel skal hun vel ikke stå på mål for?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.