Som de andre skriver kan det jo sagtens være hormonerne der taler, men omvendt vil jeg ikke neglisere dine følelser.
Jeg synes ikke man kan tilråde dig til abort. Det er jo et lille menneske. Jeg tænker du må nøje overveje og evt. snakke med din kæreste om hvordan I skal klare den situation. Evt. få ham til at skrive sine tanker på papir og du skal også skrive dine.
Det er så let at skændes om ting, uden at høre hvad den anden i virkeligheden siger, det kan I omgå ved at skrive ned.
Og så ved jeg godt at det med uddannelse ikke lige er i dine tanker nu, udover at din kæreste nævner det. Men jeg vil fortælle dig at jeg læser en videregående uddannelse med øjne der ikke fungerer. Dvs. at jeg får SPS hjælp. Det de giver mig er en indscanning af alle bøgerne og et oplæsningsprogram (Hvis du mangler sådan et lige nu, så download adgangforalle) Så får jeg læst alle bøgerne op og fordi jeg godt kan se (Men har dobbeltsyn) så kan jeg godt lave noter til det. Det foregår ret godt og jeg er snart færdig med de 3,5 år.

Anmeld