Jesus! gået fra min kæreste 10 uger gravid!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2014

Mor til Ella

Det her lyder nok hårdere end det er ment

Men enten er du bare lidt ude af balance pga hormoner, hvilket sagtens kan være, ellers har i taget  en meget uansvarlig beslutning for meget kort tid tiden om at lægge p-piller på hylden ( når du siger i sket ikke er gode for hinanden)???

hvis du virkelig mener i ikke skal have en fremtid sammen ville jeg personligt få det fjernet i en fart, mine børn skal ganske enkelt ikke agere bokseboldt for mor og far med mindre det er strengt nødvendigt, og det synes jeg ikke det er når man ikke er længere henne.

men se nu lige om det ikke er noget der kan fikses, og mærk efter med dig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2014

natashalarsen

Jeg er enlig mor til min søn fordi hans far var et svin som gjorde grimme ting ved mig! Er jeg så dårlig mor fordi min søn kom til verden?  Han har kun mig og min familie og min nye kæreste. Jeg ku heller ikke abort og var ved nf også 16+6 så intet at gøre!  Man han er da elsket og er 2 år og 2 mdr idag og er mit lille mirakel!  Så barnet bliver nødvendigvis ikke dele barn hvergang!  Min søn ser ikke sin far. Såå synes ikke det pænt i forstår abort til hende

Anmeld

12. november 2014

natashalarsen

natashalarsen skriver:

Jeg er enlig mor til min søn fordi hans far var et svin som gjorde grimme ting ved mig! Er jeg så dårlig mor fordi min søn kom til verden?  Han har kun mig og min familie og min nye kæreste. Jeg ku heller ikke abort og var ved nf også 16+6 så intet at gøre!  Man han er da elsket og er 2 år og 2 mdr idag og er mit lille mirakel!  Så barnet bliver nødvendigvis ikke dele barn hvergang!  Min søn ser ikke sin far. Såå synes ikke det pænt i forstår abort til hende

Forslår

Anmeld

12. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
natashalarsen skriver:

Der er ikke nogen som skriver at enlige mødre er dårlige mødre. 

Anmeld

12. november 2014

natashalarsen

mor:) skriver:

Der er ikke nogen som skriver at enlige mødre er dårlige mødre. 

Nej men det lyder jo nærmest som om at det ikk er ok at sætte barnet til verden uden faderen.  Det synes jeg er forkert

Anmeld

12. november 2014

aarhusmor

Som de andre skriver kan det jo sagtens være hormonerne der taler, men omvendt vil jeg ikke neglisere dine følelser.

Jeg synes ikke man kan tilråde dig til abort. Det er jo et lille menneske. Jeg tænker du må nøje overveje og evt. snakke med din kæreste om hvordan I skal klare den situation. Evt. få ham til at skrive sine tanker på papir og du skal også skrive dine.
Det er så let at skændes om ting, uden at høre hvad den anden i virkeligheden siger, det kan I omgå ved at skrive ned.

Og så ved jeg godt at det med uddannelse ikke lige er i dine tanker nu, udover at din kæreste nævner det. Men jeg vil fortælle dig at jeg læser en videregående uddannelse med øjne der ikke fungerer. Dvs. at jeg får SPS hjælp. Det de giver mig er en indscanning af alle bøgerne og et oplæsningsprogram (Hvis du mangler sådan et lige nu, så download adgangforalle) Så får jeg læst alle bøgerne op og fordi jeg godt kan se (Men har dobbeltsyn) så kan jeg godt lave noter til det. Det foregår ret godt og jeg er snart færdig med de 3,5 år.

Anmeld

12. november 2014

Mor til Ella

natashalarsen skriver:

Nej men det lyder jo nærmest som om at det ikk er ok at sætte barnet til verden uden faderen.  Det synes jeg er forkert

Bestemt ikke....

hvis det er det man ønsker, men ts skriver jo selv st det ikke er det hun havde drømt om.. Det er der nok ikke så mange der drømmer om, men ts er i en situation hvor hun KAN vælge

Og nu var det også bare hvad jeg personlig ville gøre

men er sikker på at du er en god mor, har altid syntes det er imponerende hvordan i kan få det til at fungere

Anmeld

12. november 2014

Mor til Ella

aarhusmor skriver:

Som de andre skriver kan det jo sagtens være hormonerne der taler, men omvendt vil jeg ikke neglisere dine følelser.

Jeg synes ikke man kan tilråde dig til abort. Det er jo et lille menneske. Jeg tænker du må nøje overveje og evt. snakke med din kæreste om hvordan I skal klare den situation. Evt. få ham til at skrive sine tanker på papir og du skal også skrive dine.
Det er så let at skændes om ting, uden at høre hvad den anden i virkeligheden siger, det kan I omgå ved at skrive ned.

Og så ved jeg godt at det med uddannelse ikke lige er i dine tanker nu, udover at din kæreste nævner det. Men jeg vil fortælle dig at jeg læser en videregående uddannelse med øjne der ikke fungerer. Dvs. at jeg får SPS hjælp. Det de giver mig er en indscanning af alle bøgerne og et oplæsningsprogram (Hvis du mangler sådan et lige nu, så download adgangforalle) Så får jeg læst alle bøgerne op og fordi jeg godt kan se (Men har dobbeltsyn) så kan jeg godt lave noter til det. Det foregår ret godt og jeg er snart færdig med de 3,5 år.

Ja det er et liv

Men jeg mener bestemt ikke at det er alle liv der er bedst tjent med at blive til noget!

og her snakker jeg ikke om om ts vil kunne klare det, for det ved hun helt sikkert bedst selv, men hun bliver jo nød til at overveje mulighederne

Anmeld

12. november 2014

natashalarsen skriver:

Nej - bare ikke noget jeg ville vælge

Anmeld

12. november 2014

aarhusmor skriver:

Det er et foster - men ja det bliver til et lille menneske og det er derfor super vigtigt man overvejer hvilke forhold man vil give barnet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.