M (: skriver:
Men når du går fra i marts stopper du vel midt i et semester? Dermed må der vel gå seks måneder førend det næste modul starter op igen.. De fleste skoler starter jo netop op hvert halve år, og har to moduler på et semester..
Mener bare, hvis du stopper på eks. modul 6 og glipper modul 7 med dit hold (fra marts-juni), så skal du vel følges med holdet efter dit fremover (holdet som er 6 mdr. bagefter), og de vil så have modul 6 fra sep-november og så først starte modul 7 i november-december?
Der er jo opstart slut august og start feb,
det vil sige hun jo kun kan gå hjemme fra april til slut august tænker jeg.
Ingen tvivl om det er mest optimalt for et lille barn at have sine forældre til at lære fra og udvikle sig sammen med og så vente til februar, så mor og barn får knyttet de vigtige bånd der skal knyttes og barnet får den korrekte tryghedsbase som nr 1, nemlig forældrene og ikke institutionerne.
Men, uanset hvor uenige vi er i om børnene kommer i første række eller om det er hvad der lige er bekvemt eller nemmest, så bestemmer hun jo selv. Vi kan rådgive om at det ikke er optimalt for at barn at blive sendt afsted i en alder af 4 sølle mdr. Man kan tale sig gul og blå om at babyerne kun er babyer en gang, at de måske ikke får set dem kravle første gang, ikke ser den første tand måske, eller alle de andre ting man uværgerligt vil gå glip af som burde være vigtigt at følge... for, som andre skriver, så kommer moderfølelsen ofte så overvældende at man vil gøre alt for sit lille elskede barn, også være fattigere de mdr. det kræves. Men som gravid kan man kun forestille sig hvis det er første barn, realiteten kommer først når amors skønne pil rammer en som en hammer og folk nærmest skal vriste ens guldklump ud af armene på en fordi man vil kysse, kramme og elske dem så meget og længe som muligt

Jeg kunne ikke sætte mit studie før mine børn, aldrig, men jeg har dem også ved min side, ved hvor vigtig en brik jeg er nu, og hvor vigtige brikker de er i mit liv. De er jo 2,5 og 7 og hold nu op tiden flyver afsted. Ville ønske jeg havde givet mig endnu mere til dem da de var helt små
To herinde fra lavede lignende indlæg for nogle år siden, begge ville tilbage til studiet hurtigst muligt, men ingen af dem gjorde det fordi da barnet var født, fandt de ud af hvad der betød mest for lige dem. Studiet der jo er der alligevel, så deres tid med barnet blev prioritet nr 1, at være med sit barn mens tiden er der til det. Men der skal nok findes eksempler på mødre/fædre der godt kunne give et lille barn videre til andre i den alder. Ingen tvivl, det er bare kun en lille bitte procentdel af befolkningen.
Men, ideen bag disse tråde er at folk har mulighed for at spørge ind til ting de er i tvivl om, få gode råd(og dårlige
) og friheden til at være uenige. Det skal vi huske