Hvad stjæler dine tanker liiiiige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2009

Mira0911

Skønt at have sin datter hjemme igen efter en lille ferie - Og at Arbejdsweekenden er slut på Jyllandsringen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

bette

Karoline skriver:

Det er en infektion, som kan overføres fra skovflåter. Den kan bl.a. give hjernehindebetændelse og varige lammelser. Det en den sygdom, som gav Mimmi Jakobsen lammelser i ansigtet. Jeg havde det også selv som barn, men fik heldigvis ikke varige mén (hvis jeg selv skal sige det  ).

Læs evt. mere her: http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/borreliose.htm
- og hold godt øje med de små krabater, når I har været i skoven med jeres børn.

Mvh
Karoline

puha.. lyder da faktisk lidt skræmmende.

jeg hader de bæster.. tjekker altid for dem når vi har været afsted.. får gåsehus.. bare ved tanken

Anmeld

24. august 2009

qp

Isabeau skriver:

" Håber Morten snart vil se mig igen - savner ham lidt. Savner alle mine gamle venner. Hører ikke rigtig noget til dem mere. Og kaffe; BLIV NU FÆRDIG!"

Hvem er denne Morten som stjæler dine tanker? 
Spændende.... hihi

Anmeld

24. august 2009

Valle81

Mine tanker flyver frem og tilbage mellem at vi snart skal flytte og jeg glæder mig enormt, og så den forestående NF på fredag, som jeg ser så meget frem til:0)

Anmeld

24. august 2009

Trolde_mor

Ville ønske lægen kunne finde ud af hvad der er galt med mig. En clairvoyant har fortalt det er den ene æggestok så vidt hun kunne se, men hvordan får man lige ens læge til at tjekke det? Man kan jo ikke bare sige: " En clairvoyant sagde.. så det er nok det, kan vi ikke lige tjekke det? "

Magter ikke at arbejde pga. smerterne...

Og stakkels min kæreste: Brokker mig da også hele tiden

Anmeld

25. august 2009

Harfeletten

'Gad vide hvor lang tid sådan en faderskabssag kan tage?'
'Mon ham der, tænker lige så meget ¨på mig, som jeg tænker på ham?'
'Hvor er det vildt at Emil allerede er 3 mdr. gammel :O'

Anmeld

25. august 2009

JustAnotherName

Nanna1985 skriver:

At jeg skal sættes igang i morgen aften   Vi er begge herhjemme så SPÆNDTE og alle i familien & vennerne venter SPÆNDTE

Det FYLDER ALT  lige nu

Uuhhh spændende. GOD FØDSEL !!! 

Anmeld

25. august 2009

Dansker i England

"At jeg har så ondt i ryggen at jeg ikke har været i stand til at flytte mig i dag - kan Baby ikke bare snart komme ud - jeg er så træt af at være gravid - det er virkelig ikke sjovt længere"

Anmeld

14. september 2009

Isabeau

qp skriver:

Hvem er denne Morten som stjæler dine tanker? 
Spændende.... hihi

Hejsa.

Havde slet ikke set, du havde svaret/spurgt mig om noget... Men jo, Morten er en skide god kammerat, som vidst nok blev lidt mere. Desværre først efter et par måneder fandt jeg ud af at han var gift, og jeg følte ikke, jeg kunne fortsætte vores forhold, som faktisk kun var baseret på sex. 

I perioden, jeg var sammen med Morten et par gange om ugen, var jeg væk fra manden. Vi trængte til en pause, men fordi jeg måtte slå Morten ud af hovedet, fandt jeg sammen med manden igen, og elsker ham simpelthen til døde Vi blev gift i januar måned, og vi har aldrig haft det bedre. Tror nogle gange, at det hjælper at være lidt fra hinanden... 

Men fanger nogle gange mig selv i, at tænke på ham. Men han har absolut intet for mig. For Guds skyld; han holdt det skjult for mig i 3 mdr. at han var gift!? Men nøjjj, hvor er han lækker! Han er sådan en mand, som hvis man drømmer om ham om natten, så smiler man hele dagen efter. 

Anmeld

14. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg tænker " kæft hvor den der nye serie Store Drømme virker som et pinligt dansk plagiat på Fame..." - og så skal jeg nok alligevel lige se 2. afsnit på sputnik.dk....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.