Hvad stjæler dine tanker liiiiige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.200 visninger
88 svar
0 synes godt om
23. august 2009

qp

Her er det nørrebro.... hvad helvede bilder de sig ind!!!!  Og så også Socialdemokratiet og SF's nye forslag til et sundere samfund....  smøgerne stiger med 10 kr og slik bliver dyrere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

ivfmarie

Why oh why... skulle jeg absolut drikke de tre sidste shots inden jeg skulle hjem??

Anmeld

23. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
"gad vide hvor længe de småkager skal have i ovnen...og skal jeg bytte om på pladerne undervejs"

Anmeld

23. august 2009

Mikkelmusen

"mon der er opfundet en maskine der vasker dit tøj, hænger det op, tager det ned, lægger det sammen og på plads?" 

Anmeld

23. august 2009

Isabeau

" Håber Morten snart vil se mig igen - savner ham lidt. Savner alle mine gamle venner. Hører ikke rigtig noget til dem mere. Og kaffe; BLIV NU FÆRDIG!"

Anmeld

23. august 2009

MetteT

"hvordan mon min mand klarer støjen på Jyllandsringen med mega tømmermænd efter en gl. klassefest i går.. hehe "

Anmeld

23. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

"Astrid's far.. -Hva mener han med vi virkelig snart skal i byen?!" -"Mon Astrid er ved at overtage min influenza"

Anmeld

23. august 2009

Tut

"gid det snart var december, så lillesøster kommer ud, og jeg kan slippe for de irriterende bækkensmerter"

Anmeld

23. august 2009

Mullemus86

"Hvad sker der lige for kæresten" og "Ihh, hvor jeg glæder mig til fredag!-skal se gl.klassekammeraters band og fohåbentlig møde en masse af de "gamle" "

Anmeld

23. august 2009

Tynen

"Jeg burde virkelig få vasket det gulv og rydde op istedet for at sidde her... Tænk hvis jeg går i fødsel og der pludselig skal andre folk indenfor hjemmets fire vægge  "

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.