Hvad stjæler dine tanker liiiiige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2009

MaleneG

LineD skriver:

Ja! Det er simpelthen dybt frustrerende til tider!

Jah kender det ..
Har lige bagt pandekager til aften når vi skal hygge, og har pænt måtte gemme dem væk så han ikke kan smuge spise dem inden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

karina1980

er glad for det er søndag, så er der kun 2 børn igen fra iaften, synes det har været en hård weekend med alt for meget tis tøj, kan slet ikke forstå at hun ikke gøre noget ved det og nægter at give så gammel en dreng ble på

Anmeld

23. august 2009

Leneur

At det var en rigtig hyggelig dag i Silkeborg i går.
At min x stadig er en tegning, som prøver at psyke mig ved at stille spørgsmålstegn ved hans faderskab.
Tanker om en bekendt som har fået en lille pige der kun vejer 2040 gram og måler 46 cm. Håber de er ok.
At jeg hellere må hen og ligge lidt på sofaen inden ryggen står helt af.
At der forhåbentligt ikke engang er 3 uger til min prinsesse er her hos mig
At min nevø og mine 2 niecer bare bliver verdens bedste fætter og kusiner til min pige og hvor jeg elsker dem overalt på jorden og er ked af vi ikke når en overnatning her hos mig inden hun kommer som jeg har lovet dem. Kunne måske lokke deres mor til en fridag fra skole, så det kunne lade sig gøre i ugens løb, fremfor i weekenden.

Anmeld

23. august 2009

Stineve

"Jeg ville ønske at jeg kunne købe alt det der står på min ønskeliste ! den er lang og der er en del dyre ting !.. pu ha.."

"håber jeg snart kan komme i gang med mit kørekort.."

"jeg glæder mig enormt meget til d. 2 sept.. hvor jeg fylder 18 og til d. 5 hvor jeg skal holde den med familien.. "

Anmeld

23. august 2009

mariamiss6

"skal huske at fortælle Zafir, at begge børn er afsat til Ishøj weekenden"

"hvad skal jeg så lave i den weekend? Tnæker noget håndarbejde, men hvad?"

"stadig ingen post, hm"

"lad bare Bastian og far blive hos svigerne, jeg trænger til ro"

"det var en god weekend"

Anmeld

23. august 2009

Lone Jakobsen

"husker ikke at træthed var så håndgribeligt, det føles nærmest som at gå i sin egen lille osteklokke"

"hvordan mon min datter har det efter endnu en weekend hos sine bedsteforældre. mon hendes far nogensinde indser at man ikke er en far bare fordi man har en datter. det kræver lidt arbejde. håber ikke min datter føler svigtet så slemt som det egentligt er, men ellers kan jeg trøste hende med at jeg har snakket med ham"

Anmeld

23. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
bette skriver:

hvad er borrelia

Det er en infektion, som kan overføres fra skovflåter. Den kan bl.a. give hjernehindebetændelse og varige lammelser. Det en den sygdom, som gav Mimmi Jakobsen lammelser i ansigtet. Jeg havde det også selv som barn, men fik heldigvis ikke varige mén (hvis jeg selv skal sige det  ).

Læs evt. mere her: http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/borreliose.htm
- og hold godt øje med de små krabater, når I har været i skoven med jeres børn.

Mvh
Karoline

Anmeld

23. august 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Oki hehe vil du så ikke købe noget til mig og så spise og drikke det for mig

Det er gjort

Anmeld

23. august 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Det er gjort

Oki super smager det godt

Anmeld

23. august 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Oki super smager det godt

Det kan du tro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.