Hvad stjæler dine tanker liiiiige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Det kan du tro

oki, syntes også jeg kan mærke at min slik sult er ved at forsvinde igen nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

Lise

"Mon manden er faldet i søvn med barnet..."

"Hvorfor spiste jeg for meget til aften, og GUd ved hvor længe jeg bliver ved at være mæt - kan ikke forestille mig at jeg nogensinde bliver sulten igen"

"Hvorfor er det ikke tirsdag imorgen så jeg kan komme til den nf scanning"

Anmeld

23. august 2009

Becks

Taenker at " jeg maaske skulle se i oejene, at jeg er ved og faa stress igen - Alle symptomerne er der...
Taenker, at jeg haaber jeg virkelig faar et af de job jeg har soegt, da jeg bare SKAL og VIL vaek fra det arbejde...

Haaber min dejlige veninde og vidunderlige gidsoen, klarer natten, selvom de er ret syge...

Anmeld

23. august 2009

qp

Nu må jeg i gang med, at tabe mig... det kan simpelthen ikke blive ved!!!

Anmeld

23. august 2009

Rose

Tænker på at det er noget pis at det er søndag aften og der er en hel arbejdsuge ret forude.... orker det ikke lige nu. Ville hellere sove 48 timer i streg!!! 
- men er glad for at jeg fik ringet til min mor i aften Det var en god gerning. 
.... og nu må jeg hellere komme i seng så jeg kan være frisk når jeg skal op kl. 5.20 gaaaab!!!!

Anmeld

24. august 2009

Nanna1985

At jeg skal sættes igang i morgen aften   Vi er begge herhjemme så SPÆNDTE og alle i familien & vennerne venter SPÆNDTE

Det FYLDER ALT  lige nu

Anmeld

24. august 2009

AstridM

Hvilke varer jeg skal putte i mit kvindenetværk næste mdr, og om dyrberg/kern til halv pris er nok til at få gang i salget efter sommeren?

Anmeld

24. august 2009

Findusinde

At jeg slet ikke kan overskue der er 4 uger til termin endnu... Har såå ondt efterhånden... At manden først kommer hjem igen i morgen.. At jeg hader at være alene om natten...

Anmeld

24. august 2009

Sujan

Overvejer at tage tidligt hjem fra arbejde og prøve at nå alle de ting jeg ikke nåede i weekenden. Er så depri i dag. ÆV.

Venter på at jeg får karakter på en aflevering.

Hvorfor går weekenderne så hurtigt.

Anmeld

24. august 2009

otlitrom

-At jeg snart må tabe nogle af de ti overskydende kilo. Hvor er mine løbesko?
-At jeg vil gå ind i soveværelset og flytte om og rydde op med hård hånd. Nu skal der sgu ske noget!
-Håber det går godt for kæresten idag. Han får svar om evt. fastansættelse..
er fingre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.