hvor er jeres grænse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2014

RGN

Profilbillede for RGN
Mom skriver:

Fair nok det er din grænse. For mig er det langt fra utroskab, og syntes samligningen med en prostitueret er for mig at se lige lovlig langt ude..

Men det er vildt respektløst og noget der da skal snakkes om og tænkes over..

Men tror heller ikke på det der "så stopper forholdet bare", som ses som værende konsekvensen for ualmindelig mange ting, og jeg tænker, at måske skal udvise lidt mere rummelighed over ens elskede, og tilgive de fejl store som små de engang imellem laver, de er trods alt blot mennesker ligesom du og jeg

For mig er utroskab ikke en fejl. Det er et valg den pågældende person tager.

På mange punkter er jeg meget rummelig, men jeg har klare grænser og dem kender min mand. 
Så er det op til ham om han kan leve med dem eller ej. (Nu er vi heldigvis meget ens, så det er ikke et issue)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2014

Mom

Profilbillede for Mom

På mange punkter er jeg meget rummelig, men jeg har klare grænser og dem kender min mand. 
Så er det op til ham om han kan leve med dem eller ej. (Nu er vi heldigvis meget ens, så det er ikke et issue)

Helt enig i at utroskab er et valg, men derfor kan man efter min mening godt anse det som værende en fejl. Og det er efter min mening ikke utroskab det TS har været udsat for...

Anmeld

1. november 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
RGN skriver:

Mener heller ikke det er utroskab, men et kæmpe svigt!

Jeg vil heller ikke mene, at man ligefrem skal smide kæresten ud, men man skal kommunikere og fortælle ham, hvilket slags svigt og hvor ondt det har gjort.

Så må man tage den derfra.... Hvis han så er en total idiot, og ikke kan forstå hvorfor man er ked af det, og har meget svært ved det, så kan det godt være man skal til at overveje forholdet...

Men det er selvf. sådan JEG ville gøre det...

Man har jo forskellige grænser....

Men hold da op, hvor ville jeg bare blive SÅ gal.....

KRAM til dig, TS! 

Anmeld

1. november 2014

fo82

Jeg er godt nok imponeret over hvor meget der kan udledes af en simpel bodytequila: kæmpe svigt og utroskab mv...

en mand tænker ikke dybere end: wuhu vi har det skide sjovt - og en body tequila - wuhuuuuu sjooooovt... Og så videre til næste tåbelige fuldemandside... 

I stedet for at brænde sammen, smide manden ud og hvad der ellers er kommet på banen: slå koldt vand i blodet. Anerkend at han har haft det sjovt, men forklar ham at body tequilaen var for meget for dig... Og forklar det på en pæn måde..

Jeg forstår ikke vedkommende der bliver sur over at manden kommer stang bacardi hjem - Really? Det er da hans eget problem med tømmermænd dagen efter???!!!

Anmeld

1. november 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Jeg synes det virker mere til han er egoistisk end du er gammeldags.....

Vis han havde lavet en og fortalt det uden at kende din holdning var det en ting, men synes virkelig det er groft det han har budt dig...

Min tillid var røget, fordi han tænker 110% sig selv først og sine lyster.... Og for mig skader han på det såre dig, og vælger egentlig bare at sikre sig du virkelig bliver ked af det i form af billederne......det er bare ikke ok...

Kan os bare mærke at han tænke mere på sig selv det øjeblik end hvad konsekvens kan blive  

føler mig virkelig os trådt på  

Anmeld

1. november 2014

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Jeg er godt nok imponeret over hvor meget der kan udledes af en simpel bodytequila: kæmpe svigt og utroskab mv...

en mand tænker ikke dybere end: wuhu vi har det skide sjovt - og en body tequila - wuhuuuuu sjooooovt... Og så videre til næste tåbelige fuldemandside... 

I stedet for at brænde sammen, smide manden ud og hvad der ellers er kommet på banen: slå koldt vand i blodet. Anerkend at han har haft det sjovt, men forklar ham at body tequilaen var for meget for dig... Og forklar det på en pæn måde..

Jeg forstår ikke vedkommende der bliver sur over at manden kommer stang bacardi hjem - Really? Det er da hans eget problem med tømmermænd dagen efter???!!!

Havde fortalt ham det inden han gjorde det, at jeg faktisk ikk synes om det og det godtog han og synes det var helt fair .. 

Så ved ikk hvad han havde forventet ved at gøre det alligevel

Anmeld

1. november 2014

Tullemoar

fo82 skriver:

husk at vi har forskellige grænser for nogle er det jo bare no go, for andre er det bare en simpel bodytequila.

Der hvor min kæde hopper af, er at han faktisk kender hendes grænse og så går imod den alligevel. 

Anmeld

1. november 2014

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Mener heller ikke det er utroskab, men et kæmpe svigt!

Jeg vil heller ikke mene, at man ligefrem skal smide kæresten ud, men man skal kommunikere og fortælle ham, hvilket slags svigt og hvor ondt det har gjort.

Så må man tage den derfra.... Hvis han så er en total idiot, og ikke kan forstå hvorfor man er ked af det, og har meget svært ved det, så kan det godt være man skal til at overveje forholdet...

Men det er selvf. sådan JEG ville gøre det...

Man har jo forskellige grænser....

Men hold da op, hvor ville jeg bare blive SÅ gal.....

KRAM til dig, TS! 

Han har ikke ku forstå mig hele daaagen, indtil her til aften skriver han så en SMS - det da en start .. 

Men føler mig lidt dum over det her jeg er ked af det, godt være nogen er ligeglad med at deres mænd gør det, bare IKKE mig - jeg bliver ked af at se min kærestes hoved begravet i en andens bryster

Anmeld

1. november 2014

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

husk at vi har forskellige grænser for nogle er det jo bare no go, for andre er det bare en simpel bodytequila.

Der hvor min kæde hopper af, er at han faktisk kender hendes grænse og så går imod den alligevel. 

Det os der den hoppet fra ved mig

Havde regeret anderledes hvis ikk han vidste den..

Anmeld

1. november 2014

Tullemoar

Anonym skriver:

Han har ikke ku forstå mig hele daaagen, indtil her til aften skriver han så en SMS - det da en start .. 

Men føler mig lidt dum over det her jeg er ked af det, godt være nogen er ligeglad med at deres mænd gør det, bare IKKE mig - jeg bliver ked af at se min kærestes hoved begravet i en andens bryster

Jeg tror heller ikke, at jeg ville være vild med det, hvis jeg havde set billede af det...... 

Puha.... Det ville i hvert fald sætte en masse følelser igang hos mig.....

Jeg synes ikke du skal føle dig dum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.