Anonym skriver:
godmorgen baby.dk
Hvorfor be om min grænse, når han alligevel overskred den?
sagen er den at min ellers så søde kæreste var til topløs servering igår sammen med en go ven. (fred værre med det) 
MEN så tikker der et billede ind af vennen, der har betalt sig for at lave en body takillia (staves) mellem damens flotte bryster.
min kæreste spørg så hvad jeg synes om sån noget, og svare at det faktisk ikke er noget jeg bryder mig om at min kæreste skal gøre. (jeg synes ren faktisk det var rigtig ubehageligt at se det billede bare af vennen, fik så meget kvalme tanken om, om min også gjorde det)
svaret tilbage fra ham var at han ikke havde behov for at slikke på andres bryster end mine, blev helt varm og glad inden i, at han ren faktisk lige bekræftet mig i at han tog det til sig, at det ikke var noget jeg ønskede han sku gøre. 
1time efter tikker der så en sms ind, "jeg slap ikke" og et billede af min kæreste, begravet mellem hendes bryster, hans krop mellem hendes ben og hænderne total vinklet omkring hans nakke 
2timer efter billedet kommer han hammer lam hjem, og vi har ikke vekslet et eneste ord sammen. 
hvordan vil i ha regeret? (ved godt at hun er stripper og gøre det ved milioner af mænd og kvinder, det pointen er at han bevidst overskred min grænse.)
Jeg var blevet stik tosset og havde skældt vildt og voldsomt ud hvilket jeg aldrig gør med mindre der er blevet gået langt over grænsen jeg har så en kæreste der faktisk kan finde ud af at tage det alvorligt hvis jeg skælder ud og ville aldrig lave sammen fejl igen
men jeg sys du skal være glad for at han i det mindste har været ærlig så du ikke står og ligner en man kan tage røven på hvis du fandt ud af det igennem vennen du elsker tros alt din kæreste og tilgiver ham helt sikkert igen