Anonym skriver:
godmorgen baby.dk
Hvorfor be om min grænse, når han alligevel overskred den?
sagen er den at min ellers så søde kæreste var til topløs servering igår sammen med en go ven. (fred værre med det) 
MEN så tikker der et billede ind af vennen, der har betalt sig for at lave en body takillia (staves) mellem damens flotte bryster.
min kæreste spørg så hvad jeg synes om sån noget, og svare at det faktisk ikke er noget jeg bryder mig om at min kæreste skal gøre. (jeg synes ren faktisk det var rigtig ubehageligt at se det billede bare af vennen, fik så meget kvalme tanken om, om min også gjorde det)
svaret tilbage fra ham var at han ikke havde behov for at slikke på andres bryster end mine, blev helt varm og glad inden i, at han ren faktisk lige bekræftet mig i at han tog det til sig, at det ikke var noget jeg ønskede han sku gøre. 
1time efter tikker der så en sms ind, "jeg slap ikke" og et billede af min kæreste, begravet mellem hendes bryster, hans krop mellem hendes ben og hænderne total vinklet omkring hans nakke 
2timer efter billedet kommer han hammer lam hjem, og vi har ikke vekslet et eneste ord sammen. 
hvordan vil i ha regeret? (ved godt at hun er stripper og gøre det ved milioner af mænd og kvinder, det pointen er at han bevidst overskred min grænse.)
Min grænse går nok et helt andet sted end din, men det er ikke så vigtigt. Dét der er vigtigt, er om din kæreste har gjort noget som han vidste ville være grænseoverskridende og sårende for dig.
Hvordan var samtalen mellem jer da du sagde at du ikke brød dig om det? Var det en lidt henslængt kommentar med et smil, da du sagde det? Eller var du alvorlig og var der ingen tvivl om at det ville du ikke have at han skulle gøre?
Det faktum at han sender dig sådan en sms, fortæller mig at han nok ikke har været klar over i hvilket omfang det ville såre dig. For så ville han nok have holdt det hemmeligt.
Han burde have haft bedre situationsfornemmelse og holdt sig fra at gøre noget som muligvis kunne være over dine grænser. Men samtidig tror jeg også at det er vigtigt at du kommunikerer klart og tydeligt til ham hvor dine grænser går og hvad du føler. Han virker ikke som typen der fanger en hentydning, det skal nok skæres lidt mere ud i pap.