hvor er jeres grænse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg synes det er virkelig dårlig stil af din kæreste. Især når han inden har spurgt hvordan du har det med det..

at han bruger undskyldningen  at det kan man ikke sige nej til, så JO det kan man GODT! Især når man har en kæreste derhjemme, der lige har sagt at det ville hun blive ked af.

Jeg synes helt bestemt at I skal tage jer en snak(når han er blevet ædru). der skal snakkes lidt om grænser og respekt. 

Ja jeg synes virkelig at det er respektløst.

hvis det var sket her, så tror jeg at min mand var blevet bedt om at flytte ud. Der er ingen der skal krydse mine grænser/ bryde respekten/loyaliteten til mig. 

Som en anden skriver, havde det været sket, og Så i havde snakket om det, og han troede at det intet betød, ja så er det jo en heelt anden sag. Jeg ville dog stadig være ked af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2014

modesty

Anonym skriver:

godmorgen baby.dk

Hvorfor be om min grænse, når han alligevel overskred den?

sagen er den at min ellers så søde kæreste var til topløs servering igår sammen med en go ven. (fred værre med det) 

MEN så tikker der et billede ind af vennen, der har betalt sig for at lave en body takillia (staves) mellem damens flotte bryster. 

min kæreste spørg så hvad jeg synes om sån noget, og svare at det faktisk ikke er noget jeg bryder mig om at min kæreste skal gøre. (jeg synes ren faktisk det var rigtig ubehageligt at se det billede bare af vennen, fik så meget kvalme tanken om, om min også gjorde det)

svaret tilbage fra ham var at han ikke havde behov for at slikke på andres bryster end mine, blev helt varm og glad inden i, at han ren faktisk lige bekræftet mig i at han tog det til sig, at det ikke var noget jeg ønskede han sku gøre. 

1time efter tikker der så en sms ind, "jeg slap ikke" og et billede af min kæreste, begravet mellem hendes bryster, hans krop mellem hendes ben og hænderne total vinklet omkring hans nakke 

2timer efter billedet kommer han hammer lam hjem, og vi har ikke vekslet et eneste ord sammen. 

hvordan vil i ha regeret? (ved godt at hun er stripper og gøre det ved milioner af mænd og kvinder, det pointen er at han bevidst overskred min grænse.) 

Min grænse går nok et helt andet sted end din, men det er ikke så vigtigt. Dét der er vigtigt, er om din kæreste har gjort noget som han vidste ville være grænseoverskridende og sårende for dig. 

Hvordan var samtalen mellem jer da du sagde at du ikke brød dig om det? Var det en lidt henslængt kommentar med et smil, da du sagde det? Eller var du alvorlig og var der ingen tvivl om at det ville du ikke have at han skulle gøre?

Det faktum at han sender dig sådan en sms, fortæller mig at han nok ikke har været klar over i hvilket omfang det ville såre dig. For så ville han nok have holdt det hemmeligt. 

Han burde have haft bedre situationsfornemmelse og holdt sig fra at gøre noget som muligvis kunne være over dine grænser. Men samtidig tror jeg også at det er vigtigt at du kommunikerer klart og tydeligt til ham hvor dine grænser går og hvad du føler. Han virker ikke som typen der fanger en hentydning, det skal nok skæres lidt mere ud i pap.

Anmeld

1. november 2014

Bb2015

Jeg var blevet gal. Det er én ting at der er en stripper og at han nu engang kigger lidt - helt i orden. Men når han stikker hovedet ned mellem hendes bryster, velvidende at det gør dig utilpas og oveni lige synes der skal tages et billede..! Dét er sku ikke i orden! Og så kommer han skide fuld hjem altså.. Det kan gøre mig sur bare kæresten kommer døddrukken hjem når man selv sidder derhjemme (især hvis det er ofte).. 

Synes du skal tage en snak med din kæreste og spørge ham hvorfor han ignorerede det, du sagde, gik imod hvad han selv sagde, og tog billeder af det? Det kan godt være han var fuld, men som så mange andre skriver, så er det direkte respektløst overfor dig når han går til det på den måde. Når i har nogle ting i skal sammen i denne weekend, bør det ihvertfald blive snakket om inden. Ellers går du bare og syder over det længe! 

Held og lykke med det 

Anmeld

1. november 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Min grænse går nok et helt andet sted end din, men det er ikke så vigtigt. Dét der er vigtigt, er om din kæreste har gjort noget som han vidste ville være grænseoverskridende og sårende for dig. 

Hvordan var samtalen mellem jer da du sagde at du ikke brød dig om det? Var det en lidt henslængt kommentar med et smil, da du sagde det? Eller var du alvorlig og var der ingen tvivl om at det ville du ikke have at han skulle gøre?

Det faktum at han sender dig sådan en sms, fortæller mig at han nok ikke har været klar over i hvilket omfang det ville såre dig. For så ville han nok have holdt det hemmeligt. 

Han burde have haft bedre situationsfornemmelse og holdt sig fra at gøre noget som muligvis kunne være over dine grænser. Men samtidig tror jeg også at det er vigtigt at du kommunikerer klart og tydeligt til ham hvor dine grænser går og hvad du føler. Han virker ikke som typen der fanger en hentydning, det skal nok skæres lidt mere ud i pap.

Han spurgte hvad min holdning egentlig var til det og jeg svaret at "jeg faktisk ikke synes om at min kæreste skal gør det" ://

Anmeld

1. november 2014

lineog4

Jeg tror der hvor kæden knækker for mig er at han har brug for at involvere dig med billeder. Jeg var egentlig nok allerede blevet knotten når jeg fik billedet af vennen, for hvorfor i himlens navn skulle jeg have det. Er min mand stor nok til at tage til topløs bar er han også stor nok til at nyde aftenen uden mig som publikum.

Jeg har så ikke grænsen ved bodytequila, men det er jo egentlig ligegyldigt, for der hvor jeg var blevet ked af det/sur var når min mand valgte bevidst at overskride min grænse, har han spurgt til min grænse så kender han den og må ikke overskride den.

Og fik en han en bodytequila og nød sin aften så holdt han pænt mig uden for, og lod mig nyde min aften hjemme alene uden unødig kontakt 

Anmeld

1. november 2014

Nystart

At han gør det stik modsatte af hvad man synes er ok, er bare så meget ikke iorden... Fuld eller ej....

Men at han derefter har den frækhed at sende et billede af det, viser for mig hvor respektløs han i virkeligheden er..... Jeg kan ligefrem høre dem sidde og gnække og sige så nu bliver hun tovlig mens de trykker på send....

Jeg var brændt fuldstændig af.... Og såret og til grin....at han så lader som ingenting bagefter og trækker jeg var fuld kortet eller jeg blev tvunget, er så latterligtg...

Kan han ikke styre sin brandert burde han blive hjemme og kan han ikke sige fra bør han få sig nogle nosser og vise hans familie er vigtigere end sådan en gang drengerøvs pjat! 

Anmeld

1. november 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

At han gør det stik modsatte af hvad man synes er ok, er bare så meget ikke iorden... Fuld eller ej....

Men at han derefter har den frækhed at sende et billede af det, viser for mig hvor respektløs han i virkeligheden er..... Jeg kan ligefrem høre dem sidde og gnække og sige så nu bliver hun tovlig mens de trykker på send....

Jeg var brændt fuldstændig af.... Og såret og til grin....at han så lader som ingenting bagefter og trækker jeg var fuld kortet eller jeg blev tvunget, er så latterligtg...

Kan han ikke styre sin brandert burde han blive hjemme og kan han ikke sige fra bør han få sig nogle nosser og vise hans familie er vigtigere end sådan en gang drengerøvs pjat! 

Os mig, og troede virkelig ikk på at han ku gør det, nu når han lige var blevet bevist gjort med min holdning til det

er nok bare gammel dags.. 

Anmeld

1. november 2014

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg havde forladt ham.

Jeg kan ikke rigtig se forskellen på om han har betalt for det eller ej.

Jeg ville da heller ikke acceptere, at min mand gik til en prostitueret blot fordi hun gør det med tusind andre.

Det ville for mig stadig være utroskab  og jeg har en nul tolerance politik omkring det.

Anmeld

1. november 2014

Mom

Profilbillede for Mom
RGN skriver:

Jeg havde forladt ham.

Jeg kan ikke rigtig se forskellen på om han har betalt for det eller ej.

Jeg ville da heller ikke acceptere, at min mand gik til en prostitueret blot fordi hun gør det med tusind andre.

Det ville for mig stadig være utroskab  og jeg har en nul tolerance politik omkring det.

Fair nok det er din grænse. For mig er det langt fra utroskab, og syntes samligningen med en prostitueret er for mig at se lige lovlig langt ude..

Men det er vildt respektløst og noget der da skal snakkes om og tænkes over..

Men tror heller ikke på det der "så stopper forholdet bare", som ses som værende konsekvensen for ualmindelig mange ting, og jeg tænker, at måske skal udvise lidt mere rummelighed over ens elskede, og tilgive de fejl store som små de engang imellem laver, de er trods alt blot mennesker ligesom du og jeg

Anmeld

1. november 2014

Nystart

Anonym skriver:

Os mig, og troede virkelig ikk på at han ku gør det, nu når han lige var blevet bevist gjort med min holdning til det

er nok bare gammel dags.. 

Jeg synes det virker mere til han er egoistisk end du er gammeldags.....

Vis han havde lavet en og fortalt det uden at kende din holdning var det en ting, men synes virkelig det er groft det han har budt dig...

Min tillid var røget, fordi han tænker 110% sig selv først og sine lyster.... Og for mig skader han på det såre dig, og vælger egentlig bare at sikre sig du virkelig bliver ked af det i form af billederne......det er bare ikke ok...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.