hvor er jeres grænse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.410 visninger
57 svar
85 synes godt om
1. november 2014

Anonym trådstarter

godmorgen baby.dk

Hvorfor be om min grænse, når han alligevel overskred den?

sagen er den at min ellers så søde kæreste var til topløs servering igår sammen med en go ven. (fred værre med det) 

MEN så tikker der et billede ind af vennen, der har betalt sig for at lave en body takillia (staves) mellem damens flotte bryster. 

min kæreste spørg så hvad jeg synes om sån noget, og svare at det faktisk ikke er noget jeg bryder mig om at min kæreste skal gøre. (jeg synes ren faktisk det var rigtig ubehageligt at se det billede bare af vennen, fik så meget kvalme tanken om, om min også gjorde det)

svaret tilbage fra ham var at han ikke havde behov for at slikke på andres bryster end mine, blev helt varm og glad inden i, at han ren faktisk lige bekræftet mig i at han tog det til sig, at det ikke var noget jeg ønskede han sku gøre. 

1time efter tikker der så en sms ind, "jeg slap ikke" og et billede af min kæreste, begravet mellem hendes bryster, hans krop mellem hendes ben og hænderne total vinklet omkring hans nakke 

2timer efter billedet kommer han hammer lam hjem, og vi har ikke vekslet et eneste ord sammen. 

hvordan vil i ha regeret? (ved godt at hun er stripper og gøre det ved milioner af mænd og kvinder, det pointen er at han bevidst overskred min grænse.) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2014

DortheL

Jeg var blevet SÅ ked af det, hvis det var mig. Ville nok føle, at mine grænser, holdninger og følelser var fuldkommen ligegyldige!

Havde han ikke spurgt mig, hvad jeg ville syntes om det, og havde han ikke sendt sådan en SMS, som anerkendte min mening- så ville sagen være en anden. Så tror jeg ikke det ville gå mig voldsomt på- for som du selv siger; hun gør det jo med tusind andre!

Men... Jeg kan ikke sætte mig ind i, hvad formålet er med, at skulle sende et billede til dig af det? Personligt var det virkelig for meget, hvis jeg modtog et billede af min mand begravet i en anden kvindes bryster. 

Anmeld

1. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg var blevet rasende - synes det er respektløs at spørge for så at skide på det

Anmeld

1. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
DortheL skriver:

Jeg var blevet SÅ ked af det, hvis det var mig. Ville nok føle, at mine grænser, holdninger og følelser var fuldkommen ligegyldige!

Havde han ikke spurgt mig, hvad jeg ville syntes om det, og havde han ikke sendt sådan en SMS, som anerkendte min mening- så ville sagen være en anden. Så tror jeg ikke det ville gå mig voldsomt på- for som du selv siger; hun gør det jo med tusind andre!

Men... Jeg kan ikke sætte mig ind i, hvad formålet er med, at skulle sende et billede til dig af det? Personligt var det virkelig for meget, hvis jeg modtog et billede af min mand begravet i en anden kvindes bryster. 

Helt enig

Anmeld

1. november 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

godmorgen baby.dk

sagen er den at min ellers så søde kæreste var til topløs servering igår sammen med en go ven. (fred værre med det) 

MEN så tikker der et billede ind af vennen, der har betalt sig for at lave en body takillia (staves) mellem damens flotte bryster. 

min kæreste spørg så hvad jeg synes om sån noget, og svare at det faktisk ikke er noget jeg bryder mig om at min kæreste skal gøre. (jeg synes ren faktisk det var rigtig ubehageligt at se det billede bare af vennen, fik så meget kvalme tanken om, om min også gjorde det)

svaret tilbage fra ham var at han ikke havde behov for at slikke på andres bryster end mine, blev helt varm og glad inden i, at han ren faktisk lige bekræftet mig i at han tog det til sig, at det ikke var noget jeg ønskede han sku gøre. 

1time efter tikker der så en sms ind, "jeg slap ikke" og et billede af min kæreste, begravet mellem hendes bryster, hans krop mellem hendes ben og hænderne total vinklet omkring hans nakke 

2timer efter billedet kommer han hammer lam hjem, og vi har ikke vekslet et eneste ord sammen. 

hvordan vil i ha regeret? (ved godt at hun er stripper og gøre det ved milioner af mænd og kvinder, det pointen er at han bevidst overskred min grænse.) 

Var blevet super ked af det og skuffet ikke mindst. Det er godt nok tarveligt af ham, når du netop havde fortalt at du ikke brød dig om, at han skulle gøre sådan noget. Jeg havde nok taget hjem til mine forældre et par dage og hygget mig, og tænkt mig lidt om. Og det ikke fordi jeg siger du skal gå fra ham pga det, fordi det synes jeg ikke, men for at du lige kan få et pusterum fra ham. 

Op med humøret søde du

Anmeld

1. november 2014

o1Mutte

Anonym skriver:

godmorgen baby.dk

Jeg var blevet meget vred og såret. Kan slet ikke se nogen grund til at spørge dig, for derefter bevist at overskride din grænse, OG sende et billede af det?? Så kunne han ligeså godt ha ladet være med at spørge.. 

Anmeld

1. november 2014

Missy_B

Anonym skriver:

godmorgen baby.dk

Det er da bare SÅ respektløst!! Et er at han gør det - fred være med det, men at sende et sådan billede til sin kæreste, et LANGT over min grænse.. Det er noget kammeraten og ham burde holde for sig selv.

Øj jeg var blevet gal!!

Anmeld

1. november 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg var blevet rasende - synes det er respektløs at spørge for så at skide på det

Er virkelig os rasende, ked af det og super skuffet. 

Det gør det slet ikk bedre at han lader som om ingenting er sket og sidder med hans tømmermænd

Anmeld

1. november 2014

Mumto3

Alt efter hvordan han ellers er, så ville jeg tolke billedet som at han ønsker at være ærlig pg ikke skjule noget for dig, også selvom sandheden gør ondt. Det synes jeg faktisk er positivt. Men mindre han er en narrøv, og du ved han gjorde det med vilje og for at genere dig, så er det en HELT anden sag.

Anmeld

1. november 2014

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Håbede jo os at jeg "ku stoppe" ham ved at være ærlig om hvad jeg synes om det

det var rigtig træls at se det billede og føler virkelig at han ingen respekt har for mig  

har bare lyst til at be ham om at tage hjem til sig selv, for kan bare mærke at jeg bliver mere og mere hidsig indeni ved at han går og lader som ingenting  

men det løser jo ikk noget i sidste ende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.