MHB skriver:
Jeg er overbevist om at din krop nok skal klare den! Og selvom du undervejs i fødslen vil give op så ved kroppen hvad den skal og det skal nok gå godt!
Jeg fik mange små bristninger under fødslen, en veninde fik en stor voldsom brist på trods af hendes barn kun vejede 2400 så størrelsen på barnet har ikke nødvendigvis noget at sige i forhold til bristning
Og endelig så er vækstskanninger og JMs skøn er ikke præcise så måske er hun ikke så stor som de anslår
Tak for dine søde og beroligende ord 

Jeg troede egentlig babys størrelse havde meget at sige mht. om man brister eller ej.. Men det er jeg da kun glad for at høre, at det ikke nødvendigvis har! Er jo ny på området og det er altså ikke lige det, jeg har spurgt andre mødre mest ind til 
Nej, jordemoderen sagde også, at hun selvfølgelig kunne tage fejl. Så jeg skulle "slå koldt vand i blodet", indtil jeg har været til scanning. Der kunne de komme med et lidt mere præcist bud.
Men ja, det skal da nok gå uanset størrelse. I mit hoved og med min logik, er en fødsel bare nemmere med en lille baby i forhold til en stor.. Og det er jo så nok ikke helt rigtigt.. Heldigvis! 
Anmeld