Hvad drømmer du om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2014

Simone H

Mor11 skriver:

Sige mit job op og gå en helt anden vej. Hvilken vej ved jeg dog overhovedet ikke 

Kære Mor11

Mange tak for dit svar. Jeg er journalist på ALT for damerne, hvor jeg arbejder på en nytårsartikel om, hvad man ville gøre i 2015, hvis man altså turde. Der skal være omkring fem kvinder med i alt.

Din historie lyder meget interessant, og jeg vil derfor meget gerne høre mere om dine overvejelser om at kvitte dit job.

Vil du sende mig en mail på simone.hald@altfordamerne.dk med lidt info om dig selv og dine tanker? Så kan jeg fortælle mere om artikelserien.

Det er vigtigt at pointere, at du kan være fuldkommen anonym, hvis du ønsker det.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Kh

Simone Hald, journalist ALT for damerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2014

Simone H

Skouboe skriver:

Jeg ville sige jobbet op, sælge huset, pakke manden og ungerne og så ville jeg bruge et par år på at flakke verden rundt sammen med familien.

eller

Jeg ville vælge at få et 3. barn

Kære Skouboe

Mange tak for dit svar. Jeg er journalist på ALT for damerne, hvor jeg arbejder på en nytårsartikel om, hvad man ville gøre i 2015, hvis man altså turde. Der skal være omkring fem kvinder med i alt.

Din historie lyder meget interessant, og jeg vil derfor meget gerne høre mere om dine overvejelser om at kvitte dit job.

Vil du sende mig en mail på simone.hald@altfordamerne.dk med lidt info om dig selv og dine tanker? Så kan jeg fortælle mere om artikelserien.

Det er vigtigt at pointere, at du kan være fuldkommen anonym, hvis du ønsker det.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Kh

Simone Hald, journalist ALT for damerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.