Hvad drømmer du om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2014

Simone H

StineW79 skriver:

Hvor og hvornår ville det evt skulle foregå og ville det blive samme med de andre baby.dk bruger der også ku være intresseret i at deltage? Vh stine

Kære Stine

Mange tak for din tilbagemelding! Selve interviewet klarer vi over mail, da det kun er to korte citater fra dig, jeg har brug for. Artiklen skal nemlig hovedsageligt være billedbåret. Derudover skal der tages et billede, som bliver i København eller Århus, afhægigt af, om man bor øst eller vest for Storebælt (med mindre der kun viser at være én case i fx Århus). Vi betaler togbilletten dertil.

Der er allerede en anden bruger her på baby.dk, der har sagt ja til at være med, og jeg vil meget gerne også have dig ombord :-)

Send mig en mail på simone.hald@altfordamerne.dk, så forklarer jeg nærmere.

Kh

Simone Hald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Søge patent på vores ideer og springe ud i at producere og sælge det selv

og lave en kæde med min forretningsidé

Anmeld

3. november 2014

Røverdatter

Simone H skriver:

Hvad ville du gøre, hvis du kunne, og du vidste, det ville ende godt?

Udgive en bog.

Rejse jorden rundt med kæreste og barn

Anmeld

3. november 2014

Simone H

Wampires skriver:

Søge patent på vores ideer og springe ud i at producere og sælge det selv

og lave en kæde med min forretningsidé

Kære Wampires

Mange tak for dit svar. Jeg er journalist på ALT for damerne, og jeg arbejder på en nytårsartikel, hvor en masse danske kvinders drømme for det nye år nedfældes.

Tanken er, at jeres svar skal skrives på et skilt, som I hver især bliver fotograferet med. Man kan være fuldstændig anonym, hvis man ønsker det – i så fald bliver man fotograferet, så skiltet dækker ansigtet.

Derudover vil jeg per mail stille 2-3 spørgsmål, og jeres svar vil så supplere billedet af jer med skiltet.

Det er din drøm om at søge patent og producere dine opfindelser, jeg gerne vil fokusere på.

Kunne du have lyst til at medvirke i sådan en artikel?

I så fald må du meget gerne sende en mail til simone.hald@altfordamerne.dk

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Kh

Simone Hald, journalist ALT for damerne

Anmeld

3. november 2014

Bshizzle

Mit største ønske er at min familie har det godt 

Derefter kommer mine egne personlige ønsker om at blive smertefri (piskelsmæld med kroniske smerter i hovedet, nakken og ryggen). 

Få fuld forældremyndighed over min store dreng 

Så ville det bestemt ikke være tosset at vinde en masse penge som jeg og min familie ville få glæde af 

Anmeld

3. november 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg ville pakke mine unger og habengut og tage i mod det job, jeg fik tilbudt i Dubai (men sssshh det er hemmeligt )

Anmeld

4. november 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Simone H skriver:

Kære Wampires

Mange tak for dit svar. Jeg er journalist på ALT for damerne, og jeg arbejder på en nytårsartikel, hvor en masse danske kvinders drømme for det nye år nedfældes.

Tanken er, at jeres svar skal skrives på et skilt, som I hver især bliver fotograferet med. Man kan være fuldstændig anonym, hvis man ønsker det – i så fald bliver man fotograferet, så skiltet dækker ansigtet.

Derudover vil jeg per mail stille 2-3 spørgsmål, og jeres svar vil så supplere billedet af jer med skiltet.

Det er din drøm om at søge patent og producere dine opfindelser, jeg gerne vil fokusere på.

Kunne du have lyst til at medvirke i sådan en artikel?

I så fald må du meget gerne sende en mail til simone.hald@altfordamerne.dk

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Kh

Simone Hald, journalist ALT for damerne

Hej Simone.

Jeg har desværre ikke mulighed for at deltage, men vil sige mange tak for tilbuddet

Hvis der er nogen der har lyst må de gerne tage mit ønske til dem selv hvis de vil være med i stedet for mig

Anmeld

4. november 2014

Simone H

Wampires skriver:

Hej Simone.

Jeg har desværre ikke mulighed for at deltage, men vil sige mange tak for tilbuddet

Hvis der er nogen der har lyst må de gerne tage mit ønske til dem selv hvis de vil være med i stedet for mig

Hej Wampires

Helt okay! Tak, fordi du tog dig tid til at svare  

Opfordringen er hermed givet videre til andre. Besvar gerne sætningen: Hvis jeg turde, ville jeg...

De bedste hislner

Simone

Anmeld

4. november 2014

Loa

Hvis jeg turde (OG jeg vidste det ville ende godt) ville jeg gerne donerer noget til et sygt menneske. F.eks. knoglemarv eller en nyre. (Det med nyren ville jeg kun gøre såfremt jeg vidste der ikke ville blive behov for min hjælp i forhold til min egen familie - og de garantier er der desværre ikke)

Men nøj hvor gad jeg godt gøre en liv eller død forskel for et andet menneske.
Jeg trænger SÅ meget til at vide at jeg gør en forskel her i verdenen, og ikke bare er en lille ubetydelig brik i universet

Anmeld

4. november 2014

Nystart

Få min uddannelse og finde et godt fast job som jeg nød og som passer med den familie vi har mht tider mm....

Og at slippe af med mit lån....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.