Hvad drømmer du om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2014

Simone H

Loa skriver:

Hvis jeg turde (OG jeg vidste det ville ende godt) ville jeg gerne donerer noget til et sygt menneske. F.eks. knoglemarv eller en nyre. (Det med nyren ville jeg kun gøre såfremt jeg vidste der ikke ville blive behov for min hjælp i forhold til min egen familie - og de garantier er der desværre ikke)

Men nøj hvor gad jeg godt gøre en liv eller død forskel for et andet menneske.
Jeg trænger SÅ meget til at vide at jeg gør en forskel her i verdenen, og ikke bare er en lille ubetydelig brik i universet

Kære Loa

Mange tak for dit svar. Jeg er journalist på ALT for damerne, hvor jeg arbejder på en nytårsartikel om, hvad man ville gøre i 2015, hvis man altså turde. Der skal være omkring fem kvinder med i alt.

Tanken er, at jeres svar skal skrives på et skilt, som I hver især bliver fotograferet med. Man kan være fuldstændig anonym, hvis man ønsker det – i så fald bliver man fotograferet, så skiltet dækker ansigtet.

Derudover vil jeg per mail stille 2-3 spørgsmål, og jeres svar vil så supplere billedet af jer med skiltet.

Dit ønske om at donere et organ vil jeg meget gerne have med i artiklen.

Kunne du have lyst til at medvirke i sådan en artikel?

I så fald må du meget gerne sende en mail til simone.hald@altfordamerne.dk - så kan jeg forklare nærmere.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Kh

Simone Hald, journalist ALT for damerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2014

blomst84

Videre uddanne mig 

Anmeld

4. november 2014

grinny

Mit største ønske??

At holde mit eget levende barn i armene  Forhåbentligt i 2015 

Anmeld

6. november 2014

Simone H

Flere forslag?

Har nogen af jer overvejet at...

... konvertere til en anden religion?

... forlade jeres mand?

... "slå op" med en veninde?

Eller noget helt fjerde? Hvis altså I turde

Anmeld

17. november 2014

Simone H

... forlade jeres mand?

... gå i swingerklub?

Anmeld

17. november 2014

Skouboe

Jeg ville sige jobbet op, sælge huset, pakke manden og ungerne og så ville jeg bruge et par år på at flakke verden rundt sammen med familien.

eller

Jeg ville vælge at få et 3. barn

Anmeld

17. november 2014

tumle

Simone H skriver:

... forlade jeres mand?

... gå i swingerklub?

Ja, officielt at konvertere til en anden religion Islam. ��

Anmeld

17. november 2014

Skouboe

Loa skriver:

Hvis jeg turde (OG jeg vidste det ville ende godt) ville jeg gerne donerer noget til et sygt menneske. F.eks. knoglemarv eller en nyre. (Det med nyren ville jeg kun gøre såfremt jeg vidste der ikke ville blive behov for min hjælp i forhold til min egen familie - og de garantier er der desværre ikke)

Men nøj hvor gad jeg godt gøre en liv eller død forskel for et andet menneske.
Jeg trænger SÅ meget til at vide at jeg gør en forskel her i verdenen, og ikke bare er en lille ubetydelig brik i universet

Hvis du er sund og rask, er den der med at donere knoglemarv ikke så svær.

http://www.bloddonor.dk/donor-info/Information/donation-af-knoglemarv

Selve udtagningen at knoglemarv tager max 30 minutter og er ikke behageligt, men værre er det heller ikke 

Anmeld

17. november 2014

Kærlighediminmave

Vinde en helvedes masse penge, og åbne mit eget plejehjem hvor der er masser af tid til de ældre, og hvor de kan få et bud hver dag hvis de vil, hvor de ansatte har tid til sætte sig og være sociale med de gamle. Et sted hvor vi ikke ville blive præget af besparelser hele tiden. (vores kommune er hårdt ramt lige nu. Og som altid rammer det ældre området  

Anmeld

17. november 2014

Hønsemor

Få barn nr. 3 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.