Loa skriver:
Hvis jeg turde (OG jeg vidste det ville ende godt) ville jeg gerne donerer noget til et sygt menneske. F.eks. knoglemarv eller en nyre. (Det med nyren ville jeg kun gøre såfremt jeg vidste der ikke ville blive behov for min hjælp i forhold til min egen familie - og de garantier er der desværre ikke)
Men nøj hvor gad jeg godt gøre en liv eller død forskel for et andet menneske.
Jeg trænger SÅ meget til at vide at jeg gør en forskel her i verdenen, og ikke bare er en lille ubetydelig brik i universet 
Kære Loa
Mange tak for dit svar. Jeg er journalist på ALT for damerne, hvor jeg arbejder på en nytårsartikel om, hvad man ville gøre i 2015, hvis man altså turde. Der skal være omkring fem kvinder med i alt.
Tanken er, at jeres svar skal skrives på et skilt, som I hver især bliver fotograferet med. Man kan være fuldstændig anonym, hvis man ønsker det – i så fald bliver man fotograferet, så skiltet dækker ansigtet.
Derudover vil jeg per mail stille 2-3 spørgsmål, og jeres svar vil så supplere billedet af jer med skiltet.
Dit ønske om at donere et organ vil jeg meget gerne have med i artiklen.
Kunne du have lyst til at medvirke i sådan en artikel?
I så fald må du meget gerne sende en mail til simone.hald@altfordamerne.dk - så kan jeg forklare nærmere.
Jeg glæder mig til at høre fra dig.
Kh
Simone Hald, journalist ALT for damerne
Anmeld