Hvad drømmer du om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2014

Mettefpigen

Hvis jeg kunne ville jeg gøre et eller andet så min mor kunne få et godt liv og ikke have en masse bekymringer hver dag... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2014

Loa

Skouboe skriver:

Hvis du er sund og rask, er den der med at donere knoglemarv ikke så svær.

http://www.bloddonor.dk/donor-info/Information/donation-af-knoglemarv

Selve udtagningen at knoglemarv tager max 30 minutter og er ikke behageligt, men værre er det heller ikke 

Men jeg er lige pt på medicin som gør jeg ikke kan være bloddonor. Og kan jeg ikke være bloddonor, må jeg ikke donere knoglemarv

Anmeld

17. november 2014

Skouboe

Loa skriver:

Men jeg er lige pt på medicin som gør jeg ikke kan være bloddonor. Og kan jeg ikke være bloddonor, må jeg ikke donere knoglemarv

Sandt - det var mere, hvis det var manglende viden eller frygt der afholdt dig fra det

Jeg kan heller ikke blive hverken bloddonor eller marvdonor, pga. en kronisk sygdom, men jeg HAR prøvet at få udtaget knoglemarv og selvom det på ingen måde er rart, så var jeg ret overrasket over hvor ukompliceret det var, og hvor hurtigt jeg var ovenpå igen. Hvis jeg kunne hjælpe et andet menneske ved det, gjorde jeg det gerne igen.

Anmeld

17. november 2014

Loa

Skouboe skriver:

Sandt - det var mere, hvis det var manglende viden eller frygt der afholdt dig fra det

Jeg kan heller ikke blive hverken bloddonor eller marvdonor, pga. en kronisk sygdom, men jeg HAR prøvet at få udtaget knoglemarv og selvom det på ingen måde er rart, så var jeg ret overrasket over hvor ukompliceret det var, og hvor hurtigt jeg var ovenpå igen. Hvis jeg kunne hjælpe et andet menneske ved det, gjorde jeg det gerne igen.

Så snart jeg ikke er på medicin mere har jeg også alle intentioner om at se om det kan lade sig gøre. 

Det må være en fantastisk følelse

Anmeld

18. november 2014

Simone H

Ja, officielt at konvertere til en anden religion Islam. ��

Kære Tumle

Mange tak for dit svar. Jeg er journalist på ALT for damerne, hvor jeg arbejder på en nytårsartikel om, hvad man ville gøre i 2015, hvis man altså turde. Der skal være omkring fem kvinder med i alt.

Lige nu mangler jeg blot den sidste case. Din historie lyder meget interessant, og jeg vil derfor meget gerne høre mere om dine overvejelser om at konvertere til islam.

Vil du sende mig en mail på simone.hald@altfordamerne.dk med lidt info om dig selv og dine tanker? Så kan jeg fortælle mere om artikelserien.

Du kan være fuldkommen anonym, hvis du ønsker det.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Kh

Simone Hald, journalist ALT for damerne

Anmeld

18. november 2014

tumle

Simone H skriver:

Kære Tumle

Mange tak for dit svar. Jeg er journalist på ALT for damerne, hvor jeg arbejder på en nytårsartikel om, hvad man ville gøre i 2015, hvis man altså turde. Der skal være omkring fem kvinder med i alt.

Lige nu mangler jeg blot den sidste case. Din historie lyder meget interessant, og jeg vil derfor meget gerne høre mere om dine overvejelser om at konvertere til islam.

Vil du sende mig en mail på simone.hald@altfordamerne.dk med lidt info om dig selv og dine tanker? Så kan jeg fortælle mere om artikelserien.

Du kan være fuldkommen anonym, hvis du ønsker det.

Kh

Hej Simone, jeg har sendt dig en mail. 

Anmeld

18. november 2014

Linda Stæhr

Profilbillede for Linda Stæhr
An&Jo skriver:

Jeg ville droppe min uddannelse og blive selvstændig.. Går med en drøm i maven om både webshop og butik, men desværre har vi ikke kapitalen lige nu, og jeg er alt for bange for at det vil ende i en fiasko.. 

Ps. lige nu er der en masse støttemuligheder til opstarten af selvstændig virksomhed... Bare søg på nettet. Specielt hvis du er studerende Jeg har selv lige været der.

Anmeld

18. november 2014

An&Jo

Linda Stæhr skriver:

Ps. lige nu er der en masse støttemuligheder til opstarten af selvstændig virksomhed... Bare søg på nettet. Specielt hvis du er studerende Jeg har selv lige været der.

Jaa, men desværre har jeg ikke en startkapital lige nu..

Men når den er i hus, så går jeg også igang.. 

Anmeld

18. november 2014

Tigger

Hvis jeg turde, ville jeg sige min helt ærlige mening overfor min mor. Også selvom det betød, at vi måtte "slå op". Konsekvenserne (øvrig familie) ville være for voldsomme, dog. Men drømmer stadig om den dag hvor vi kan kommunikere uden støj og i øvrigt finde ud af at være sammen 

Anmeld

21. november 2014

Simone H

Tigger skriver:

Hvis jeg turde, ville jeg sige min helt ærlige mening overfor min mor. Også selvom det betød, at vi måtte "slå op". Konsekvenserne (øvrig familie) ville være for voldsomme, dog. Men drømmer stadig om den dag hvor vi kan kommunikere uden støj og i øvrigt finde ud af at være sammen 

Kære Tigger

Din historie lyder meget interessant, og jeg vil derfor meget gerne høre mere om dine overvejelser om at fortælle din mor, hvad du virkelig mener om hende.

Det er vigtigt at pointere, at du kan være fuldkommen anonym, hvis du ønsker det.

Kh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.