Hey
.
Først og fremmest synes jeg, det er fedt, du tager dig af hvordan dine bonusbørn har det. Meget stor respekt herfra for at du i stedet for at se dem som en belastning vil deres bedste og gør en indsats for at forbedre deres situation
.
Det virker på mig som om, du er bekymret for børnene og ikke nærig ift. børnepenge og villighed til at gøre dit. Det lyder som om, du kan mærke, biomoren på en række punkter ikke passer ordentligt på børnene, og nogle af de punkter lister du op. Det er jo princippet i den manglende omsorg, det handler om, og jeg synes det er forkert at udlægge dig som kontrollerende og nærig!
Det er jo ikke muligt for mig at vurdere hvorvidt eller ej der er tale om decideret omsorgssvigt. Jeg tror, ud fra hvad du beskriver, ikke det vil nytte noget med en indberetning. Der skal meget til, før statsforvaltningen direkte blander sig i den slags, blandt andet fordi det som oftest ikke gavner børnene at deres mor/far bliver mistænkeliggjort.
Jeg forstår sagtens dine bekymringer! Jeg kan ikke råde til meget andet end at sørge for at børnene i al fald har et godt, trygt hjem hos jer, med faste rammer og masser af kærlighed. Det har jeg også på fornemmelsen, de har
. Og så selvfølgelig råde imod åben krig mod moderen - for det er helt sikkert ikke godt for nogen. Jo bedre samarbejde I har med hende, jo bedre kan I være med til at øve god indflydelse på ungernes hverdag.
Jeg vil ønske dig rigtig meget held og lykke med det hele
.
Anmeld