Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babydrøm skriver: Tusind tak, håber jeg virkelig også Ja ville det, men bare den kommer snart! Jeg har ik rigtig blødt mere, kun en smule meget lyst lyserødt, så håber det er normalt i en tidlig graviditet! Synes min krop er anderledes i denne cyklus, så håber godt nok meget, at vi endelig er heldig! Hvordan går det med dig?
Tusind tak, håber jeg virkelig også Ja ville det, men bare den kommer snart! Jeg har ik rigtig blødt mere, kun en smule meget lyst lyserødt, så håber det er normalt i en tidlig graviditet! Synes min krop er anderledes i denne cyklus, så håber godt nok meget, at vi endelig er heldig!
Hvordan går det med dig?
Det lyder normalt! Jeg synes godt man kan føle det lidt før testdag, hvis man er blevet gravid så for at det er det du kan mærke. Håber du opdaterer når du har overskud til det efter testdag
Jeg får forhåbentlig min baby om et par dage. Så det er spændende og ret skræmmende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Christine skriver: Det lyder normalt! Jeg synes godt man kan føle det lidt før testdag, hvis man er blevet gravid så for at det er det du kan mærke. Håber du opdaterer når du har overskud til det efter testdag Jeg får forhåbentlig min baby om et par dage. Så det er spændende og ret skræmmende
Lyder godt, ja håber meget det er gode tegn! Har ihvertfald føltes anderledes siden omkring æl. Skal nok opdaterer
Det forstår jeg godt, håber alt går som det skal, en masse til dig
Babydrøm skriver: Lyder godt, ja håber meget det er gode tegn! Har ihvertfald føltes anderledes siden omkring æl. Skal nok opdaterer Det forstår jeg godt, håber alt går som det skal, en masse til dig
Mange tak og i lige måde!!
Det bliver vist en spændende uge for os begge
Baby15 skriver: De bio jeg har haft har været væsentlig mere smertefulde end alm mens
De bio jeg har haft har været væsentlig mere smertefulde end alm mens
Sikker heller ikke, at det ikke kan være. Har en tæt veninde der mistede i 6.uge. Hun havde ingen smerter.
Christine skriver: Mange tak og i lige måde!! Det bliver vist en spændende uge for os begge
Mange tak
Ja det bliver en spændende uge for os begge
Jeg har haft en smule lyserødt idag igen, føles stadig ik som menses, så jeg håber stadig så inderligt!!
Babydrøm skriver: Jeg har testdag på tirsdag, er på dag 28 idag. Har lige opdaget lidt blod på papiret, ligner frisk blod blandet med udflåd, det var lyst. Frygter det værste, kan man jo heller ik lade være med Er der nogen af jer der har oplevet det og alligevel været gravid? Vi har prøvet i 16 mdr. nu, lige været igennem udredning og vi fejler intet, plus jeg fik en skylning af mine æggeleder d. 30. Så vi håber jo endnu mere at nu må vi da være heldige Min kæreste er udearbejdende så sidder med det alene og tårnene triller ned af mine kinder Håber inderligt at der er en spire
Jeg har testdag på tirsdag, er på dag 28 idag. Har lige opdaget lidt blod på papiret, ligner frisk blod blandet med udflåd, det var lyst. Frygter det værste, kan man jo heller ik lade være med
Er der nogen af jer der har oplevet det og alligevel været gravid?
Vi har prøvet i 16 mdr. nu, lige været igennem udredning og vi fejler intet, plus jeg fik en skylning af mine æggeleder d. 30. Så vi håber jo endnu mere at nu må vi da være heldige
Min kæreste er udearbejdende så sidder med det alene og tårnene triller ned af mine kinder
Håber inderligt at der er en spire
Jeg havde lidt lyserødt udflåd/blod inden min mens skulle komme og tænkte, så er mens nok på vej, men nej, det var blid fra ægget der borede sig fast, så jeg krydser fingre for det samme for jer
TrineMine86 skriver: Jeg havde lidt lyserødt udflåd/blod inden min mens skulle komme og tænkte, så er mens nok på vej, men nej, det var blid fra ægget der borede sig fast, så jeg krydser fingre for det samme for jer
Mange tak, gør jeg også
Baby15 skriver: Jeg havde en "mens" blødning 4+0 men er Idag 8+6 har lige haft lidt blødning igen, men er sikker på det hele er som det skal være blødning er ko som sådan ikke et faresignal, medmindre man samtidig har stærke smerter
Jeg havde en "mens" blødning 4+0
men er Idag 8+6 har lige haft lidt blødning igen, men er sikker på det hele er som det skal være blødning er ko som sådan ikke et faresignal, medmindre man samtidig har stærke smerter
Må jeg spørge hvordan din "mens" blødning var 4+0? Som normalt eller? Mildere, mere eller mindre blod eller?
Babydrøm skriver: Må jeg spørge hvordan din "mens" blødning var 4+0? Som normalt eller? Mildere, mere eller mindre blod eller?
Ja da
altså blodet lignede mere det sidst i ens mens, meget mørkt og klumpet (sorry detalje)
der var ikke rigtig noget helt frisk blod, og så varede den kun 3 dage (plejer at vare 5)
Baby15 skriver: Ja da altså blodet lignede mere det sidst i ens mens, meget mørkt og klumpet (sorry detalje) der var ikke rigtig noget helt frisk blod, og så varede den kun 3 dage (plejer at vare 5)
Okay, tak for dit svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128