Lille blødning :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.566 visninger
45 svar
19 synes godt om
18. oktober 2014

Babydrøm

Jeg har testdag på tirsdag, er på dag 28 idag. Har lige opdaget lidt blod på papiret, ligner frisk blod blandet med udflåd, det var lyst. Frygter det værste, kan man jo heller ik lade være med   

Er der nogen af jer der har oplevet det og alligevel været gravid?

Vi har prøvet i 16 mdr. nu, lige været igennem udredning og vi fejler intet, plus jeg fik en skylning af mine æggeleder d. 30. Så vi håber jo endnu mere at nu må vi da være heldige  

Min kæreste er udearbejdende så sidder med det alene og tårnene triller ned af mine kinder 

Håber inderligt at der er en spire  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2014

WilliamDSTN

Babydrøm skriver:

Jeg har testdag på tirsdag, er på dag 28 idag. Har lige opdaget lidt blod på papiret, ligner frisk blod blandet med udflåd, det var lyst. Frygter det værste, kan man jo heller ik lade være med   

Er der nogen af jer der har oplevet det og alligevel været gravid?

Vi har prøvet i 16 mdr. nu, lige været igennem udredning og vi fejler intet, plus jeg fik en skylning af mine æggeleder d. 30. Så vi håber jo endnu mere at nu må vi da være heldige  

Min kæreste er udearbejdende så sidder med det alene og tårnene triller ned af mine kinder 

Håber inderligt at der er en spire  

Ja jeg blødte en del i starten af min graviditet, og min søn fejler intet og ligger stadig fint i maven og vokser

Det var nogle blodkar der sprang på væggene og nogle gange kom der en del blod og andre gang lidt, men det var over et par uger og jeg blev simpelthen så bange og var hele tiden hos lægen og på sygehuset de kunne ikk se hvor blodet kom fra men det var den eneste mulighed når jeg stadig var pænt lukket og det hele,

Anmeld

18. oktober 2014

Baby15

Jeg havde en "mens" blødning 4+0

men er Idag 8+6 har lige haft lidt blødning igen, men er sikker på det hele er som det skal være blødning er ko som sådan ikke et faresignal, medmindre man samtidig har stærke smerter  

Anmeld

18. oktober 2014

Babydrøm

Nørreslet skriver:

Ja jeg blødte en del i starten af min graviditet, og min søn fejler intet og ligger stadig fint i maven og vokser

Det var nogle blodkar der sprang på væggene og nogle gange kom der en del blod og andre gang lidt, men det var over et par uger og jeg blev simpelthen så bange og var hele tiden hos lægen og på sygehuset de kunne ikk se hvor blodet kom fra men det var den eneste mulighed når jeg stadig var pænt lukket og det hele,

Dejligt han har det godt i maven, det er beroligende at høre  

Forstår godt du blev bange, jeg har ik engang testet positiv endnu, men er allerede mega nervøs  Men plejer aldrig at bløde på dag 28. Håber så meget at der er en spire! 

Anmeld

18. oktober 2014

Babydrøm

Baby15 skriver:

men er Idag 8+6 har lige haft lidt blødning igen, men er sikker på det hele er som det skal være blødning er ko som sådan ikke et faresignal, medmindre man samtidig har stærke smerter  

Dejligt at høre du er gravid, selvom du havde en blødning, det er beroligende at høre  

Bløder aldrig på dag 28. Min menses er ustabil, men er aldrig startet så tidligt. Har kun lidt niv og murrende i underlivet, føles ik som menses. Så håber inderligt at der er en spire!! 

Godt at høre blødning som sådan ik er et faresignal for har ingen smerter

Anmeld

18. oktober 2014

DortheL

Baby15 skriver:

Nu ikke for at tage håbet fra TS... Men man kan jo godt miste, ved at bløde og uden at have smerter. 

Anmeld

18. oktober 2014

Babydrøm

DortheL skriver:

Nu ikke for at tage håbet fra TS... Men man kan jo godt miste, ved at bløde og uden at have smerter. 

Det regnede jeg også med. Men har ik testet positiv endnu, men bliver godt nok ked alligevel

Anmeld

18. oktober 2014

DortheL

Babydrøm skriver:

Det regnede jeg også med. Men har ik testet positiv endnu, men bliver godt nok ked alligevel

Har du hørt om implantationsblødning? :-) 

Anmeld

18. oktober 2014

Babydrøm

DortheL skriver:

Har du hørt om implantationsblødning? :-) 

Har hørt ordet, men ved ik hvad det betyder  så googler det lige  

Anmeld

18. oktober 2014

WilliamDSTN

Babydrøm skriver:

Dejligt han har det godt i maven, det er beroligende at høre  

Forstår godt du blev bange, jeg har ik engang testet positiv endnu, men er allerede mega nervøs  Men plejer aldrig at bløde på dag 28. Håber så meget at der er en spire! 

Lad os håbe det er fordi der er en lille en Ja man bliver død bange når man pludselig begynder at bløde og den eneste tanke der kører rundt i hovedet er åh gud min baby 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.