Lille blødning :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2014

Babydrøm

Nørreslet skriver:

Lad os håbe det er fordi der er en lille en Ja man bliver død bange når man pludselig begynder at bløde og den eneste tanke der kører rundt i hovedet er åh gud min baby 

Ja det håber jeg godt nok også! Ja så bange! Det er forfærdeligt med alle de bekymringer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2014

DortheL

Babydrøm skriver:

Har hørt ordet, men ved ik hvad det betyder  så googler det lige  

Blev du klogere? Hvis du er gravid, hvor langt vil du så være?

Anmeld

18. oktober 2014

Babydrøm

DortheL skriver:

Blev du klogere? Hvis du er gravid, hvor langt vil du så være?

Tja både og.. 

Det første link på google var det her: 

http://www.gravidsymptomer.dk/pletblodning-og-implantationsblodning/ 

Det kan vist være begge dele, normal blødning eller begyndende menses. Men den har aldrig startet sådan. Da jeg oprettede tråd, der var en lys, men stadig rigtig rød farve blod, men ellers lyserødt, sorry for detaljer. 

Ved det ik helt. Min menses startede d. 21-9. Tror jeg havde æl d. 7-9. I morgen d. 19-9 er det 4 uger siden jeg havde menses. Men regner testdag på tirsdag på dag 31, da det så er 14 dage siden jeg regner med jeg havde æl. Det lyder forvirrende 

For så burde jeg vel være 3+6 idag og 4+2 på testdag. Måske.. Er ik så god til det der med uger dage mm. :p

Anmeld

18. oktober 2014

DortheL

Babydrøm skriver:

Tja både og.. 

Det første link på google var det her: 

http://www.gravidsymptomer.dk/pletblodning-og-implantationsblodning/ 

Det kan vist være begge dele, normal blødning eller begyndende menses. Men den har aldrig startet sådan. Da jeg oprettede tråd, der var en lys, men stadig rigtig rød farve blod, men ellers lyserødt, sorry for detaljer. 

Ved det ik helt. Min menses startede d. 21-9. Tror jeg havde æl d. 7-9. I morgen d. 19-9 er det 4 uger siden jeg havde menses. Men regner testdag på tirsdag på dag 31, da det så er 14 dage siden jeg regner med jeg havde æl. Det lyder forvirrende 

For så burde jeg vel være 3+6 idag og 4+2 på testdag. Måske.. Er ik så god til det der med uger dage mm. :p

Hvis du havde første mens dag D. 21/9 og en cyklus på 31 dage er du i dag 3+3 :-) Jeg kunne teste positivt, da jeg var 3+4 

Anmeld

18. oktober 2014

Babydrøm

DortheL skriver:

Hvis du havde første mens dag D. 21/9 og en cyklus på 31 dage er du i dag 3+3 :-) Jeg kunne teste positivt, da jeg var 3+4 

Okay tak, det giver bedre mening   Har haft meget ustabil cyklus, men de sidste to gange er den startet på dag 30, det vil så sige på mandag. Er jeg så 3+4 idag eller? Er helt forvirret  

Men den lyse blødning undrer mig stadig, for så er det vel for sent for en implantationsblødning, tænker jeg.. Det er da et mysterie at være kvinde  Heller ik fair at symptomer kan betyde gravid og menses. Kan mærke mit underliv mere nu, ved ik om det betyder jeg får mit l... 

Fedt du kunne det 

Anmeld

18. oktober 2014

Louise-Nicki-buddi

18. oktober 2014

Babydrøm

Louise-Nicki-buddi skriver:

Mange tak 

Anmeld

18. oktober 2014

DortheL

Babydrøm skriver:

Okay tak, det giver bedre mening   Har haft meget ustabil cyklus, men de sidste to gange er den startet på dag 30, det vil så sige på mandag. Er jeg så 3+4 idag eller? Er helt forvirret  

Men den lyse blødning undrer mig stadig, for så er det vel for sent for en implantationsblødning, tænker jeg.. Det er da et mysterie at være kvinde  Heller ik fair at symptomer kan betyde gravid og menses. Kan mærke mit underliv mere nu, ved ik om det betyder jeg får mit l... 

Fedt du kunne det 

Ja, så vil du være 3+4 i dag!

det er altså et mysterium med alle de symptomer osv. Men jeg krydser for dig :-) 

Anmeld

18. oktober 2014

Babydrøm

Ja, så vil du være 3+4 i dag!

det er altså et mysterium med alle de symptomer osv. Men jeg krydser for dig :-) 

Oki tak for info  

Ja det tør siges. Mange tak 

Havde du smerter, jag, niv i underlivet før du testede positiv?  For det har jeg haft on/off siden æl

Anmeld

18. oktober 2014

DortheL

Babydrøm skriver:

Oki tak for info  

Ja det tør siges. Mange tak 

Havde du smerter, jag, niv i underlivet før du testede positiv?  For det har jeg haft on/off siden æl

Jeg havde en underlig niven og jag i underlivet- allerede dagen efter vi havde haft sex. Trætheden meldte sig hurtigt på banen, og så kom de ømme bryster. Synes jeg hurtigt fik symptomer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.