Lille blødning :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2014

Christine

Babydrøm skriver:

Jeg har testdag på tirsdag, er på dag 28 idag. Har lige opdaget lidt blod på papiret, ligner frisk blod blandet med udflåd, det var lyst. Frygter det værste, kan man jo heller ik lade være med   

Er der nogen af jer der har oplevet det og alligevel været gravid?

Vi har prøvet i 16 mdr. nu, lige været igennem udredning og vi fejler intet, plus jeg fik en skylning af mine æggeleder d. 30. Så vi håber jo endnu mere at nu må vi da være heldige  

Min kæreste er udearbejdende så sidder med det alene og tårnene triller ned af mine kinder 

Håber inderligt at der er en spire  

Har ingen personlig erfaring, men synes altid man hører at overraskende mange bløder en smule på trods af en helt alm og sund graviditet.

Og ville lige give et  Det må være rigtigt hårdt at din kæreste ikke er sammen med dig når du nu er bekymret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2014

Babydrøm

DortheL skriver:

Jeg havde en underlig niven og jag i underlivet- allerede dagen efter vi havde haft sex. Trætheden meldte sig hurtigt på banen, og så kom de ømme bryster. Synes jeg hurtigt fik symptomer. 

Oki, har også de der niv og jag on/off siden æl. Også ømme bryster, men har jeg altid op til menses, men synes min krop er anderledes i denne cyklus, end ellers. Så håber inderligt!!  Men til at blive skør af, at man er så obs på sin krop

Anmeld

18. oktober 2014

Babydrøm

Christine skriver:

Har ingen personlig erfaring, men synes altid man hører at overraskende mange bløder en smule på trods af en helt alm og sund graviditet.

Og ville lige give et  Det må være rigtigt hårdt at din kæreste ikke er sammen med dig når du nu er bekymret 

Tak, ja synes jeg også, så håber meget at den er der!!  

Mange tak  Ja det er ekstra hårdt, har ingen at dele det med, så det er ik så fedt. Men der er desværre lang tid til han kommer hjem  

Anmeld

18. oktober 2014

Christine

Babydrøm skriver:

Tak, ja synes jeg også, så håber meget at den er der!!  

Mange tak  Ja det er ekstra hårdt, har ingen at dele det med, så det er ik så fedt. Men der er desværre lang tid til han kommer hjem  

Håber du får en fin test på tirsdag Og ellers kan den jo komme i dagene efter. Men det ville jo helt klart give mest ro i sindet hvis den er positiv på testdagen 

Anmeld

18. oktober 2014

Baby15

DortheL skriver:

Nu ikke for at tage håbet fra TS... Men man kan jo godt miste, ved at bløde og uden at have smerter. 

De bio jeg har haft har været væsentlig mere smertefulde end alm mens  

Anmeld

18. oktober 2014

Babydrøm

Christine skriver:

Håber du får en fin test på tirsdag Og ellers kan den jo komme i dagene efter. Men det ville jo helt klart give mest ro i sindet hvis den er positiv på testdagen 

Tusind tak, håber jeg virkelig også  Ja ville det, men bare den kommer snart! Jeg har ik rigtig blødt mere, kun en smule meget lyst lyserødt, så håber det er normalt i en tidlig graviditet! Synes min krop er anderledes i denne cyklus, så håber godt nok meget, at vi endelig er heldig!  

Hvordan går det med dig? 

Anmeld

18. oktober 2014

Babydrøm

Baby15 skriver:

De bio jeg har haft har været væsentlig mere smertefulde end alm mens  

Oki, jeg har kun en smule niv og jag en gang imellem, har jeg haft siden æl. Plejer ellers at have en del menses-smerter, men det føles slet ik som om menses er på vej, så håber utroligt meget at den ik kommer!   

Anmeld

18. oktober 2014

Baby15

Babydrøm skriver:

Dejligt at høre du er gravid, selvom du havde en blødning, det er beroligende at høre  

Bløder aldrig på dag 28. Min menses er ustabil, men er aldrig startet så tidligt. Har kun lidt niv og murrende i underlivet, føles ik som menses. Så håber inderligt at der er en spire!! 

Godt at høre blødning som sådan ik er et faresignal for har ingen smerter

Jeg  For at der er bid !!  

Anmeld

18. oktober 2014

Baby15

Babydrøm skriver:

Oki, jeg har kun en smule niv og jag en gang imellem, har jeg haft siden æl. Plejer ellers at have en del menses-smerter, men det føles slet ik som om menses er på vej, så håber utroligt meget at den ik kommer!   

Niv og jag nederst i underlivet havde jeg i stor stil, også det der fik mig til at teste 3+4  

Anmeld

18. oktober 2014

Babydrøm

Baby15 skriver:

Jeg  For at der er bid !!  

Mange tak  Håber vi inderligt meget! 

Oki, så er det forhåbentlig et godt tegn med de niv og jag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.