:'( jeg havde Aldeig trodet det :((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg kan godt forstå at det er hårdt, hvis det kommer som et chok at han vil skilles!

Men hvorfor vil du fx. ikke gå med til en 7/7 ordning? Jeg mener manden vil jo skilles fra dig, det betyder jo nødvendigvis ikke at han ikke vil være far for sine  børn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

L-Mortil2 skriver:

Ja så giver det slet ikke mening han vil rykke dem fra alt der er kendt! Set lyder da virkelig ikke til han har børnenes bedste for øje 

Han ser sig selv og intet andet.. 

Jeg havde slet ikke troede det her, og jeg har prøvet snakke med ham, så kalder han mig alverdens ting, og siger vi intet har at snakke om

har prøvet forklare ham vi har fem børn at snakke om, men så fortæller han bare at vis jeg ikke lukker så kører han..

Anmeld

15. oktober 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

Han vil ikke lade mig beholde børnenes adresse 

Så må du kontakte sf og hører hvad du skal/Kan stille op. Det kan ikke passe at han kan forlade dig og tilmed få alle børnene bare fordi han vil. Børnenes bopæl må tilfalde den der bedst vil kunne håndtere det. og da ihvertfald Den i maven vil han få svært ved at ha bopælen over, samt amning osv. Har han totalt tabt hatten eller hvad? :-S 

Anmeld

15. oktober 2014

L-Mortil3

Anonym skriver:

Han ser sig selv og intet andet.. 

Jeg havde slet ikke troede det her, og jeg har prøvet snakke med ham, så kalder han mig alverdens ting, og siger vi intet har at snakke om

har prøvet forklare ham vi har fem børn at snakke om, men så fortæller han bare at vis jeg ikke lukker så kører han..

Hvor er jeg virkelig ked af han er sådan en røv!!! Sig han bare kan køre og så skift låsen mens han er væk 

du får lige en kæmpe krammer mere  det er bare en luset opførsel er det!!!

Anmeld

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg kan godt forstå at det er hårdt, hvis det kommer som et chok at han vil skilles!

Men hvorfor vil du fx. ikke gå med til en 7/7 ordning? Jeg mener manden vil jo skilles fra dig, det betyder jo nødvendigvis ikke at han ikke vil være far for sine  børn...

Han vil gerne børnene.

jeg ønsker ikke 7/7 fordi vores børn er under 7 Og vores ældste har svær ADHD, og vi har en der er særlig sensinsiv så det er ikke muligt for dem med sådan en ordning.

Anmeld

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Så må du kontakte sf og hører hvad du skal/Kan stille op. Det kan ikke passe at han kan forlade dig og tilmed få alle børnene bare fordi han vil. Børnenes bopæl må tilfalde den der bedst vil kunne håndtere det. og da ihvertfald Den i maven vil han få svært ved at ha bopælen over, samt amning osv. Har han totalt tabt hatten eller hvad? :-S 

Ja det har han ��

Anmeld

15. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Han vil gerne børnene.

jeg ønsker ikke 7/7 fordi vores børn er under 7 Og vores ældste har svær ADHD, og vi har en der er særlig sensinsiv så det er ikke muligt for dem med sådan en ordning.

Men det er vel muligt med mere end hveranden weekend? Jeg mener det er jo også mega hårdt for dem hvis de kun skal se ham så lidt!? Så hvad med 9/5 ordning?

Anmeld

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Men det er vel muligt med mere end hveranden weekend? Jeg mener det er jo også mega hårdt for dem hvis de kun skal se ham så lidt!? Så hvad med 9/5 ordning?

Jeg tror bare stadig ikke det er løsningen for vores ældste. Han har svært ved bare at omstille sig til skole. 

Jeg har forslået han kan tage den ældste med, h*n har brug for ro og en stabil hverdag, og det kan far nok bedre give, han har selv ADHD så kan 100 % sikkerhed sætte sig ind i hvordan vores barn har det, og nok bedre hjælpe på den front..

'en det vil han heller ikke høre tale om

Anmeld

15. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg tror bare stadig ikke det er løsningen for vores ældste. Han har svært ved bare at omstille sig til skole. 

Jeg har forslået han kan tage den ældste med, h*n har brug for ro og en stabil hverdag, og det kan far nok bedre give, han har selv ADHD så kan 100 % sikkerhed sætte sig ind i hvordan vores barn har det, og nok bedre hjælpe på den front..

'en det vil han heller ikke høre tale om

Så han vil alt eller intet?

Anmeld

15. oktober 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Det her bliver langt, og nok rodet - men jeg er så såret, såret som jeg aldrig troede jeg kunne blive

jeg håber nogle vil læse til bunds og give en kommentar.

min mand og faren til vores snart fem børn har meldt ud Idag at han ikke vil mere jeg er knust, som jeg aldrig troede jeg ku være..

jeg havde på ingen måder set den komme. Og jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Jeg har ondt i maven, jeg hyler og har gjort det hele dagen ������

Jeg er ret sikker på jeg ikke kan leve uden ham, og kan slet ikke set et liv uden ham.. Jeg kan ikke se økonomisk mulighed for at være alene med mine snart fem børn.. 

Hvad skal jeg dog gøre ?

Sender dig en masse  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.