:'( jeg havde Aldeig trodet det :((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Uanset hvad, der ligger til grund, er han en ufølsom skiderik, når han siger, han afskyr dig! Hvad er der gået forud? Har han ønsket det barn, du nu venter? Det er godt nok sent at melde ud, at han ikke vil mere. 

Kast dig over det praktiske og få styr på økonomi osv., så det kommer på plads og ikke bliver det, der holder dig søvnløs. Der må være rådgivning og hjælp at hente. Hjertesorgen er sværere at angribe fornuftigt, men du ved nok godt, at det GÅR over en dag. Tal med veninder, græd igennem, ras ud!  

Knus til dig. 

Jeg har ikke nogle veninder

nr fem her er ikke planlagt - men vi besluttede i fællesskab at vi skulle have den sidste nu hvor h*n var på vej. 

Der er ikke gået noget forud, vi har talt om det sidste lange stk tid at finde et andet sted at bo fordi der er mange negative mennesker her hvor vi bor. Så sent som igår forslog og fandt han et hus 400km herfra hvor hans bror bor at vi ku bo der. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

L-Mortil2 skriver:

Hold da op! Sikke da en udmelding, og så med det femte barn på vej, hvor er det lavt! 

Jeg har desværre ingen gode råd da jeg ikke har været igennem det, men jeg vil tro det vigtigste i kan gøre for jer selv og børnene er at samarbejde og hjælpes ad med at i begge har et sted at bo, en god base og at i taler i venlige toner. Det hjælper ikke noget den ene sidder fedt i det, mens den anden sejler i egen sø, i må ved fælles hjælp sørge for i står stærkt hver for sig, og nogle klare aftaler for hvordan og hvorledes med børnene. Derfra kan du så blive praktisk gris, søge tilskud m.m

Men et KÆMPE kram skal du have!! Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvilket chok og sorg du må være i lige nu

Ja, det er meget lavt ��

Anmeld

15. oktober 2014

SandraXOXO

Ej hvor forfærdeligt. :-( 

Mht økonomien, hvis I har aftalt at du skal beholde bopæl over jeres børn, så skal han jo betale et vist beløb pr barn hver måned, du får ekstra bfy hver 3 mdr og boligstøtte, tilskud til inst, hjælper det ikke lidt på økonomien?

Anmeld

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Ej hvor forfærdeligt. :-( 

Mht økonomien, hvis I har aftalt at du skal beholde bopæl over jeres børn, så skal han jo betale et vist beløb pr barn hver måned, du får ekstra bfy hver 3 mdr og boligstøtte, tilskud til inst, hjælper det ikke lidt på økonomien?

Han vil ikke lade mig beholde børnenes adresse 

Anmeld

15. oktober 2014

L-Mortil3

Anonym skriver:

Han vil ikke lade mig beholde børnenes adresse 

Hvad pokker har han så forestillet sig? Han flytter og vil have børnene med? Hvad så med den i maven? Han er da dybt godnat 

Anmeld

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

L-Mortil2 skriver:

Hvad pokker har han så forestillet sig? Han flytter og vil have børnene med? Hvad så med den i maven? Han er da dybt godnat 

Det er det han forstiller sig ja /:.

Anmeld

15. oktober 2014

L-Mortil3

Anonym skriver:

Det er det han forstiller sig ja /:.

Jeg kan slet ikke følge tankegangen, det bliver jo er kæmpe "overgreb" på børnene først at mor og far går fra hinanden , så mener han også de skal flytte tilmed? Og hvad så med deling 7/7 eller kun hver anden weekend ... Ej jeg er helt stået af han er da helt urimelig !

Anmeld

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg kan slet ikke følge tankegangen, det bliver jo er kæmpe "overgreb" på børnene først at mor og far går fra hinanden , så mener han også de skal flytte tilmed? Og hvad så med deling 7/7 eller kun hver anden weekend ... Ej jeg er helt stået af han er da helt urimelig !

Jeg vil ikke være med til 7/7 eller hver anden weekenden (jo hver anden weekend til ham) 

vi har et barn med særlig behov, og et barn der er særlig sensitiv 

vores ældste er desuden også kun 7, så det er ikke store børn.

Anmeld

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

L-Mortil2 skriver:

Jeg vil ikke være med til 7/7 eller hver anden weekenden (jo hver anden weekend til ham) 

desuden er vores ældste kun 7 år, så det er ikke store børn

Anmeld

15. oktober 2014

L-Mortil3

Anonym skriver:

vores ældste er desuden også kun 7, så det er ikke store børn.

Ja så giver det slet ikke mening han vil rykke dem fra alt der er kendt! Set lyder da virkelig ikke til han har børnenes bedste for øje 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.