Jeres julegave ønsker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2014

Nadia&Daniel

StineW79 skriver:

Enig, enig og ved det godt!

Også en af grundene til at jeg "allerede" nu er begyndt at overveje hva jeg ku ønske mig, men ih hvor jeg syntese det er svært at finde på gode ønsker! Vh stine

Kender det alt alt for godt (vi har lige kæmpede en brav kamp med gaveønsker ti Lauras 4 års fødselsdag - nu når gavebudget hedder 150.- for det er altså ikke meget legetøj som lige rammer der)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nadia&Daniel skriver:

Kender det alt alt for godt (vi har lige kæmpede en brav kamp med gaveønsker ti Lauras 4 års fødselsdag - nu når gavebudget hedder 150.- for det er altså ikke meget legetøj som lige rammer der)

Må indrømme at jeg syntes at det er meget svære at finde på ønsker til alberte på 2 år, end det nogensinde har været til thea på 6 år. Problemet ligger jo i at vi nærmest har ALT hva alberte ku komme til at mangle fra da thea var lille. Men samtidig syntes vi også at alberte ska ha lov til at ha noget nyt ind i mellem.... Vh stine

Anmeld

19. oktober 2014

MysteriousAngel

Ønsker mig tøj. Vi har ikke så mange penge så nyt tøj får jeg stort set kun når jeg har fødselsdag eller det er jul. Jeg køber engang imellem brugt tøj på nettet men synes altid at folk vil have for mange penge for brugt tøj til voksne. 

Ellers ønsker jeg mig kagegrej. 

Anmeld

19. oktober 2014

StineW79

MysteriousAngel skriver:

Ønsker mig tøj. Vi har ikke så mange penge så nyt tøj får jeg stort set kun når jeg har fødselsdag eller det er jul. Jeg køber engang imellem brugt tøj på nettet men synes altid at folk vil have for mange penge for brugt tøj til voksne. 

Ellers ønsker jeg mig kagegrej. 

Jeg ønsker mig også tøj, men er umulig at købe til, så derfor ønsker jeg mig nok mest af alt gavekort til feks H&M. 

Er også fan af genbrug. Vh stine

Anmeld

20. oktober 2014

MysteriousAngel

StineW79 skriver:

Jeg ønsker mig også tøj, men er umulig at købe til, så derfor ønsker jeg mig nok mest af alt gavekort til feks H&M. 

Er også fan af genbrug. Vh stine

Det gjorde jeg også det ene år. Så tog jeg til januarudsalg og fik sygt meget tøj for pengene. 

Anmeld

20. oktober 2014

Nystart

Jeg plejer ikke at ønske mig noget, hverken til jul eller fødselsdag.... 

MMEN,  jeg ønsker mig ting i år.. Et gavekort på klip og farv når jeg har født...

Jeg er ikke blevet klippet eller farvet i over et år, og jeg bliver tit samlinget med min afdøde mor Pga håret.... Og det ønsker jeg ikke, samtidig med jeg virkelig ville nyde og trænger til at der sker forandringer 

Anmeld

20. oktober 2014

StineW79

MysteriousAngel skriver:

Det gjorde jeg også det ene år. Så tog jeg til januarudsalg og fik sygt meget tøj for pengene. 

Jeg ønskede mig penge til tøj sidste jul, og brugte dem på janurar udsalget og fik både fede kondisko, støvler, og tøj. Havde min søster og en veninde med som stilister, som bare var hårde og kontante. Det var så fedt! Vh stine

Anmeld

20. oktober 2014

StineW79

Nystart skriver:

Jeg plejer ikke at ønske mig noget, hverken til jul eller fødselsdag.... 

MMEN,  jeg ønsker mig ting i år.. Et gavekort på klip og farv når jeg har født...

Jeg er ikke blevet klippet eller farvet i over et år, og jeg bliver tit samlinget med min afdøde mor Pga håret.... Og det ønsker jeg ikke, samtidig med jeg virkelig ville nyde og trænger til at der sker forandringer 

Min søster er frisør, så jeg ønsker mig altid klip og farvning til fødselsdag og julegaver, og plejer at få det, så det er mega dejligt!! Vh stine

Anmeld

22. oktober 2014

Nadia&Daniel

StineW79 skriver:

Må indrømme at jeg syntes at det er meget svære at finde på ønsker til alberte på 2 år, end det nogensinde har været til thea på 6 år. Problemet ligger jo i at vi nærmest har ALT hva alberte ku komme til at mangle fra da thea var lille. Men samtidig syntes vi også at alberte ska ha lov til at ha noget nyt ind i mellem.... Vh stine

Kunne jeg godt forstille mig - de "problemer" får vi også fra næste år.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.