Jeres julegave ønsker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2014

fo82

StineW79 skriver:

Ja han er mega god og hvert år gir jeg ham det samme. Nemlig 2 par cowboybukser og en stak t-shirts for så kreativ er jeg.... Vh stine

Hvis i nu har en have, det har vi, er en løvstøvsuger sikkert ikke en dum ide?!?! (Vi har en canadisk eg i haven som "fælder" helt åndssvagt) 

eller andre "manderedskaber" som han mangler i det daglige 

Sidste år havde min kæreste kørt sin arbejdsrygsæk over med firmabilen - tadaaa julegaveide til mig ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2014

Ciss

Der er jo alt muligt, jeg godt kunne ønske mig og drømme om, men min liste i år bliver præget af praktiske ting til hverdagen, f eks skærebræt, køkkenmaskine og elektrisk tandbørste.

Ikke så glamurøst, men jeg bliver faktisk rigtig glad, hvis nogen finder på at give mig den slags i år....

Anmeld

13. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
fo82 skriver:

Hvis i nu har en have, det har vi, er en løvstøvsuger sikkert ikke en dum ide?!?! (Vi har en canadisk eg i haven som "fælder" helt åndssvagt) 

eller andre "manderedskaber" som han mangler i det daglige 

Sidste år havde min kæreste kørt sin arbejdsrygsæk over med firmabilen - tadaaa julegaveide til mig ;-)

Vi har godt nok have, men ingen store træer der fælder. Tror ik vi rigtig mangler have ting, og kærsten har desvære ik rigtig ødelagt noget på drt sidste, som han nu mangler. 

Ih julegaver er altså lidt svære! Vh stine

Anmeld

13. oktober 2014

StineW79

Ciss skriver:

Der er jo alt muligt, jeg godt kunne ønske mig og drømme om, men min liste i år bliver præget af praktiske ting til hverdagen, f eks skærebræt, køkkenmaskine og elektrisk tandbørste.

Ikke så glamurøst, men jeg bliver faktisk rigtig glad, hvis nogen finder på at give mig den slags i år....

Jeg er også normalt god til at ønske mig praktiske ting, men har bestemt mig for at ønske mig ego ting i år, da jeg aldrig rigtig bruger penge på mig selv  Men elsker bare praktiske ting! Vh stine

Anmeld

14. oktober 2014

StineW79

Hiver den lige op, for at se om ik der sku være andre med flere gode forslag! Vh stine

Anmeld

14. oktober 2014

Loa

Jeg ønsker mig kortkartellet plakat enten Vestegnen eller Danmark.

Og så tror jeg at jeg vil ønske mig noget nyt lækkert sengetøj, gavekort til tøj og skobutikker, gavekort til massage, polyrathan krukker til haven til blomster, solvogn til haven, oplevelsesgavekort, og garanteret en masse andet

Anmeld

14. oktober 2014

fo82

StineW79 skriver:

Vi har godt nok have, men ingen store træer der fælder. Tror ik vi rigtig mangler have ting, og kærsten har desvære ik rigtig ødelagt noget på drt sidste, som han nu mangler. 

Ih julegaver er altså lidt svære! Vh stine

Hm... Hvad med en duft? Paco rabanne one million eller Jean Paul gaultier le male - uhm siger jeg bare 

eller noget fedt tøj? 

Eller hvis han går op i skæg trimning så sådan en multi klipper ( min kæreste har en fra Phillips han er rigtig glad for) 

Anmeld

14. oktober 2014

StineOO

Uhh, sikke mange gode forslag, her kan man finde god inspiration

Jeg ønsker mig:

- Tilbehør til min nye iPhone 6

- En plakat fra Republiq

-  Ansigtscreme fra Rudolph Care

- En ny dyne og pude

- Og så har jeg total forelsker mig i denne BH fra  [red. Af staff] Så jeg krydser fingre for at min søde kæreste giver mig den 

Anmeld

14. oktober 2014

Købmagerkonen

StineW79 skriver:

Ja ved godt det er lidt tidligt at spørge efter forslag, men er allerede blevet spurt, hva jeg ønsker mig, så kom med gode forslag til gode ønsker! 

På forhånd tak! Vh stine

Jeg plejer at bruge pinterest som ønskeliste, for så kan jeg hele året sætte nye ønsker på når jeg falder over noget. Du er velkommen til at kigge: ønskeliste

Anmeld

14. oktober 2014

Trekløver(:

StineW79 skriver:

Ja ved godt det er lidt tidligt at spørge efter forslag, men er allerede blevet spurt, hva jeg ønsker mig, så kom med gode forslag til gode ønsker! 

På forhånd tak! Vh stine

Jeg ønsker mig

Kay Bojesen gravhund 

Kay Bojesen sangfugle

Le Cruset stor gryde i rød eller blå

Tøj

Parfume

Nilens jord neglelak

Trip trap små spækbrædder

Gulv halskæde med lille sten

Gavekort til biffen, spise, vinoplevelser og meget mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.