Jeres julegave ønsker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2014

Nadia&Daniel

StineW79 skriver:

Det er nu lidt rart at ha indflydelse på sine gaver engang i mellem!! Vh stine

Lige præcis - især hvis folk gør så man ikke kan bytte dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2014

Krydserfingre

StineW79 skriver:

Jeg elsker også tøj, men ønsker mig bare altid penge, så jeg selv ka shoppe det. Får total stress hvis jeg ska ud og bytte  Vh stine

Ja men vi har en "man ønsker sig ikke penge til jul"-regel hos os så jeg må bare bytte hvis tøjet ikke er mig  

Anmeld

17. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nadia&Daniel skriver:

Lige præcis - især hvis folk gør så man ikke kan bytte dem 

Ja det har jeg godt prøvet og bliver bare så ærlig over det. Vh stine

Anmeld

17. oktober 2014

StineW79

Pigeeeeen skriver:

Ja men vi har en "man ønsker sig ikke penge til jul"-regel hos os så jeg må bare bytte hvis tøjet ikke er mig  

Ved godt det er kedeligt at gi penge i gave, men må indrømme at jeg 100 gange heller vil ha det, end at have noget jeg ska ud og bytte.

Min venindes kærestes familie har så en ingen bytteregl i deres familie, med der resultat at de nu ha en kæmpe samling trip trap nisser, som ingen af dem ka li. Vh stine

Anmeld

17. oktober 2014

Nadia&Daniel

StineW79 skriver:

Ved godt det er kedeligt at gi penge i gave, men må indrømme at jeg 100 gange heller vil ha det, end at have noget jeg ska ud og bytte.

Min venindes kærestes familie har så en ingen bytteregl i deres familie, med der resultat at de nu ha en kæmpe samling trip trap nisser, som ingen af dem ka li. Vh stine

Det er bare træls hvis alle ønsker sig penge eller gavekort - så er det bytte bytte købmand: "Her har du xxx.- - og tak for xxx.-" 

Anmeld

18. oktober 2014

EAF

StineW79 skriver:

Ja ved godt det er lidt tidligt at spørge efter forslag, men er allerede blevet spurt, hva jeg ønsker mig, så kom med gode forslag til gode ønsker! 

På forhånd tak! Vh stine

Well elsker at male på sten, så her er Poscatuscher på ønskelisten, farverigt sengetøj, en hundesele (til hunden vel at mærke)  En frisbee (til hunden) et sammenklappeligt hundebur (også til hunden) Gavekort til H&M og tøj fra zalando.dk som jeg har pin'et på Pinterest 

Anmeld

18. oktober 2014

foto på lærred

FruOlsen skriver:

Jeg plejer at bruge pinterest som ønskeliste, for så kan jeg hele året sætte nye ønsker på når jeg falder over noget. Du er velkommen til at kigge: ønskeliste

Fik flere gode gave ønsker. Fedt at drømme stort (tænker på 18 karat diamant ringen. Den er godt nok lækker  

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Den perfekte julegave til manden der har alt. 

Anmeld

18. oktober 2014

Købmagerkonen

foto på lærred skriver:

Fik flere gode gave ønsker. Fedt at drømme stort (tænker på 18 karat diamant ringen. Den er godt nok lækker  

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Den perfekte julegave til manden der har alt. 

Haha, ja, ringen er ikke en jeg nogensinde kommer til at eje, men jeg kunne godt lide formen på den, så det kan være den kan bruges til inspiration

Anmeld

18. oktober 2014

StineW79

Nadia&Daniel skriver:

Det er bare træls hvis alle ønsker sig penge eller gavekort - så er det bytte bytte købmand: "Her har du xxx.- - og tak for xxx.-" 

Enig, enig og ved det godt!

Også en af grundene til at jeg "allerede" nu er begyndt at overveje hva jeg ku ønske mig, men ih hvor jeg syntese det er svært at finde på gode ønsker! Vh stine

Anmeld

18. oktober 2014

StineW79

Natteravnen skriver:

Well elsker at male på sten, så her er Poscatuscher på ønskelisten, farverigt sengetøj, en hundesele (til hunden vel at mærke)  En frisbee (til hunden) et sammenklappeligt hundebur (også til hunden) Gavekort til H&M og tøj fra zalando.dk som jeg har pin'et på Pinterest 

Min veninde har sådan et sammenklappeligt hundebur og det er mega smart! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.