Jeres julegave ønsker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.127 visninger
58 svar
25 synes godt om
12. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja ved godt det er lidt tidligt at spørge efter forslag, men er allerede blevet spurt, hva jeg ønsker mig, så kom med gode forslag til gode ønsker! 

På forhånd tak! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2014

Mama85

StineW79 skriver:

Ja ved godt det er lidt tidligt at spørge efter forslag, men er allerede blevet spurt, hva jeg ønsker mig, så kom med gode forslag til gode ønsker! 

På forhånd tak! Vh stine

Kigger lige med  Blev spurgt om det samme i dag, og er blank!

Anmeld

12. oktober 2014

StineW79

Mama85 skriver:

Kigger lige med  Blev spurgt om det samme i dag, og er blank!

Jeg blev spurt i går aftes og har gået hele dage og tænkt, og det enest jeg lige er kommet frem til var penge og wiinblad potteskjuler, hvilket jo ik vil blive godtaget som de eneste ønsker. Udover det er jeg også bare blank! Vh stine

Anmeld

12. oktober 2014

Mama85

StineW79 skriver:

Jeg blev spurt i går aftes og har gået hele dage og tænkt, og det enest jeg lige er kommet frem til var penge og wiinblad potteskjuler, hvilket jo ik vil blive godtaget som de eneste ønsker. Udover det er jeg også bare blank! Vh stine

Hihi, sikkert ikke.. Men de er da gode ønsker   Jeg har altid svært ved at finde på ønsker, og havde samme problem til min fødselsdag for en måned siden..og nu er jeg allerede på den igen! Elsker egentlig at få gaver, men foretrækker overraskelser frem for at selv skal "bestemme" hvad jeg får, jeg kan godt give hints af hvilken retning de skal gå efter, men specifikke ting har jeg svært ved..

Anmeld

13. oktober 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Puha jeg er allerede godt igang med ønskesedlen 

Ønsker: mulberrycover til min iPhone, RC kande 70 cl, string hylde, kartell (nat)borde, HAY sengetæppe, gavekort til decorateshop, bahne osv., Lyngby vaser i hvid, grå eller sort. 

Skal have lavet soveværelset om herhjemme, så mange af ønskerne er til det, så jeg selv slipper for at købe de ting 

Anmeld

13. oktober 2014

fo82

Øverst på listen: at kæresten siger ok til at smide prævention  

kähler omaggio vaser og lysestager

hunter eller joules gummistøvler (mine gamle er afgået ved ammoniakdøden - de kan ikke tåle det så duer ikke i en hestestald)

lady million eau de parfume (den er så Tom at jeg kører på dampe snart)

de bøger jeg mangler i afdeling Q serien

højbede (som skal være klar senest  i foråret)

gråsten æble træ (jeg har fået et tik med frugttræer og -buske)

tilbehørssæt til min obh hercules

alt det jeg mangler i rosendahl gran cru serien

så er jeg så ikke nået længere 

Anmeld

13. oktober 2014

lineog4

Tilskud til et yoga hold

En god bog

Teaterbilletter

lonely planet Italy (er der hvert år men nu har jeg lyst til også at læse )

Et strikketøj

og øverst på listen denne taske i en størrelse så jeg kan have min ipad i den (mangler en ny skoletaske som jo nu skal være en del mindre fordi jeg ikke længere er posedame), om det skal være den farve ved jeg ikke, men....: http://www.zatchels.com/bags/collection-category/classic-collection/green-leather-satchel.html

Anmeld

13. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Altså her er hvad jeg ønsker mig:

en tilføjelse til min lille tatovering på håndleddet

gavekort til www.asos.dk

løbesko

træningstøj 

løbetøj

Bøger: "Drengen, der voksede op som en hund" samt "Men vi blev onde" 

Eva trio gryder

undertøj

Anmeld

13. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Og en robotstøvstuger

Anmeld

13. oktober 2014

StineW79

Mama85 skriver:

Hihi, sikkert ikke.. Men de er da gode ønsker   Jeg har altid svært ved at finde på ønsker, og havde samme problem til min fødselsdag for en måned siden..og nu er jeg allerede på den igen! Elsker egentlig at få gaver, men foretrækker overraskelser frem for at selv skal "bestemme" hvad jeg får, jeg kan godt give hints af hvilken retning de skal gå efter, men specifikke ting har jeg svært ved..

Ja jeg elsker også at få gaver, jeg er bare ik særlig god til at komme med ønsker så tit er det bare det samme og det samme og det samme jeg ønsker mig hvert år. 

Min kærste er så god til det med gaver, for han går og tager notater i løbet af året, hvis der lige er noget jeg siger jeg godt ku ønske mig, og som jeg så lykkeligt har glemt alt om, nå ønskesedlen ska skrives. Så han finder altid på de fedeste og bedste gaver. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.