Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Nu er der stor forskel på at spille det meget (og hvornår er det meget?) og så være afhængig...
Min kæreste og jeg spiller det begge...
Jeg så ham spille det i en måneds tid efter det kom ud og ville gerne dele oplevelsen med ham så vi købte det også til mig 
Faktisk er det nok mig der er mest "afhængig" herhjemme af det...
Inden vi fik sønnen så var det hvad vi lavede fra vi stod op til vi gik i seng mere eller mindre...
Synes det er sjovt at spille og der er mange måder at gøre det på...
Min kæreste spiller generelt mere computer end mig og det er noget han har brug for så det er ikke et problem for mig...
Tror meget det handler om at man stadig skal huske at snakke sammen om tingene...
sørge for at der er klare linjer omkring det...
Kommunikation er ALTID vigtigt, men når man har en der har brug for at "gemme" sig væk i spillenes verden i kortere eller længere tid så er det ekstra vigtigt at man snakker sammen når de ikke er der...
det nytter ikke at tage en samtale med en der er opslugt af noget de holder af.. det fiser lige ud igen...
jeg har det selv sådan når jeg læser... jeg hører intet af det min kæreste siger til mig... vi kan lave alle mulige aftaler og snakke dyb snak men når jeg når næste side i bogen så er det hele væk igen...
Anmeld