Kæreste og WoW

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

Pigeeeeen skriver:

Haha min kæreste sidder og spiller det nu :p 

havde en ex kæreste der spillede det så meget at det ødelagde forholdet mht sex og alt.

Nu med min "nye" kæreste som er ham jeg vil være sammen med for altid, fungerer det sådan at hvis heg alligevel ser tv eller laver noget for mig selv så kan han for min skyld spille så meget han har lyst til. Men hvis jeg fx skal ud med en veninde som jeg skal i aften så siger jeg "skat du må gerne skifte kattebakkerne og lægge tøjet væk mens jeg er væk" så ved han hvornår han ca skal gøre det også kan han gøre det når han har lyst kndenfor den tidsramme. Så behøver jeg ikke gentage mig selv og han slipper for at høre mig gentage det fungerer ret godt. Dog ville jeg lyve hvis jeg ikke sagde at det spil irriterer mig grænsesløst engang i mellem. Men så længe han gør "de ting jeg beder om", hygger med mig hvis vi skal se film eller tage ud et sted og hygge så er det fint for mig. Jeg ser jo også tv når jeg bare skal slappe af og det gør han så ikke han spiller i stedet. Så længe han også finder tid til andre ting så er det fint for mig  

Hvis jeg må spørge hvordan var forholdet til din eks der spillede WoW? Altså hvordan var det for dig at leve i det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

mpr skriver:

Jeg levede i det på et tidspunkt med en eks og kæft hvor var jeg træt af det.. Jeg følte mig total tilside sat.. Hvis man er samme med en computernørd skal man være mindst lige så nørdet som dem for at kunne holde det ud, jeg er selv computer nørd men jeg har en grænse vil også gerne have noget nærhed og det kunne han på ingen måde give mig.. Så ja det blev et ret kort forhold Og generelt så er folk der spiller wow bare ikke nogen man skal være sammen med hvis man ikke selv spiller det xD 

Det kan godt være vi er generaliserende, men er faktisk enig med dig. Og tror først man forstår dne holdning hvis man har sat på den anden frygtelige side og været vidne til en kæreste der fucker sit liv op pga. spillet. Det er fint at spille det, hvis man kan styre forbruget og hvis tiden man bruger på det er minimal, men når vi snakker så ekstremt som jeg snakker om, ja så tager det overhånd og så bliver spillet destuerende for personen og familie/omgangskreds.

Anmeld

12. oktober 2014

Frk_Louise

Det kan godt være vi er generaliserende, men er faktisk enig med dig. Og tror først man forstår dne holdning hvis man har sat på den anden frygtelige side og været vidne til en kæreste der fucker sit liv op pga. spillet. Det er fint at spille det, hvis man kan styre forbruget og hvis tiden man bruger på det er minimal, men når vi snakker så ekstremt som jeg snakker om, ja så tager det overhånd og så bliver spillet destuerende for personen og familie/omgangskreds.

Så kan i jo lige præcis heller ikke tillade jer at være generaliserende og sige, at ALLE, der spiller wow ikke er til at være sammen med!!!

For nogle kan sagtens styre det og have et velfungerende parforhold/familieliv samtidig med og andre, som jeres ekskærester f.eks., kan jo så ikke styre det... 

Anmeld

12. oktober 2014

Sajida2006

Kan godt fordtå det kan være træls hvos de sidder foran skærmen 24/7 men altså det er jo bare et spil, de bruger så vidt jeg har forstået ikke penge på det så så længe det er så uskyldigt så ville jeg måske bare vende den anden kind til, han er vel god på så mange andre områder, det ville da have værre hvis han havde haft en affære el var en drukkenbolt el voldelig feks... Vi kvinder er altså ikke nemme at tilfredsstille altid 

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

Frk_Louise skriver:

Så kan i jo lige præcis heller ikke tillade jer at være generaliserende og sige, at ALLE, der spiller wow ikke er til at være sammen med!!!

For nogle kan sagtens styre det og have et velfungerende parforhold/familieliv samtidig med og andre, som jeres ekskærester f.eks., kan jo så ikke styre det... 

Siger ikke de ikke er til og være sammen med. Jeg siger at de typer jeg kender til hvor det går ekstremt over gevind, der er det stort set umuligt. Og jeg siger at man nok kun forstår vores holdning til det, hvis man har stået i vores situation (hvor personen der spiller WoW er helt ude i det ekstreme - altså ikke alm. gamer på et funktionelt plan). Forstået på den måde at når man som jeg, kun har fået MEGET negative oplevelser med det og kun har set flere i min omgangskreds blive ødelagt af det, så får man nok den indstilling til det. Jeg snakker ud fra mine oplevelser.

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

Sajida2006 skriver:

Kan godt fordtå det kan være træls hvos de sidder foran skærmen 24/7 men altså det er jo bare et spil, de bruger så vidt jeg har forstået ikke penge på det så så længe det er så uskyldigt så ville jeg måske bare vende den anden kind til, han er vel god på så mange andre områder, det ville da have værre hvis han havde haft en affære el var en drukkenbolt el voldelig feks... Vi kvinder er altså ikke nemme at tilfredsstille altid 

Helt enig i at det kunne være værre.

Må lige tilføje dig den viden at de BRUGER faktisk penge på det. Det koster penge at købe spillet og alle de udvidelser der kommer til spillet koster mange penge PLUS de betaler et vist beløb HVER måned for og kunne spille spillet. Derudover koster det penge for forskellige ydelser man selv kan vælge og tage bruge af i spillet, hvilket ham jeg taler om også gør brug af i ny og næ, fx. når man skal flytte sin character fra en server til en anden tror jeg det er.

Anmeld

12. oktober 2014

SandraXOXO

Min kæreste var afhængig af wow, det var et helvede. Han mistede sit arbejde fordi han meldte sig syg ofte fordi han havde spillet hele natten. Han glemte at hente børn i inst, han deltog ikke i familien, blev endda hjemme en juleaften fordi han hellere ville spille. Jeg så ham aldrig fordi han spillede wow, børnene så ham ikke, han cuttede sine venner og forældre og søskende af for at spille wow, han var arbejdsløs pga spillet og ved at smide sit liv væk. Jeg bad ham om at vælge mig eller spillet. Der var ikke andre løsninger for styre det kan han ikke. 

Anmeld

12. oktober 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Her startede vi faktisk med at spille WoW sammen....

Da vi prøvede det første gang, der kunne man nemt sidde der 5-6 timer og spille...

Så vidt jeg husker så spillede vi kun i weekenderne....

Da det virkelig tager meget tid at spille!

I dag har vi spillet det on/off... Ja, spiller det måske 2 gange, og så gider vi ikke mere.... 

WoW er virkelig en tidsrøver, og det kan virkelig være svært at styre. 

Jeg kender flere hvor det er gået helt over gevind...Er vågen om natten, spiser ikke særlig meget, kommer ikke ud osv.. 

Men det er jo deres sag...

Min kæreste må gerne spille, og jeg må også, men vi meget beviste om, hvornår det bliver for meget. 

Jeg tror så det handler lidt om, at jeg i mine teenageår faktisk ikke har lavet andet end at sidde ved computeren og spille... Jeg var dybt afhængig...

Jeg tror, det er sindssygt vigtigt at få snakket om det, for at den anden part kan blive bevist om, at der er et problem, hvis man er afhængig..

Anmeld

12. oktober 2014

Sajida2006

Anonym skriver:

Helt enig i at det kunne være værre.

Må lige tilføje dig den viden at de BRUGER faktisk penge på det. Det koster penge at købe spillet og alle de udvidelser der kommer til spillet koster mange penge PLUS de betaler et vist beløb HVER måned for og kunne spille spillet. Derudover koster det penge for forskellige ydelser man selv kan vælge og tage bruge af i spillet, hvilket ham jeg taler om også gør brug af i ny og næ, fx. når man skal flytte sin character fra en server til en anden tror jeg det er.

Så er det jo en anden ting, jeg synes personligt det er helt hul i hovedet at ofre så mange penge på et spil, hpber ikke jeg fornærmer nogle herinde, det er bestemt ikke min mening, men så kan jeg sandelig gpdt forstå det er træls, jeg troede det var gratis 

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Min kæreste var afhængig af wow, det var et helvede. Han mistede sit arbejde fordi han meldte sig syg ofte fordi han havde spillet hele natten. Han glemte at hente børn i inst, han deltog ikke i familien, blev endda hjemme en juleaften fordi han hellere ville spille. Jeg så ham aldrig fordi han spillede wow, børnene så ham ikke, han cuttede sine venner og forældre og søskende af for at spille wow, han var arbejdsløs pga spillet og ved at smide sit liv væk. Jeg bad ham om at vælge mig eller spillet. Der var ikke andre løsninger for styre det kan han ikke. 

Puha kryber helt sammen over det du fortæller. Det er sådan der jeg frygter det ender. Glemmer at hente børn og bliver væk juleaften PGA. DET F...... SPIL! Ahmen blir sq så gal. Så er man for langt ude. Er sq ked af du har skulle leve med det, men godt du satte ham et valg for næsen og at han har ændret det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.