Får du lov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Nope...

Min kæreste kan ikke tage sønnen om morgenen da han for det første ofte er nødt til at sove det mere grundet stærke mareridt i løbet af natten og ellers også bare er for træt til at kunne følge med i sønnens tempo

Så her er det mig der står op om natten og op kl. 5.30-7 hver morgen og tager mig af at få sønnen klar til vuggestue og derefter vækker farmand omkring ved en 8-9 tiden alt efter dag i ugen og om han selv er stået op

Det er kun om natten han et par enkelte gange er stået op med mig hvis sønnen græder meget for at være ekstra trøst og beroligende... Ellers hvis sønnen er meget syg så bliver kæresten oppe det meste af natten så jeg får sovet og er frisk til at tage over fra kl. 3 og resten af dagen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2014

B&J

ja det gør jeg helt bestemt, om det var da han var lille eller nu jamen hvis vi har behov for at sove en time eller 3 jamen så gør vi da det...

ikke så længe siden havde jeg mega ondt i hoved også faldt jeg i søvn på sofaen også dejlig min kæreste er tog vores dreng med ind på værelset og legede i ½ time så jeg lige kunne få hvilet lidt ....

og det samme gælder hvis vores dreng er syg og han vækker en af os mega tidligt jamen så snakker vi sammen hvem der står op og evt kan sove lidt senere hvis behovet er der..

Anmeld

6. oktober 2014

Bshizzle

Jeg har stemt andet.. Simpelhen fordi ja, det er nogle mærkelige svar 

Jeg skal ikke ha LOV.. 

Og hvis jeg skal slappe af, så acceptere manden det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.