Fået gave fra en hemmelig veninde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2014

Anonym trådstarter

Det er korrekt at vi/jeg ikke ved om gaven er fra en pige/dreng/familie. 

Men familien giver kun gaver til begivenheder de er inviteret til (og hvorfor så ikke sætte afsender på)

Hverken hans kammerater eller veninder giver gaver med mindre de er inviteret. Hanmener desuden heller ikke at han har gjort noget for nogle venner, der gør at han skulle gøre sig fortjent til en gave  og slet ikke en så dyr en. Han har heller ikke overfor dem giver udtryk for at han selv harhaft en hård periode, som gør at han kunne have brug for forkælelse.

Det er jo det der gør det hele mærkeligt.  At gaven er kommet uden grund, at vedkommende ikke vil stå ved gaven, og at der aldrig før er blevet givet gaver til andet end til inviterede begivenheder. 

Havde der nu i kortet stået: tak fordi du fav mig styrke til at komme ud af mit lorte forhold, eller: ved du har haft det hårdt på det sidste. Hilsen xxx, ja så havde det jo været noget helt andet, og noget man kunne forholde sig til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2014

RosSofi

Anonym skriver:

Det er korrekt at vi/jeg ikke ved om gaven er fra en pige/dreng/familie. 

Men familien giver kun gaver til begivenheder de er inviteret til (og hvorfor så ikke sætte afsender på)

Hverken hans kammerater eller veninder giver gaver med mindre de er inviteret. Hanmener desuden heller ikke at han har gjort noget for nogle venner, der gør at han skulle gøre sig fortjent til en gave  og slet ikke en så dyr en. Han har heller ikke overfor dem giver udtryk for at han selv harhaft en hård periode, som gør at han kunne have brug for forkælelse.

Det er jo det der gør det hele mærkeligt.  At gaven er kommet uden grund, at vedkommende ikke vil stå ved gaven, og at der aldrig før er blevet givet gaver til andet end til inviterede begivenheder. 

Havde der nu i kortet stået: tak fordi du fav mig styrke til at komme ud af mit lorte forhold, eller: ved du har haft det hårdt på det sidste. Hilsen xxx, ja så havde det jo været noget helt andet, og noget man kunne forholde sig til.

Jeg ved godt, at det måske ikke lige er det, du vil høre, men jeg kan ikke lade være med at tænke, at hvis jeg var dig (og det er jeg jo ikke, så du kan have en anden mening), men så ville jeg tænke meget over, hvorfor jeg har så svært ved at konfrontere min mand, altså i forhold til gerne at vil se telefon osv. Nej det er selvfølgelig ikke det oplagte i et forhold, at man render rundt og vil tjekke hinandens mails og telefoner, men det kan squ heller ikke være mening, at du skal gå rundt og føle dig usikker og ked af det. 

Måske er det også på tide, sådan helt generelt, at din mand overvejer sin fremtoning i forhold til damer. Jeg er selv en flirtende person af natur og kan godt lide komplimenter fra det andet køn. Men nogen gange kan man blive nødt til at nedtone sig, hvis man vil sit forhold.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.