Fået gave fra en hemmelig veninde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.786 visninger
31 svar
47 synes godt om
5. oktober 2014

Anonym trådstarter

Min kæreste har lige haft fødselsdag. I den forbindelse kom posten med en pakke til ham uden afsender på.

Han åbner den, og inde i ef der en welness boks til ham (har kostet 650 kr har vi googlet os til)

Der er også et kort, hvor der bla står noget med: hvad giver ma  manden der har alt? En dejlig søn, en kæreste der holder af, en skøn familie og en fed bil. Med hjælp fandt jeg frem til denne gave, fordi jeg ved du er en mand der hviler i sig selv og tør stå ved den han er. Så du kan vise du er den mand jeg tror på du er.

Sådan noget lign. Sukkersødt, pladder agtigt i mine øre. Der er ingen afsender på.

Han siger han ikke ved hvem der har sendt ham det. Det er nu to dage siden han modtog gaven. Han siger det irriterer ham han ikke ved hvem der har sendt ham det. Han gemte gaven væk da familien kom, fordi han først ville finde ud af hvem der havde sendt den.

Nu vil han ikke rigtig snakke om det mere.

Hvem giver pludselig en ven en gave til 650 kr, endda en gave der slet ikke er ham, hvilket viser at personen ikke kender ham ret godt, selvom kortet prøver at sige noget andet.

Ved ikke hvad jeg skal stille op.

Har lyst til at sige jeg vil se hans telefon beskeder, og se om han holder noget skjult for mig. Men er jeg bare paranoid? 

Hjælp piger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2014

female

Puha, jeg ville ikke være glad, hvis det var min mand, der modtog sådan en gave. Ville nok blive mere end blot lidt  mistænksom.

Anmeld

5. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka jo være han har fået sig en stalker!! Vh stine

Anmeld

5. oktober 2014

Sniks86

Jeg ville også blive mistænksom. Han må vide hvem det er fra. 

Anmeld

5. oktober 2014

qwaszx

Kan sagtens forstå hvorfor mistænkligheden kommer frem. 

Jeg ville nok også tænke en hel del over det, hvis det var min kæreste. 

Men hvis han ikke har givet dig nogen anden grund til at være bekymret, så ville jeg prøve at tænke på, at det er en, der trods alt ved, at han har en kæreste. 

Måske vedkommene prøver at være sød, uden at ville have noget igen, og uden at være påtrængende. 

Anmeld

5. oktober 2014

Anonym trådstarter

Han er pigernes ven, har før skrevet ting som JEG synes har været upassende for en der er i et forhold,  og været utro for nogle år siden. 

Var endelig begyndt at stole 100% på ham igen,  men nu ved jeg ikke rigtig

Anmeld

5. oktober 2014

SandraXOXO

En gammel flamme der vil lave rod i det? Det er da en smart måde at så lidt tvivl i hans forhold på. Især hvis personen ved han har været utro før :-S 

Anmeld

6. oktober 2014

Newsence

Hvis han har været utro før kan jeg godt forstå dig.. Sig ærligt at du bliver nød til at tjekke hans besked historik på teleselskabets hjemmeside ( da han ikke her kan rette og slette) derinde kan du se hvilke nr han har skrevet med... Hvis det er over Face kan du ikke tjekke det desværre,men se hans reaktion på det og når det forhåbentlig viser sig at han er ærlig så prøv at skrive på Face om nogen kender til det... Og så må I jo bestemme om I vil bruge gaven, give den videre eller smide den ud... 

Anmeld

6. oktober 2014

Anonym trådstarter

newsence skriver:

Hvis han har været utro før kan jeg godt forstå dig.. Sig ærligt at du bliver nød til at tjekke hans besked historik på teleselskabets hjemmeside ( da han ikke her kan rette og slette) derinde kan du se hvilke nr han har skrevet med... Hvis det er over Face kan du ikke tjekke det desværre,men se hans reaktion på det og når det forhåbentlig viser sig at han er ærlig så prøv at skrive på Face om nogen kender til det... Og så må I jo bestemme om I vil bruge gaven, give den videre eller smide den ud... 

Kan man også se selve beskederne, eller er det kun numrene man kan se? For det kommer jo til at tage en krig at skulle tjekke alle numre op med dem han har på telefonen.

Anmeld

6. oktober 2014

Newsence

det er forskelligt fra selskab til selskab, men du kan bare have de gule sider på en fane ved siden af så tar det ikke så længe... og mange nr. vil jo være de samme så dem tjekker du kun en gang... du behøver kun hans nemide eller hans telefon så kan du se det på nettet og hvis han ikke har noget at skjule og har været utro før jamen så giver han dig gladeligt adgang... 

Gør min mand hver gang jeg vil ( efter utroskab) faktisk så har jeg hans nemide og alle koder for som han siger så kan jeg tjekke når jeg vil.. han er ligeglad hvis det giver tryghed så

har nu ikke gjort det længe men fik jeg mistanke så ville jeg nok..

face er bare noget lort for der er ingen tjek muligheder men på min telefon har jeg en app med hans face ( en anden end den man normalt har) så alle beskeder får jeg også lige når de sendes så på den måde kan han ikke her skjule noget og han vil heller ikke da det hjælper mig videre fra det der skete for et år siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.